Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 december 2015 om 18:50
quote:Solomio schreef op 27 december 2015 @ 17:56:
Even zonder terug te lezen:
Mijn lieve, lieve moedertje is vanmiddag gestorven.
Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om. Goed dat je er bij was. Ik meen begrepen te hebben dat ze echt niet meer kon? Blijft heel verdrietig nieuws. Sterkte Solo.
Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om. Goed dat je er bij was. Ik meen begrepen te hebben dat ze echt niet meer kon? Blijft heel verdrietig nieuws. Sterkte Solo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 27 december 2015 om 18:55
Lieve Solo, ik weet niet of je moet huilen maar If so, ik huil mee.
Om heel andere zaken maar weet dat er met je meegetreurd wordt.
Een schrale troost en jóuw verdriet is eigenlijk best erger dan mijne maar ik wil alleen maar zeggen dat je in het geval van natte wangen weet dat je een zus hebt die meehuilt.
Een schrale troost en jóuw verdriet is eigenlijk best erger dan mijne maar ik wil alleen maar zeggen dat je in het geval van natte wangen weet dat je een zus hebt die meehuilt.
zondag 27 december 2015 om 19:00
quote:Eleonora-1 schreef op 27 december 2015 @ 18:55:
Gelukkig is het geen wedstrijd. Jij ook
Gelukkig is het geen wedstrijd. Jij ook
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 27 december 2015 om 19:08
zondag 27 december 2015 om 19:10
quote:Moiren_ schreef op 27 december 2015 @ 19:01:
Klagen dat je cadeautjes zo vervelend vindt (en gekregen kinderspullen), omdat het zo'n troep geeft. Wat een ondankbaarheid, neem het dan niet aan.
Mijn vriendin heeft met moeite kadootjes bij elkaar geschraapt. Een andere vriendin hoorde via via van een gezin dat kleding nodig had en had bedacht ook overgebleven speelgoed mee te nemen voor de zekerheid voor dat gezin.
Die ouders hadden niks voor de feestdagen en hebben haar een 'angel' genoemd. Toen ze wegliep zag ze die mensen door de kamer springen van geluk.
Inplaats van zo te klagen kun je ook eens wat beter opletten of je aanmelden voor de diverse projecten die er zijn, zegt de zure gleuf hier.
Klagen dat je cadeautjes zo vervelend vindt (en gekregen kinderspullen), omdat het zo'n troep geeft. Wat een ondankbaarheid, neem het dan niet aan.
Mijn vriendin heeft met moeite kadootjes bij elkaar geschraapt. Een andere vriendin hoorde via via van een gezin dat kleding nodig had en had bedacht ook overgebleven speelgoed mee te nemen voor de zekerheid voor dat gezin.
Die ouders hadden niks voor de feestdagen en hebben haar een 'angel' genoemd. Toen ze wegliep zag ze die mensen door de kamer springen van geluk.
Inplaats van zo te klagen kun je ook eens wat beter opletten of je aanmelden voor de diverse projecten die er zijn, zegt de zure gleuf hier.
zondag 27 december 2015 om 19:18
Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om.Gecondoleerd Solomio, wat fijn dat je bij haar kon zijn! Veel sterkte gewenst.
Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om.Gecondoleerd Solomio, wat fijn dat je bij haar kon zijn! Veel sterkte gewenst.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 27 december 2015 om 19:23
quote:vruchtgebruik schreef op 27 december 2015 @ 19:10:
[...]
Inplaats van zo te klagen kun je ook eens wat beter opletten of je aanmelden voor de diverse projecten die er zijn, zegt de zure gleuf hier. Het kan zo eenvoudig en zo mooi zijn. En je wordt er ook nog eens een tevredener (is dat een woord?) mens van omdat je je eigen zegeningen weer ziet.
[...]
Inplaats van zo te klagen kun je ook eens wat beter opletten of je aanmelden voor de diverse projecten die er zijn, zegt de zure gleuf hier. Het kan zo eenvoudig en zo mooi zijn. En je wordt er ook nog eens een tevredener (is dat een woord?) mens van omdat je je eigen zegeningen weer ziet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 27 december 2015 om 19:29
Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om.
Gecondoleerd meis! En heel veel sterkte .
Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om.
Gecondoleerd meis! En heel veel sterkte .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow