Thee en taart

09-10-2008 18:43 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.

Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.

Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ja ik lust ook wel lekker stukje taart, voor de afwisseling

Welke wordt het vandaag? Laatst zag ik bij de beijenkorf, chocolademouse minitaartjes met bosvruchten

Mijn hartje is trouwens niet zozeer gekwetst, moet bewijzen dat ik mij volgens de universitaire regels kan gedragen en (het ergste nog) op de lange termijn kan volhouden Ook als ik gruwelijk verliefd ben. Begin het er nu moeilijk mee te krijgen.....maar ja doorzetten of anders baan kwijt en potentiele geliefde voorgoed kwijt
geen gekwetst hart hier ( nouja, niet op de korte termijn i.i.g. ) maar wel een onbeantwoorde mail!

mag dat ook?
Hier vieren we altijd feest Kitty, met eigen gebakken taart van Poez.

Gebroken hart, onbeantwoorde mail.....
quote:Feliciaatje schreef op 13 oktober 2008 @ 23:55:

Dikke voor iedereen met hartsores. En Spinster, je opmerking bij wat ik had gepost, het spijt me voor je dat je in hetzelfde proces zit. Rot voor je.Dank je Feli. Sommige dagen gaan heel lekker en dan íneens is er een lied of een grapje en dan... AU!

Hoe is het nu met jou?

En met de anderen, Poes, yas, EV...?
Ik heb een hele zak chocoladepepernoten.

Verder alles wel ok.

Ik hoef niet geopereerd aan mijn arm! Het groeit aan elkaar!

Mag kleine oefeningetjes doen en over 2 weken fysio. Gaat de goede kant op!

En sausen en vloer leggen in mijn nieuwe holletje! Wanneer dat begint, weet ik nog niet, de hulptroepen moeten tijd hebben
Geen bijzonderheden
Muziekjes kunnen idd rare dingen met je doen.

Even dan maar hoor!
Geen bijzonderheden
Ah, wat fijn voor je, Yasmijn. De goede kant op. En ook met je holletje (klinkt ook echt als zodanig; een plek waar je je wonden kunt likken, zoiets komt er bij me op). Ik hoop dat het een hele fijne plek voor je gaat worden.

Met mij gaat het wel aardig vandaag. EM zei iets echt steunends vanmorgen, en het werk was te doen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik heb al kaarsjes en frutsels en vazen gekocht, zag zulke leuke vazen, die set moest ik hebben.

Ga me innestelen.
Geen bijzonderheden
Leuk he, dat innestelen. Ik doe dat al 8 jaar. met als gevolg dat mijn huis dichtgroeit... hahaha. Ik denk dat ik wel wat euro's op marktplaats kan gaan verdienen!
Met weemoed luister ik naar Blof
quote:Poezewoes schreef op 14 oktober 2008 @ 22:08:

Met weemoed luister ik naar Blof
Hallo lieve dames .

Fijn om te lezen dat je arm aan het genezen is Yas! En dat er innesteling in het vooruitzicht ligt .

Voor iedereen een dikke , en ik pik een stukje chocoladetaart die ik daar vergeten zie liggen. Mjam.
quote:Feliciaatje schreef op 15 oktober 2008 @ 00:28:

En dat er innesteling in het vooruitzicht ligt .

Dat roept bij mij wel andere associaties op, en ik weet niet of Yasmijn dáárop zit te wachten

Ik wens iedereen vandaag een fijne dag. (f)
Heeee, niemand hier vandaag?

Hoe gaat het met jullie? Poez? gaat het een beetje?
quote:Elmervrouw schreef op 15 oktober 2008 @ 14:25:

Heeee, niemand hier vandaag?

Hoe gaat het met jullie? Poez? gaat het een beetje?Denk dat iedereen een beetje misselijk is geworden van al die taart
Geef dat grote stuk maar aan mij, werkt altijd zo'n chocoladetaart, en een martini erbij :( ga binnenkort slapen, met een volle maag dan wel maar so be it (radiostilte van zijn kant voorspelt niet veel goeds...)
quote:Elmervrouw schreef op 15 oktober 2008 @ 07:02:

[...]

Dat roept bij mij wel andere associaties op, en ik weet niet of Yasmijn dáárop zit te wachten

Nee!! Dat is allang en lang en lang achter de rug!

Wordt tijd om oma te worden!

Fijne dag maisjes, laten jullie nog wat taart over?
Geen bijzonderheden
Hallo meiden,

Ja, hier gaat het OK. Heb niet veel te melden. Had goed nieuws nav de issues op mijn werk en das overwinning 2! Dat kan ik ook achter me laten.

Gister kwam ik een oude bekende tegen, afspraak gemaakt om volgende week weer eens bij te kletsen onder genot van een borrel. Leuk!

Verder nadert de winter, tenminste, zo voelt het. Das niet mijn favo seizoen.
Mijne ook niet. Integendeel.

Als de dagen donker en korter worden...gruwelijk.

Zit er sterk aan te denken om zo'n Philips winterdiplamp te kopen.

Zou het helpen?
Geen bijzonderheden
Wat is dat voor een ding dan? Een soort daglichtlamp ofzo?
Weeknie.

Het schijnt te helpen tegen winterdippen. Je moet er in de donkere dagen een half uurtje voor gaan zitten.

Ik zal es googlen.
Geen bijzonderheden
http://www.lichttherapielamp.nl/
Geen bijzonderheden
Zal er eens naar kijken. Ik zat zelf te denken aan een paar van die daglichtlampen in mijn schemerlampen te schroeven, want ik heb een heel donker huis.
*inbraak-alert*

Ja, die lampen helpen écht.
.
Wat nou inbraak. je bent altijd meer dan welkom Marie en dat hoef ik je niet te vertellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven