Napraattopic deel 49

27-12-2015 13:03 3093 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Darten begint, barney
quote:Enn schreef op 27 december 2015 @ 20:07:

[...]

Lees even in het topic.

Ja, Roermonds dialect;

doen alsof, quansies. dom, sumpele. domoor, zjwans. donderbol, donderböl. donderdag, donderdig. dood, molo.

Ben ik eindelijk bij de kerstaflevering van Call the Midwife loopt de stream steeds vast.
Het topic: 'Geen woorden voor.' Daar heeft TO wel heel veel woorden nodig om te vertellen waar ze dan geen woorden voor heeft
quote:Moiren_ schreef op 27 december 2015 @ 20:22:

Ben ik eindelijk bij de kerstaflevering van Call the Midwife loopt de stream steeds vast.

Kijk je op de laptop? Dan even hola installeren en dan kun je bbc iplayer zien.

Gisteren gekeken, tranen met tuiten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 december 2015 @ 20:26:

[...]

Kijk je op de laptop? Dan even hola installeren en dan kun je bbc iplayer zien.

Gisteren gekeken, tranen met tuiten.Kodi via de raspberry.
quote:SaveTheDay schreef op 27 december 2015 @ 20:19:

[...]

Ja, Roermonds dialect;

doen alsof, quansies. dom, sumpele. domoor, zjwans. donderbol, donderböl. donderdag, donderdig. dood, molo.kruutje ;)
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 december 2015 @ 20:06:

[...]

Dat is de reden dat wij in de familie geen cadeaus meer doen. Iedereen heeft alles al zo'n beetje, weet toch niet wat ie graag zou willen en dan worden er dingen gekocht die ongebruikt achterin de kast komen te liggen. Zo kreeg ik eens van mijn schoonzus een set beautyproducten cadeau, douchegel, bodylotion etc. Maar daar ben ik hartstikke allergisch voor, dus gelijk weer weggegeven aan mijn zus. Zonde van het geld op die manier en het voegt ook helemaal niets toe aan kerst.Exact dus.
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 27 december 2015 @ 20:10:

[...]

B

Ik klaag niet Weet ik toch
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 27 december 2015 @ 17:56:

Even zonder terug te lezen:

Mijn lieve, lieve moedertje is vanmiddag gestorven.

Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om.

Gecondoleerd !

Al wilde je zelf al langer dat het maar beter afgelopen kon zijn.. Toch is afscheid nemen een van de vreselijkste dingen
quote:Corona67 schreef op 27 december 2015 @ 20:28:

[...]

kruutje ;)Huh?
quote:SaveTheDay schreef op 27 december 2015 @ 20:34:

[...]

Huh?Roermonds voor stroop
quote:Corona67 schreef op 27 december 2015 @ 20:35:

[...]

Roermonds voor stroop Noem je mij stroop?
quote:SaveTheDay schreef op 27 december 2015 @ 20:44:

[...]

Noem je mij stroop? Ja, dat ook (naast dat ik dacht, ach laat ik ook eens een Roermonds woord erin gooien.. )
quote:SaveTheDay schreef op 27 december 2015 @ 20:06:

Topic: Geen woorden voor.

Quansies, weet iemand wat dat is?Quasi
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 20:46:

[...]

Quasi Schijnbaar volgens Googel
quote:Corona67 schreef op 27 december 2015 @ 20:46:

[...]

Ja, dat ook (naast dat ik dacht, ach laat ik ook eens een Roermonds woord erin gooien.. )Eehm, Dank je?
quote:Poltergeist2016 schreef op 27 december 2015 @ 20:48:

[...]

Schijnbaar volgens GoogelGoogle nummer 1 hit op quansies is het Viva Forum
Geen kadootjes? Prima. Geen codoleances? Ook prima. Geen gezeik? Echt prima! Geen gedoe? Het best. Soms komt het vivaforum me mijn neus uit, met name als ik word geband om een TVP en daarna een moeder doodgaat en ik dan van een stinkmod een nepsorrymail krijg. Kan viva, met haar geweldige omzet, ALSJEFUNKKINGPLIES een paar échte mods in dienst nemen? Sanne is hier voor een zestiende van haar tijd aan het werk, naast haar werk om het intranet draaiend te houden en de ingezonden brieven te beantwoorden, de juuns zijn de stagiairs van de receptie en de catering, en de modders die daartussen hangen denken dat ze heel wat zijn maar worden vanonder én van boven met de nek aangekeken. Pretty please, met 10,049 unieke bezoekers per maand mag er best iets meer aandacht aan het forum besteed worden.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:SaveTheDay schreef op 27 december 2015 @ 20:52:

[...]

Google nummer 1 hit op quansies is het Viva Forum
quote:SaveTheDay schreef op 27 december 2015 @ 20:50:

[...]

Eehm, Dank je? Graag gedaan,, Stroop is lekker.. vooral op pannenkoeken he
quote:Grzeczny schreef op 27 december 2015 @ 20:53:

Geen kadootjes? Prima. Geen codoleances? Ook prima. Geen gezeik? Echt prima! Geen gedoe? Het best. Soms komt het vivaforum me mijn neus uit, met name als ik word geband om een TVP en daarna een moeder doodgaat en ik dan van een stinkmod een nepsorrymail krijg. Kan viva, met haar geweldige omzet, ALSJEFUNKKINGPLIES een paar échte mods in dienst nemen? Sanne is hier voor een zestiende van haar tijd aan het werk, naast haar werk om het intranet draaiend te houden en de ingezonden brieven te beantwoorden, de juuns zijn de stagiairs van de receptie en de catering, en de modders die daartussen hangen denken dat ze heel wat zijn maar worden vanonder én van boven met de nek aangekeken. Pretty please, met 10,049 unieke bezoekers per maand mag er best iets meer aandacht aan het forum besteed worden.Whahahahahahaha, zo jij bent het kwijt
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Geen kadootjes? Prima. Geen codoleances? Ook prima. Geen gezeik? Echt prima! Geen gedoe? Het best. Soms komt het vivaforum me mijn neus uit, met name als ik word geband om een TVP en daarna een moeder doodgaat en ik dan van een stinkmod een nepsorrymail krijg. Kan viva, met haar geweldige omzet, ALSJEFUNKKINGPLIES een paar échte mods in dienst nemen? Sanne is hier voor een zestiende van haar tijd aan het werk, naast haar werk om het intranet draaiend te houden en de ingezonden brieven te beantwoorden, de juuns zijn de stagiairs van de receptie en de catering, en de modders die daartussen hangen denken dat ze heel wat zijn maar worden vanonder én van boven met de nek aangekeken. Pretty please, met 10,049 unieke bezoekers per maand mag er best iets meer aandacht aan het forum besteed worden.Lucht het op?

Geen kadootjes? Prima. Geen codoleances? Ook prima. Geen gezeik? Echt prima! Geen gedoe? Het best. Soms komt het vivaforum me mijn neus uit, met name als ik word geband om een TVP en daarna een moeder doodgaat en ik dan van een stinkmod een nepsorrymail krijg. Kan viva, met haar geweldige omzet, ALSJEFUNKKINGPLIES een paar échte mods in dienst nemen? Sanne is hier voor een zestiende van haar tijd aan het werk, naast haar werk om het intranet draaiend te houden en de ingezonden brieven te beantwoorden, de juuns zijn de stagiairs van de receptie en de catering, en de modders die daartussen hangen denken dat ze heel wat zijn maar worden vanonder én van boven met de nek aangekeken. Pretty please, met 10,049 unieke bezoekers per maand mag er best iets meer aandacht aan het forum besteed worden.Ik zwaai maar vast naar je
Ach. Het zal me vast een perma opleveren vanwege het 'bederven van de sfeer' maar tuuterdetuut wat word ik er soms simpel van.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven