Winkelen in Utrecht
vrijdag 25 december 2015 om 13:08
Volgende week gaan man en ik nog een paar dagen weg.Op de 2e dag gaan we , op verzoek van man, naar het militair museum in Soesterberg.Daarna zullen we nog wat tijd hebben om te winkelen.Welke stad / dorp in de buurt van Sosterberg is leuk om een paar uur te winkelen ?
Niet alleen maar van die hele dure winkels.
Niet alleen maar van die hele dure winkels.
vrijdag 25 december 2015 om 13:27
vrijdag 25 december 2015 om 14:24
Nieuwegein heeft flink wat winkels, maar is zwaar ongezellig.
Houten viel me laatst erg mee, was meer dan ik had verwacht. Betwijfel echter of je er een hele middag kunt stuk slaan.
Amersfoort ooit geweest, denk dat je daar de beste optie aan hebt.
IJsselstein is klein, maar wel schattig. Knus dorpje, dat idee.
Houten viel me laatst erg mee, was meer dan ik had verwacht. Betwijfel echter of je er een hele middag kunt stuk slaan.
Amersfoort ooit geweest, denk dat je daar de beste optie aan hebt.
IJsselstein is klein, maar wel schattig. Knus dorpje, dat idee.
vrijdag 25 december 2015 om 17:24
vrijdag 25 december 2015 om 22:53
Ik zie dat Amersfoort hier favoriet is.In mijn herinnering zie ik in het centrum van Amersfoort winkelstraten met dezelfde winkels als overal (Hema, C &A, Kruidvat etc), maar misschien vergis ik me met een andere stad.Waarschijnlijk ben ik in te veel steden geweest om ze uit elkaar te houden.
Ik weet ook niet hoeveel tijd we hebben om te winkelen.s Morgens rijden we vanuit Putten naar het museum.Misschien zijn we daar wel de halve middag zoet.
Ik weet ook niet hoeveel tijd we hebben om te winkelen.s Morgens rijden we vanuit Putten naar het museum.Misschien zijn we daar wel de halve middag zoet.