Purrfect Kitler - deel 11

30-11-2015 19:06 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,

Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!

Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*

* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Meme (spreek uit als: miem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :

Mi-auw!

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.

De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

deel 6

deel 7

deel 8

deel 9

deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:lindybopophelia schreef op 24 december 2015 @ 19:25:

[afbeelding]Betrapt...
quote:lindybopophelia schreef op 24 december 2015 @ 18:27:

[afbeelding]

Kijk, dit laminaat ligt in de woonkamer en de eetkamer.

[afbeelding]

En deze ligt in de keuken. Behoorlijke brede planken zodat leggen makkelijker gingMooie vloer lindy!!
quote:Corona67 schreef op 24 december 2015 @ 19:48:

[...]

Mooie vloer lindy!!Dank je lieve Cor

Mooi, lindy!

Ik zou ook wel meer ruimte willen, jaloers!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Hier liep er vanmorgen vroeg een man met een hond en die hond heeft vanaf begin tot eind van de straat geblaft. En die straat is lang.

Dan zeg je toch foei tegen je hond? Normaal zou ik denken 'lekker vroeg wakker' maar gisteravond kerstborrel op het werk gehad, dus ik had uit kunnen slapen. K.thond.

En ik heb een puist met de grootte van een knikker op m'n kin zitten, en die kan dus nog niet uitgeknepen worden en dat kreng doet zo'n zeer

Wat een ellende allemaal weer.

Maar verder word het een hele leuke dag vandaag met allemaal lekker eten hoor

Hoop jullie ook allemaal
Mooie vloer lindy!
Fijne kerstdagen meiden en Cor. Geen therapie vandaag, wel nog in instelling. Ben hele dag vrij, maar mag nergens naar toe. Wel fijn dat ik mijn tablet bij me heb en hier gratis wifi is. Het gebouw is praktisch uitgestorven.

Het is een groot gebouw met meerdere instellingen. Mijn psychiater en spver werken ook hier, alleen op andere afdeling en verdieping.

Er zijn wat verpleegsters om het toch een beeje gezellig te maken.

Waarom heb ik me niet aan de regels gehouden? Dan was ik gewoon thuis. Gelukkig zijn er ook wat patienten, dus ben niet helemaal alleen, maar toch voel ik me alleen, omdat iedereen bezoek krijgt en ik als enige niet, en dat doet pijn. Niemand in mijn omgeving weet dat ik hier zit, en dat wil ik graag zo houden.
quote:lindybopophelia schreef op 24 december 2015 @ 19:28:

[afbeelding]Ha, mijn levensmotto
Wat een saaie eerste Kerstdag zo, Kensi. Maar niks aan te doen, het is voor een goed doel. Volgend jaar weer beter. Wel hard om te zien dat je de enige bent die geen bezoek krijgt. Is er echt niemand die je wél graag zou willen zien en die er normaal op zou kunnen reageren dat je nu opgenomen bent? Vaak is het zo dat jij het idee hebt dat je iemand heel erg belast met vertellen dat je daar zit en dat je graag iemand zou willen zien, terwijl de ander het achteraf heel belastend vind dat je niks hebt laten weten omdat ze het graag geweten hadden zodat ze je hadden kunnen bezoeken. Denk er dus nog even over na of je echt niet wil dat iemand weet dat je daar zit...
Kensi, ik ben ook alleen met kerst dus dat maakt 2.

Heb je het aan niemand vertelt omdat jij je niet kwetsbaar wilt opstellen? Je valt er ook niemand mee lastig hé? Het is geen belasting voor anderen als je besluit om ze in te lichte over jouw situatie.

Toen ik in de put zat heb ik het uiteindelijk wel tegen vrienden gezegt. Dat is het beste wat ik toen ooit gedaan heb. Ze wisten wat er was en dat zorgde ervoor dat ik een stuk minder eenzaam was.

Hey lieve kens, je bent alleen omdat je gekozen hebt niemand te vertellen dat je alleen zit, niet omdat je niemand hebt.

Dit bedoel ik niet gemeen, ik vind het vervelend dat je je nu eenzaam voelt

Probeer jezelf aan te leren om je wensen aan te geven bij mensen. Anderen kunnen niet ruiken wat je nodig hebt.

Stop met denken dat je ze ermee belast. Als het teveel gevraagd is geven ze dat heus wel aan.

Kun je je gevoel van eenzaamheid omzetten in genieten van de rust vandaag?
Hey Kensi,

Misschien moet je toch wat mensen in vertrouwen nemen, daar heb je nu niet zoveel meer aan, dat weet ik, maar juist met dit soort dagen voel je je vaak extra kwetsbaar.

Toch hoop ik dat je voor zover mogelijk fijne dagen hebt.

Voor jou ook een beetje extra licht:

We gaan zo spelletjes doen, ouderwetse bordspellen. Pot thee en pot koffie erbij, iemand heeft voor kerstkransjes gezorgt. Het komt wel goed met Kensi. Behalve de kerstkransjes dan, want mag niet hebben als diabeet zijnde, maar niet erg. Misschien toch 1tje, dat kan geen kwaad, als ik de pak maar niet leegvreet. Het zijn volgens mij schuimkransjes en dan vind ik 1 genoeg, anders kotsmisselijk. Ik vrat vroeger zo een pak van leeg om na een uur later kotsmisselijk boven de pot te hangen, kan ik het net zo goed gelijk in de pot gooien.

Op de achtergrond mierzoete kerstliedjes op radio, en dan weet ik nu waarom ik hier zit

Bedankt voor alle lieve berichtjes.

Knuffel vor iedereen

Deze mag met de kerstdagen wegblijven Co
Klinkt gezellig Kensi! Dan is kerst toch niet helemaal een eenzame gebeurtenis voor je.

Ik ben mijn dierenkindjes aan het verwennen. Zij krijgen vanavond ook een lekker diner. Dat doe ik altijd met kerst, dan krijgen de beestjes ook eten wat er leuk uitziet.

Normaal knokken ze om iets lekkers. Maar kerst is delen dus.

Vreeeheeede op aarde.
Gelukkig Kensi, dat klinkt echt gezellig! Ga er zoveel mogelijk van genieten oké!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven