toch even klagen

22-12-2015 20:17 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
probeer al sinds de dag dat ik mijn huis heb een bank te regelen maar er is niemand in breda die een bankstel verkoopt en hem wilt bezorgen voor 20 euro extra.

Normaal had ik daar wel geluk mee maar nu zegt iedereen nee :(

Ik heb nu ook niet het budget om een nieuwe te kopen op kort termijn.

Hoe doen mensen dat toch zonder auto of mensen in je omgeving...

nee dit is geen topic om hulp maar gewoon even van me afschrijven.

ik ben nu van plan langer te wachten en een bankje te kopen in de winkel. is het wel perfect natuurlijk!
vindingrijk is natuurlijk met kerst ook niet open. zal ze morgen wel even bellen en kijken of ze een uitzondering kunnen maken en iets hebben staan en dan s avonds kunnen afleveren. Weet niet wat ze zelf ook ophalen maar heb dan wel iets wat ze van mij kunnen hebben een kastje die ik niet nodig heb vanwege nieuwe keuken in huisje.
Tip voor een gratis bankstel: Weggeefhoek van jouw gemeente op Facebook.

Tip voor gratis of goedkoop hulp: hulp gevraagd groep op Facebook.

Niet schamen om hulp te vragen. Succes hoop dat je een goede bankstel vindt!
Ik zit hetzelfde in elkaar als jij TO maar mensen bieden het jou aan omdat ze het jou gunnen. En jij bent niet de eerste de beste want jij hebt al beschreven hoe jou leven is verlopen. Het is nu goed dat je hulp accepteert. Doe het nu anders is de bank weg!
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Ik heb geen Facebook dus dat zou ik dan hiervoor moeten aanmaken en eigenlijk houd ik mijn leven liever privé omdat ik dat neppe volk uit mijn leven wil houden. aangezien ik nu voor mijn eigen geluk kies.
quote:theamuts schreef op 22 december 2015 @ 21:24:

[...]

En hoe heb jij die toen bij je thuis gekregen? (Dat is namelijk TO haar probleem)

Mijn ouders. Maar dat doet er niet toe, want de kringloop bezorgt ook gewoon. Is al meerdere malen gezegd.

Was om aan te geven dat een bank bij je thuis krijgen prima voor minder dan ¤150 moet lukken.
Hier in de gemeente bieden welzijnsorganisaties tegen een kleine vergoeding hulp aan. Dan kunnen ouderen bijvoorbeeld bellen omdat ze naar het ziekenhuis gebracht moeten worden of iemand die een klusjesman zoekt om een paar klusjes in huis te doen. En dat kost dan 2.50 per uur ofzo. Misschien kun je naar zoiets kijken, TO.
@zwitsal_nijntje

We hebben hier nog een 2 persoons hoog luchtbed staan wat zichzelf opblaast, is zo goed als nieuw, met verhuizing op gezeten.

Komt zonder kosten naar je toe.

Ben je daar tijdelijk mee geholpen?

We kunnen het morgen verzenden als je het wilt.
Croma is een een Bitch.
Is dit wat?

Kan het morgen ophalen en naar je toe brengen. Moet je het wel zelf even regelen met die meneer of mevrouw natuurlijk he?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
http://www.2switch.nl/#eerlijkeservices-3

Ik weet niet of dit ook bij jou in de buurt zit?
Wat lief dat een aantal forummers willen helpen! Vraag me wel af hoe het komt dat je helemaal geen vrienden hebt.
Waarom ik niemand heb. Ik heb in een crisisopvang gezeten vanwege nalatigheid huisbaas en toen heeft iedereen me als een baksteen laten vallen. Ook voel ik altijd direct aan als mensen achterbaks doen en praten over me en lief in mn gezicht doen. Dat soort mensen hoef ik niet als vrienden en ben ik liever kwijt als rijk.

Ik heb waarschijnlijk iets kunnen regelen.

lief Dankjulliewel.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 23 december 2015 @ 06:36:

Ook voel ik altijd direct aan als mensen achterbaks doen en praten over me en lief in mn gezicht doen. Dat soort mensen hoef ik niet als vrienden en ben ik liever kwijt als rijk.

Goede manier om geen vrienden te hebben. De meeste mensen zijn een achterdochtig persoon ook liever kwijt dan rijk.
Het is me gelukt en het fijnste ook nog het is ook nog een soort bank wat ik dolgraag wilde hebben dus dat maakt het mij helemaal dolblij !
Mooi kerstkado!! Veel plezier ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven