Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 december 2015 om 21:57
zondag 27 december 2015 om 21:58
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 21:43:
[...]
Ze schrijft nu dat ze haar kind wil afremmen maar ze kan toch moeilijk niet meer met haar oefenen? Ze wil die lijst binnen één minuut lezen, maar het doel van die lijst is juist meten hoever een kind in die minuut kan komen. Ze snapt het hele doel van die lijst niet, die lijst is zo lang dat kinderen niet binnen de minuut klaar zijn, om ook de allerbeste te kunnen meten.
[...]
Ze schrijft nu dat ze haar kind wil afremmen maar ze kan toch moeilijk niet meer met haar oefenen? Ze wil die lijst binnen één minuut lezen, maar het doel van die lijst is juist meten hoever een kind in die minuut kan komen. Ze snapt het hele doel van die lijst niet, die lijst is zo lang dat kinderen niet binnen de minuut klaar zijn, om ook de allerbeste te kunnen meten.
zondag 27 december 2015 om 22:00
quote:fietsie schreef op 27 december 2015 @ 21:58:
[...]
Ze wil die lijst binnen één minuut lezen, maar het doel van die lijst is juist meten hoever een kind in die minuut kan komen. Ze snapt het hele doel van die lijst niet, die lijst is zo lang dat kinderen niet binnen de minuut klaar zijn, om ook de allerbeste te kunnen meten.Staak je pogingen daar maar, zijn tevergeefs.
[...]
Ze wil die lijst binnen één minuut lezen, maar het doel van die lijst is juist meten hoever een kind in die minuut kan komen. Ze snapt het hele doel van die lijst niet, die lijst is zo lang dat kinderen niet binnen de minuut klaar zijn, om ook de allerbeste te kunnen meten.Staak je pogingen daar maar, zijn tevergeefs.
zondag 27 december 2015 om 22:01
quote:Grzeczny schreef op 27 december 2015 @ 21:52:
[...]
Ja dat was het!
Kan je me ook nog even staffen, alsjeblieft?
Joh, wat is er nu zo verschrikkelijk moeilijk aan:
Het spijt me, ik heb het niet zo bedoeld/niet nagedacht/wat dan ook.
Je wordt door velen op een behoorlijk vriendelijke manier gewezen op een ongepaste passage in je post.
En het lijkt wel of je er nog blij van wordt ook. Je gaat in ieder geval op een bizarre manier verder.
[...]
Ja dat was het!
Kan je me ook nog even staffen, alsjeblieft?
Joh, wat is er nu zo verschrikkelijk moeilijk aan:
Het spijt me, ik heb het niet zo bedoeld/niet nagedacht/wat dan ook.
Je wordt door velen op een behoorlijk vriendelijke manier gewezen op een ongepaste passage in je post.
En het lijkt wel of je er nog blij van wordt ook. Je gaat in ieder geval op een bizarre manier verder.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 27 december 2015 om 22:03