Napraattopic deel 49

27-12-2015 13:03 3093 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 27 december 2015 @ 19:01:

Klagen dat je cadeautjes zo vervelend vindt (en gekregen kinderspullen), omdat het zo'n troep geeft. Wat een ondankbaarheid, neem het dan niet aan.Ik zie het als sint/kerst/ verjaardag vieren met mensen die elkaar slecht kennen.
Je bent zelf een theepot
Gecondoleerd Solomio.
quote:Moiren_ schreef op 27 december 2015 @ 19:13:

Mensen doen moeite voor je, geven geld aan je uit of bewaren hun spullen voor jou. En dan zo reageren? Ik geef mijn spullen altijd door, maar als ik zoiets zou weten zou diegene echt nooit meer wat krijgen.

Ik denk dat daar juist de crux zit, dat er kado's zijn waar niet over nagedacht is en wel zijn gekocht om maar een kado te geven.

Geef dan niks, geef geld/spullen aan een goed doel/bak een lekkere taart oid.
Je bent zelf een theepot
Ik ben zo'n 'suikertante' die de gewenste cadeautjes aan de kinderen geeft... waar de ouders vaak niet zo blij mee zijn. Maar waar we onder de volwassenen veel lol om hebben, want meestal was het pay-back time. Zus vertelt na 15 jaar nog steeds hoe erg het drumstel was dat ik zoon cadeau gaf toen hij 6 werd (en zus me voor mijn verjaardag een anti rimpel set cadeau gaf).... Intussen is hij wel een begenadigd drummer en is zus zijn TROTSE moeder...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Solomio schreef op 27 december 2015 @ 17:56:

Even zonder terug te lezen:

Mijn lieve, lieve moedertje is vanmiddag gestorven.

Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om. Fijn dat je bij haar was. Heel veel sterkte!
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 27 december 2015 @ 19:44:

[...]

Fijn dat je bij haar was. Heel veel sterkte!Is groen het nieuwe blauw? Verwarrend.
quote:Oudblond schreef op 27 december 2015 @ 18:53:

He kuiken, je bent met je nieuwe AVA al in Paasstemming zie ik! Ik hou mijn vleugels nog aan tot driekoningen denk ik. Kan wel toch?Kan goed hoor.
LOEP ME MAAR aub.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2015 @ 19:40:

[...]

Ik denk dat daar juist de crux zit, dat er kado's zijn waar niet over nagedacht is en wel zijn gekocht om maar een kado te geven.

Geef dan niks, geef geld/spullen aan een goed doel/bak een lekkere taart oid.Klopt. Ex-schoonfamilie kwam altijd met dingen waar ik niks mee had. Maar onder die boom moet vol.
quote:fietsie schreef op 27 december 2015 @ 19:51:

[...]

Is groen het nieuwe blauw? Verwarrend.Soms een uitzondering. (Roosje stond in het groen)
LOEP ME MAAR aub.
Solomio,

Gecondoleerd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hè wat verdrietig Solo, gecondoleerd. Fijn dat je bij haar kon zijn. Sterkte

[...]

Geef dan niks, geef geld/spullen aan een goed doel/bak een lekkere taart oid.Herkenbaar, elk jaar krijg ik zoiets. Er wordt van te voren nog gebeld, of ik nog wensen heb. Ik geef aan van niet, gulle gever dringt nog aan, zeg ik dat bloemen en chocola altijd goed zijn, vraagt gulle gever of ik nog handdoeken wil, ik zeg dat ik er meer dan genoeg heb en dan met mijn verjaardag krijg ik twee handdoeken opgespaard van de bezinezegels oid. Bel dan niet!
Heel veel sterkte Solomio bij het dragen van dit grote verlies
Ik krijg gewoon te weinig cadeaus, ik ben met nagenoeg alles blij
Topic: Geen woorden voor.

Quansies, weet iemand wat dat is?

[...]

Geef dan niks, geef geld/spullen aan een goed doel/bak een lekkere taart oid.Dat is de reden dat wij in de familie geen cadeaus meer doen. Iedereen heeft alles al zo'n beetje, weet toch niet wat ie graag zou willen en dan worden er dingen gekocht die ongebruikt achterin de kast komen te liggen. Zo kreeg ik eens van mijn schoonzus een set beautyproducten cadeau, douchegel, bodylotion etc. Maar daar ben ik hartstikke allergisch voor, dus gelijk weer weggegeven aan mijn zus. Zonde van het geld op die manier en het voegt ook helemaal niets toe aan kerst.
quote:SaveTheDay schreef op 27 december 2015 @ 20:06:

Quansies, weet iemand wat dat is?Ik snap helemaal niets van die post.

Quansies, weet iemand wat dat is?Lees even in het topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Quansies, weet iemand wat dat is?

Ik gok ;half om half..
quote:Moiren_ schreef op 27 december 2015 @ 20:01:

Ik ben ook met heel veel blij, en spontane cadeaus vinden altijd wel een plekje of doel. Van kinderen op school, kreeg ik heel vaak kaarsen in de meest afzichtelijke kleuren. Die gaan altijd mee naar vakantiehuisjes en na afloop weer in de kast.

Wel vind ik het heel erg zonde om verkeerde cadeaus te krijgen. Dat mensen eerst vragen wat je hebben wilt en dan iets krijgen dat je niet genoemt hebt. Laatste keer een cadeaubon van een plaatselijk tuincentrum, terwijl ik een bon van de Intratuin vroeg. Die had de gulle gever niet in de buurt, maar hun tuincentrum ligt niet bij ons in de buurt.

Ik krijg gewoon te weinig cadeaus, ik ben met nagenoeg alles blij Heerlijk toch?
Je bent zelf een theepot

Quansies, weet iemand wat dat is?Kansjes
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2015 @ 20:08:

[...]

Heerlijk toch?Ik klaag niet

Ik hou niet van verrassingen en om die reden vaak ook niet van cadeaus.

En ja, in mijn übergeorganiseerde huis is troep natuurlijk ook wel een dingetje.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 27 december 2015 @ 17:56:

Even zonder terug te lezen:

Mijn lieve, lieve moedertje is vanmiddag gestorven.

Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om.

Ach Solo, gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je jongens. Ik weet dat ze al behoorlijk op leeftijd was en zwaar dementerend, maar het blijft toch heel pijnlijk om afscheid van je moeder te moeten nemen.

Wat fijn voor jullie beiden dat je erbij was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven