Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 21:12:

[...]

Aubergine.Nah, ik doe wel weer gewoon zwart.
Brrr wat was het koud in '63, ik weet het nog. Die koude winters van vroeger, ijsbloemen op het slaapkamerraam.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?
quote:BridgetteDubois schreef op 26 december 2015 @ 22:07:

Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?Mijn familie is fucked up

Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?Ik heb een redelijk probleemloze relatie met mijn familie. Waarom vraag je dat?
Life is short. Eat dessert first.
Ik weet precies wat ik van ze kan verwachten, telt dat ook

Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?

Ja, ik.

Ik heb geen familie, dus dat scheelt wel.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Hier ook geen problemen zoals ruzie of zoiets. Wel zorgen om ouder wordende en niet zoveel meer kunnende schoonouders.
I like being a mess. It's who I am.

Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?Tot zo'n drie jaar terug wel.

Problemen niet.

Zorgen wel

Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?Zo lang ik ze niet zie gaat het wel.

Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?Ik niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Qua haar was ik er lekker bijtijds mee: ik heb al sinds ergens in mijn 20-er jaren kort haar.
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 19:59:

The Shining komt vanavond. Jack Afgelopen week genoten van The Bucket List.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 26 december 2015 @ 22:49:

[...]

Afgelopen week genoten van The Bucket List. Jaaaaa. Heerlijke film

Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?Geen problemen hier.. ik zie ze gewoon ook niet heel veel..
Ik heb drie keer mijn haar tot halverwege mijn rug gehad, om het vervolgens weer te millimeteren.

Kort staat me het beste, toen het lang was had ik het altijd strak in een knot omdat die slierten me stoorden. Mijn haar is ultrasluik, dat wordt verschrikkelijk lijzig en ondanks de vele spermanentjes kreeg ik toch nooit de Brooke Shields-looks. :(

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:barbaracartland schreef op 26 december 2015 @ 22:15:

Ik weet precies wat ik van ze kan verwachten, telt dat ook Dat helpt vaak wel om het probleemloos te houden natuurlijk. Met mans broer en zijn vrouw zitten we financieel niet erg op een lijn. Afgesproken om nooit meer samen cadeaus te doen helpt heel goed om daar geen ruzie (meer) over te krijgen.
Haha, ben altijd op stille momenten hier blijkbaar.
Goedemorgen. Dat was weinig bijlezen voor de ochtendploeg.
Ik was dol op mijn familie. Tot mijn neefjes vanmorgen om 5.15 gezellig onze legobak omkieperden.
quote:yette schreef op 27 december 2015 @ 08:15:

Ik was dol op mijn familie. Tot mijn neefjes vanmorgen om 5.15 gezellig onze legobak omkieperden.En nu heb je voor altijd en eeuwig ruzie met hun ouders?
Tuurlijk Fiets, dat kan toch niet?! Ik zin op wraak! Hun ouders slapen nu nog lekker - of ze durven niet uit bed te komen. Misschien leg ik de trap zometeen wel vol lego
quote:yette schreef op 27 december 2015 @ 08:26:

Tuurlijk Fiets, dat kan toch niet?! Ik zin op wraak! Hun ouders slapen nu nog lekker - of ze durven niet uit bed te komen. Misschien leg ik de trap zometeen wel vol lego

Oh leuk! Muziek keihard aan is ook nog wel een leuke, en als ze gaan douchen zorgen dat er alleen koud water is. Ketel uitzetten of steeds elders warm water pakken oid.

Wraak is mijn tweede naam.
Die watertip is top, thanx!

We hebben tot laat bij een vuurtje gezeten, dus ze willen straks vast wel douchen. Maar nu duik ik er eerst even zelf onder. Lekker toonladders oefenen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven