Winkelen in Utrecht

25-12-2015 13:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week gaan man en ik nog een paar dagen weg.Op de 2e dag gaan we , op verzoek van man, naar het militair museum in Soesterberg.Daarna zullen we nog wat tijd hebben om te winkelen.Welke stad / dorp in de buurt van Sosterberg is leuk om een paar uur te winkelen ?

Niet alleen maar van die hele dure winkels.
Amersfoort
Wil je nu iets weten over winkelen in Utrecht of winkelen in de buurt van Soesterberg? Je titel komt niet overeen met de inhoud van je topic.

Utrecht is ook gewoon heel leuk om doorheen te slenteren.

Of je bedoelt de provincie Utrecht?
Amersfoort
Ik bedoel de provincie Utrecht.We gaan eerst naar het museum en willen dan nog even winkelen.De stad Utrecht valt af.De steden en dorpen rond Soesterberg ken ik niet.
Ik zou ook voor Amersfoort gaan. Zeist en Soest hebben ook nog best wat winkels, maar vind ik veel minder gezellig winkelen. Nieuwegein schijnt een prima winkelcentrum te hebben, maar spreekt me ook minder aan. En bij de andere grotere dorpen in de buurt ben je er in een half uurtje wel doorheen.
Ik stem ook voor Amersfoort
Nieuwegein heeft flink wat winkels, maar is zwaar ongezellig.

Houten viel me laatst erg mee, was meer dan ik had verwacht. Betwijfel echter of je er een hele middag kunt stuk slaan.

Amersfoort ooit geweest, denk dat je daar de beste optie aan hebt.

IJsselstein is klein, maar wel schattig. Knus dorpje, dat idee.
Amersfoort is leuk en gezellig en vlakbij Soesterberg. Veel plezier!
Amersfoort
Amersfoort. Erg gezellig.
Amersfoort is erg leuk, Utrecht is niks meer aan, echt een grote ramp, een enorme bouwval is het geworden, de grote markt die er eens was op het Vredenburg….daar is bijna niets meer van over. Veel winkels zijn weg, panden staan leeg of er zijn rommel winkels voor in de plaats gekomen.
Dat museum is Soesterberg is trouwens erg leuk!
Amersfoort is echt heel leuk!
leef, geniet en eet!
Ik zie dat Amersfoort hier favoriet is.In mijn herinnering zie ik in het centrum van Amersfoort winkelstraten met dezelfde winkels als overal (Hema, C &A, Kruidvat etc), maar misschien vergis ik me met een andere stad.Waarschijnlijk ben ik in te veel steden geweest om ze uit elkaar te houden.

Ik weet ook niet hoeveel tijd we hebben om te winkelen.s Morgens rijden we vanuit Putten naar het museum.Misschien zijn we daar wel de halve middag zoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven