Waar zijn jullie?

15-10-2008 13:24 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,

Ik ben een man van 23 jaar uit Den Haag en ik ben volgens mij wel redelijk populair onder mijn vrouwelijke leeftijd genoten. Het probleem alleen is, ik ben een beetje uitgekeken op vrouwen van mijn leeftijd, en ben dus op zoek naar een vrouw van rond de 40.

Maar, nu komt de vraag, waar zijn ze? In elke club of bar waar ik rondhang liggen de leuke oudere vrouwen nou niet echt voor het oprapen. Dat betekent dat A: er geen leuke vrouwen van rond de 40 bestaan. Of B: dat ik naar de verkeerde uitgaansgelegenheden ga.

Ik gok zelf op B. Dus mooie vrouwen van rond de 40 in Den Haag, waar gaan jullie een avondje stappen? En nu ik toch bezig ben, reageren vrouwen van rond de 40 sowieso wel op geflirt van een 23 jarige?
quote:juliee schreef op 15 oktober 2008 @ 13:45:

Meneer Vermeer; welk type 40-er zoek je?

-die met rok en keukenschort op biologische schoenen met een heerlijke uitgedragen sweater aan

- die met dat tijgervelletje aan, rokend op een barkruk, meezingend met Franske

- Die carierrevrouw die haar leven besteed aan haar werk, bakken met geld verdient en haar gezicht botoxt, en jou erbij neemt als toyboy?

Of heb je iets anders voor ogen?

Eigenlijk nog niet over nagedacht, zo specifiek hoeft t ook niet. Als ik een beetje leuk kan dansen en flirten met 1tje in een kroeg dan komt het wel goed

Laatst kwam ik een leuke tegen in de Albert Heijn waar ik toevallig een gesprekje mee begon, maar dan was ik weer te stom/verlegen om haar telefoonnummer te vragen. Als het nou een meisje van mn eigen leeftijd was dan was het niet zo moeilijk, maar voor het zelfde geld dacht deze vrouw dat ik echt geïnteresseerd was in het maken van sushi...
quote:Ann Liv schreef op 15 oktober 2008 @ 13:50:

Het gaat er dus een beetje om wat jíj te bieden hebt meneer vermeer. Vertel-vertel.

Ja inderdaad. Ik verwacht een sixpack (niet van Heiniken, maar van eigen makelij), zongebruind, lang, blauwe ogen, zwart haar, torenhoog IQ, goed gevoel voor humor, pianist, tattoo, geen piercings, minstens drie talen sprekend en een god in bed. Aanmelden bij de derde balie graag.

Ohnee, je bent op mijn leeftijdscategorie uitgekeken. Damn. Maar je mag je toch even melden.
MMh, heb je bruine ogen, donkere haren, niet te gespierd maar wel heerlijk dominant, geile ogen, bekwaam in mindgames, goed en grenzeloos in bed en goede kok, mag je bij mij achteraansluiten in de rij.
JA TUURLIJK......AH, dat wij daar zelf niet aan gedacht hebben

Ik kom dagelijks bij de AH.

Enne.....je mag gewoon om mijn telefoon nummer vragen hoor...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ohja, ik vraag ook altijd alle knappe mannen bij de bakker of ik hun telefoonnummer mag! Echt een ideale versierplek!
quote:Ann Liv schreef op 15 oktober 2008 @ 13:50:

Het gaat er dus een beetje om wat jíj te bieden hebt meneer vermeer. Vertel-vertel.

Ha, vooruit, wat ik te bieden heb:

Mijn enorme saldo: 220 euro waar ik het tot de 24ste mee moet uithouden

Mijn enorme huis: een studio van 25 vierkante meter met balkonnetje (waar ook een katje woont)

Maar, voor de rest? Ach, dat is niet zo belangrijk Als ik maar weet waar ik de leuke oudere vrouwen kan vinden dan kunnen ze zelf wel beslissen of ze met me mee naar huis komen
(Sta je daar als 40-jarige in de Appie, inkopen te doen voor je kinderen en je bierbuikende echtgenoot. Komt er in ene een jong geil ding aanlopen dat je zoon had kunnen zijn en hij wil je telefoonnummer ook nog hebben! Dat is pas de jackpot winnen!)
Ik vind je iig schattig!
Hoho, dat vindt JIJ niet zo belangrijk....

Wij als rijpere vrouwen zijn natuurlijk wel een bepaalde levens standaard gewend die we toch wel graag willen aanhouden

Het studentikoze zijn we wel uit de laatste jaren...

Yoyo...ik ga het gelijk proberen morgen

Twijfel nog een beetje tussen de groentenman en de bakker, wat heeft een hoger "leuke jonge mannen" gehalte"?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Weledele heer Vermeer,

Mag ik u aantraden te overwegen om uzelf naar het Gooi te begeven? In Laren en Blaricum zijn er ruim voldoende vrouwen in de leeftijdscategorie van rond de veertig jaar. Daar hun kinderen schoolgaand zijn en zij voor de buitenschoolse uren een au pair hebben geregeld, weten zij derhalve niet goed zij hun vrije uren dienen in te vullen. Daarnaast moeten zij dagelijks gebral van hun echtgenoten aanhoren over de kreditietcrisis en het nieuwe krasje op de jaguar.

U zal met open armen ontvangen worden.

Hoogachtend,

EA
quote:Summerdance schreef op 15 oktober 2008 @ 14:04:

Twijfel nog een beetje tussen de groentenman en de bakker, wat heeft een hoger "leuke jonge mannen" gehalte"?Ik zal mijn eigen jonge god morgen brood laten halen ok?
Sd; ik zou t bij de Butcher proberen... lekkere mannen met vers vlees
Whahaha Yoyo!

Ik vind het een beetje denigrerend. Alsof een meiske van mijn leeftijd meteen staat te soppen in de Appie als een joch van 23 mijn telefoonnummer vraagt, en de oudere wijze vrouw een stuk intimiderender is.

Nog tips Vermeer hoe ik een jong ding kan strikken als oudere vrouw (tov het jonge ding dan)? Beetje Nietzsche citerend aan mijn pijpje lurken en uitweiden over mijn zwangerschappen? Onvermoeid verhalen over de zwaartekracht die mijn tieten heeft bereikt?
Hmmm, voor een avondje rollebollen zou ik het best een keer willen proberen als ik vrijgezel was, al denk ik dat dat rete gaat tegenvallen en oudere mannen nu eenmaal beter zijn in bed... Maar als relatiemateriaal vind ik het sowieso totaal oninteressant.

Staat ook niet op mijn vergunning. Ik mag jagen, maar niet op vrouwelijk wild en onvolgroeid wild...

Wij als rijpere vrouwen zijn natuurlijk wel een bepaalde levens standaard gewend die we toch wel graag willen aanhouden

Twijfel nog een beetje tussen de groentenman en de bakker, wat heeft een hoger "leuke jonge mannen" gehalte"?Nou...ik ben ook studente maar ben het studentikoze ook wel ontgroeid (sterker nog, heb er nooit echt in gezeten). Al dat gehannes op studentenkamers...Maar ok, ik neuk dan ook meestal met kerels die mijn vader hadden kunnen zijn
quote:mvermeer schreef op 15 oktober 2008 @ 14:02:

[...]

Ha, vooruit, wat ik te bieden heb:

Mijn enorme saldo: 220 euro waar ik het tot de 24ste mee moet uithouden

Mijn enorme huis: een studio van 25 vierkante meter met balkonnetje (waar ook een katje woont)

Maar, voor de rest? Ach, dat is niet zo belangrijk Als ik maar weet waar ik de leuke oudere vrouwen kan vinden dan kunnen ze zelf wel beslissen of ze met me mee naar huis komen

Die kat is leuk. Maar M. de rest is juist wel belangrijk. Hoe denk jij (zonder banksaldo) een 40-er te kunnen behagen? Wat heb jij te bieden wat haar [quote] bierbuikende op de bank hangende echtgenoot [unquote] niet heeft?

Begin het bijna jammer te vinden dat ik pas over een jaar of 15 tot je doelgroep behoor
Jah, come to think of it, alle jongens van rond de 23 die ik heb gehad in bed waren enorme prutsers. Of zelfs nog stuntelende maagden. Bovendien zitten ze nog zo vol principes en idealen, waar een cynicus als ik echt niets aan heeft.

Wat studeer je Vermeer?
Ja vooral die zwangerschaps cq bevallingsverhalen zullen het hem doen denk ik.

O M. wat ik vergeet en wat op het eerste gezicht natuurlijk niet te zien is: hoe lang hou je het vol? De gemiddelde 40-er zal het fijn vinden om dat in te kunnen schatten. Er is niets zo erg als teleurstellingen op dit gebied.
quote:Ann Liv schreef op 15 oktober 2008 @ 14:08:

[...]

Die kat is leuk. Maar M. de rest is juist wel belangrijk. Hoe denk jij (zonder banksaldo) een 40-er te kunnen behagen? Wat heb jij te bieden wat haar [quote] bierbuikende op de bank hangende echtgenoot [unquote] niet heeft?

Begin het bijna jammer te vinden dat ik pas over een jaar of 15 tot je doelgroep behoor

Misschien dat de TO hoopt op omgekeerd? Hij denkt (let wel... denkt!!) haar sexueel te kunnen bevredigen en zij zou hem financieel een 'steuntje' in de rug geven ;)....

Erg aantrekkelijk, een pizza delen en de drankjes rekening 'splitten'... thank god dat ik al jaren uit het 'studentikoze' ben....
Same here Digi, same here. Doe mij maar een ouwe lul.
Geld daargelaten, wat wil je eigenlijk met die vrouw?

Alleen iets sexueels of een hele relatie met alles erop en eraan.
Hmmmmm ik heb nog wel een buurvrouw van rond de 40 in de aanbieding. Neem je haar ajb gelijk in huis dan?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.

Twijfel nog een beetje tussen de groentenman en de bakker, wat heeft een hoger "leuke jonge mannen" gehalte"?

Ik bedoel het is niet belangrijk hier helemaal gaan uit te wijden over hoe lang ik ben, hoe mooi mijn sixpack is, wat een lieve ogen ik heb etc etc, dat mogen mijn flirts zelf wel bepalen als ze me zien

Voor de rest, ik snap wel dat de 'wat rijpere vrouwen' hun levensstandaard willen houden, en dus niet op zoek zijn naar een relatie met een 23 jarige, maar een one night stand (of meerdere) moet toch kunnen?
quote:mvermeer schreef op 15 oktober 2008 @ 13:53:

[...]

Eigenlijk nog niet over nagedacht, zo specifiek hoeft t ook niet. Als ik een beetje leuk kan dansen en flirten met 1tje in een kroeg dan komt het wel goed

Laatst kwam ik een leuke tegen in de Albert Heijn waar ik toevallig een gesprekje mee begon, maar dan was ik weer te stom/verlegen om haar telefoonnummer te vragen. Als het nou een meisje van mn eigen leeftijd was dan was het niet zo moeilijk, maar voor het zelfde geld dacht deze vrouw dat ik echt geïnteresseerd was in het maken van sushi...

aaaaaaaaaaaaaaa was jij dat>

06- 69 69 69 69

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven