Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mooi eigenlijk, die eerste film is uit 1977. Bijna 40 jr later is ie nog steeds niet gedateerd (ja op de kapsels na ;) )
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 20:58:

[...]

Want jij bent 15 en 11 maanden?Nee dat mijn kinderen niet gewenst zijn
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 20:58:

Mooi eigenlijk, die eerste film is uit 1977. Bijna 40 jr later is ie nog steeds niet gedateerd (ja op de kapsels na ;) )Ook mooi eigenlijk, dat Harrison Ford 40 jaar later nog steeds leuk is.
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 20:59:

[...]

Nee dat mijn kinderen niet gewenst zijn

Ik zit nog te verhappen dat je vanaf je 40ste je haar kort schijnt te moeten knippen.
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 21:00:

[...]

Ook mooi eigenlijk, dat Harrison Ford 40 jaar later nog steeds leuk is.Ook dat! Ik ben echt zo benieuwd naar die film!
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 21:01:

[...]

Ik zit nog te verhappen dat je vanaf je 40ste je haar kort schijnt te moeten knippen.

Pittig kort kapsel

[...]

Ik zit nog te verhappen dat je vanaf je 40ste je haar kort schijnt te moeten knippen.O mis ik een pittig kapsel topic?
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 21:03:

[...]

O mis ik een pittig kapsel topic? Een topic over lang haar. En daar staat in dat dat niet meer mag vanaf je 40ste. Ik heb nog een paar maanden om wat pittigs kort uit te zoeken.

[...]

Ik zit nog te verhappen dat je vanaf je 40ste je haar kort schijnt te moeten knippen.Oh jee, dan was ik dus te laat vorige week
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 21:06:

[...]

Oh jee, dan was ik dus te laat vorige week Jij hebt een probleem.
Er is zelfs een facebookgroep geopend met mensen die een kort pittig kapsel hebben
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 21:05:

[...]

Een topic over lang haar. En daar staat in dat dat niet meer mag vanaf je 40ste. Ik heb nog een paar maanden om wat pittigs kort uit te zoeken.Ik heb nog vier jaar om het expres tot mijn kont te laten groeien en de hele dag nanananananana te roepen.
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 21:07:

[...]

Jij hebt een probleem.Scheelt het als ik het rood verf?
Mijn lange haar is nou het enige dat me onderscheidt van de andere dames in Miss-Etam-uniform. Als ik dat ook nog moet opgeven (al ben ik nog lang geen 40) dan doe ik niet meer mee.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 21:09:

[...]

Scheelt het als ik het rood verf?Nee
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 21:08:

[...]

Ik heb nog vier jaar om het expres tot mijn kont te laten groeien en de hele dag nanananananana te roepen.Grijp je kans!
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 21:05:

[...]

Een topic over lang haar. En daar staat in dat dat niet meer mag vanaf je 40ste. Ik heb nog een paar maanden om wat pittigs kort uit te zoeken.O hoor wie het zegt
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 21:10:

[...]

Nee
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 21:09:

[...]

Scheelt het als ik het rood verf?Aubergine.
Ik had altijd heel kort haar. Tot mijn 30e ongeveer. Alles liever dan 30+ met kort haar.
quote:Ttass28 schreef op 26 december 2015 @ 21:08:

Er is zelfs een facebookgroep geopend met mensen die een kort pittig kapsel hebben Die is niet zo leuk. Want de dames in kwestie plaatsen de foto's daar niet zelf. Doel daar is oM lekker makkelijk af te zeiken.
Ik kan jullie mededelen dat ik een ongeveertiger ben met lang haar

Nobody puts me in a hokje!
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 21:15:

[...]

Die is niet zo leuk. Want de dames in kwestie plaatsen de foto's daar niet zelf. Doel daar is oM lekker makkelijk af te zeiken.Eens, niet leuk.
quote:missie_m schreef op 26 december 2015 @ 19:07:

[...]

Die fittie van hun-twee ging onder-andere over een oud-bericht in een besloten-forum-elders-buiten-viva.

Denk je alles gehad te hebben.....

'k Weet uit ervaring ( van elders, jaren geleden) dat ik het 3 x niks vond, veel te ingewikkeld.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 21:15:

[...]

Die is niet zo leuk. Want de dames in kwestie plaatsen de foto's daar niet zelf. Doel daar is oM lekker makkelijk af te zeiken.Eensch. Ik heb er wel eens gekeken vanwege dat eeuwige grapje hier, maar ik vond er niks aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven