Vreselijke kerstverhalen

22-12-2015 20:21 92 berichten
Ik heb het idee dat het wel eens een vreselijke kerst zou kunnen worden

Aan mijn kant een demente oma die soms goed de sfeer kan verzieken (maar ook zomaar heel gezellig kan zijn dus je weet het nooit) aan zijn kant...tja, er zijn zeg maar wat wrijvingen, en ik ben bang dat de bom wel eens kan gaan barsten

Voor nu probeer ik gewoon een open mind te hebben en we zien het wel. Misschien wordt het wel heel gezellig!

Maar wie zijn vreselijke kerstverhaal wil delen van dit jaar of voorgaande jaren. Be my guest. Kunnen we er hopelijk nog een beetje om lachen samen
Alle reacties Link kopieren
Oh god Khemam! Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen! Hou ons op de hoogte please??

Hier geen ernstige kerstverhalen, goddank...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Kheman....Sterkte!

Al moest ik stiekem wel een klein beetje gniffelen, maar dat komt omdat het echt een soap lijkt.

Ben blij dat ik het niet meemaak.

Succes met de vele, vele boodschappen en je opkomende migraine ;)
Cavalier, dat klinkt heftig.
quote:khemam schreef op 25 december 2015 @ 16:13:

Man is nu onderweg om broer op te halen. Hij wist niet eens waar hij zat en dat mens sprak alleen spaans. Hopelijk heeft hij een mooie smoes want ik zit nog een week met die mensen in mijn huis.

Ik ga samen met mijn kinderen zo nog wat boodschapjes halen die ik zogenaamd vergeten ben en kom pas terug als alles rustig is.Oh help Sterkte! Het klinkt hilarisch, maar natuurlijk verre van leuk als je opeens midden in zo'n soap zit...
Selbst der längste Weg beginnt mit dem ersten Schritt.
khemam hou ons op de hoogte! ondanks de tranen van het lachen, sterkte!
Khemam zal vast een interessante avond worden.
Mijn ramptoerist van een dochter bleef liever thuis om maar niets van alle drama te missen. En mijn zoon heb ik zo in zijn zwembroek in de auto gezet en zit lekker met capucino bij een nabij gelegen hotel alle ontwikkelingen via whatsapp te volgen.

Ze gaan natuurlijk een superstomme leugen verzinnen want schoonzus weet nog steeds niet waarom hij niet thuis is gekomen vannacht.
Jullie wonen in het buitenland, Khemam? En weet je schoonzus wel dat hij terecht is?

Spannend hoor
Ja we zitten nu op Curacao Millenial.

Nou volgens dochter weet iedereen dat ze onderweg zijn en behalve schoonzus en schoonmoeder lijkt niemand erg ondersteboven van deze actie. De eerste biertjes zijn al open en de stemming is opperbest volgens haar. Heb zo'n vermoeden dat hij wel vaker verdwijntrucs doet.

Mijn man geeft net door dat broer een lulverhaal op gaat hangen dat hij dronken is geworden en zijn roes heeft uitgeslapen op het politiebureau. Kan mij niet voorstellen dat ze dat slikt maar we zullen zien.
Ik ben benieuwd khemam. Wat een actie van je zwager!
Jeetje, wat een verhaal. En ondertussen weet iedereen behalve zijn vrouw wat hij echt heeft uitgespookt?
Ben weer thuis. De (v)echtgenoten zijn nu discreet maar zeer luidruchtig aan het ruziemaken. En de rest van de familie heeft het zo te zien prima naar hun zin. Het regende dus hebben ze de bbq op de porch gezet en ben ik volgens mij de enigste die zich ongemakkelijk met deze situatie voelt. Wat volgens hun volstrekt onnodig is want iedereen schijnt te weten hoe hij in elkaar steekt.

Mijn schoonmoeder heeft mijn migraine smoes gekaapt en heeft zich teruggetrokken op haar kamer maar stuurt wel elke keer mijn zoon om eten en drinken te halen.

Gooi zo een glas wijn naar achter, pokerface op en het beste er maar van maken. Een hele fijne kerst allemaal en bedankt voor de afleiding.
Khemam niet leuk voor jou, maar voor ons wel, om een life soapserie te lezen.

On topic mijn Kerstavond was ook verschrikkelijk. De eerste in de VS en de cubaanse buurvrouw had voorgesteld om het samen te vieren, want kinderen zijn goede vrienden. Komt ze twee dagen ervoor, dat haar nicht, man en kinderen ook wilden komen. Prima denkend met de kerstgedachte..Dan bij ons thuis en maken we gezellig een Grote paella. Om zeven uur hadden we afgesproken. Nicht Zou aperitief meenemen, buurvrouw het toetje, ik zorg voor paella en ieders Zou eigen drinken meenemen. Komen ze om half negen binnenvallen, met een stuk kaas, geen toastjes of whatever, geen drinken en een pudding wat niet genoeg was voor 14 personen....En dan heb ik nog niets gezegd over de zeven jarige dochter van nicht...wat een ordinair schreeuwend drama queen, vd andere 7 kinderen geen last, maar zij.....

Ik was blij dat het voorbij was. Eindelijk in rust een wijntje met man kunnen drinken.
Oh en Matroesjka, ik kan me nog een sinterklaas avond herinneren, met mijn dementerende oma. Zij was zo blij met het inpakpapier en strikjes dat ze de kadootjes zelf weer terug op de bult gooide. We hebben er heel hard om gelachen en een hele lange avond gehad, omdat we allemaal ons kado voorzichtig moesten openmaken, want zij wilde graag het papier hebben...Mijn lieve omaatje
quote:KitKeller schreef op 23 december 2015 @ 14:36:

[...]

Oei... daar moet ik echt niet aan denken!

Wel jammer dat het gelijk zo'n drama is als je eerder weg wilt/ wat later komt. Ook bij mijn schoonfamilie. We zijn toch allemaal volwassen? Mijn vriend is ruim in de 30 en nog steeds moet alles op de manier waarop die ouders het willen.

Het is ook nooit een vraag of we komen, we krijgen gewoon de dag door dat zij kerst vieren en dat we geacht worden daar op tijd te zijn.Als je daar onderuit wilt , kun je ze natuurlijk ook bij jullie uitnodigen vanaf een uur of 16 koffie lekkernijte , samen eten , klaar
Het is inmiddels 3 uur in de nacht en alles is goed gekomen. Zwager en schoonzus hebben het blijkbaar bijgelegd want die waren de rest van de avond nogal klef met elkaar. Schoonmoeder was tegen zessen miraculeus genezen en ik heb een nieuwe mantra:

Houdjebekzijnjezakennietnog3dagendanbenjeervanaf, dat, veel wijn en vooral niet op hun letten heeft enorm geholpen. Eind goed al goed.

Gelukkig zei mijn man zelf dat we volgend jaar onderduiken met de kerst.
quote:khemam schreef op 26 december 2015 @ 08:11:

Het is inmiddels 3 uur in de nacht en alles is goed gekomen. Zwager en schoonzus hebben het blijkbaar bijgelegd want die waren de rest van de avond nogal klef met elkaar. Schoonmoeder was tegen zessen miraculeus genezen en ik heb een nieuwe mantra:

Houdjebekzijnjezakennietnog3dagendanbenjeervanaf, dat, veel wijn en vooral niet op hun letten heeft enorm geholpen. Eind goed al goed.

Gelukkig zei mijn man zelf dat we volgend jaar onderduiken met de kerst. zeer goed idee van je man!
not all who wander are lost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven