Apps voor iPad negenjarige
maandag 28 december 2015 om 23:24
quote:mafalda schreef op 28 december 2015 @ 23:20:
[...]
Begrijp jij het, of ben ik het sufferdje?
Jij vindt de zin "ze doen vooral filmpjes kijken" grammaticaal juist? Of kan jouw ipad-autocorrectie alleen woorden aan en geen zinnen?
Misschien moet je je 5-jarige wat meer voorlezen. Leer je zelf ook nog wat van.
[...]
Begrijp jij het, of ben ik het sufferdje?
Jij vindt de zin "ze doen vooral filmpjes kijken" grammaticaal juist? Of kan jouw ipad-autocorrectie alleen woorden aan en geen zinnen?
Misschien moet je je 5-jarige wat meer voorlezen. Leer je zelf ook nog wat van.
maandag 28 december 2015 om 23:30
quote:TheQ schreef op 28 december 2015 @ 23:24:
[...]
Misschien moet je je 5-jarige wat meer voorlezen. Leer je zelf ook nog wat van.Ja ik vind de zin, ze doen (2 kinderen) vooral filmpjes kijken best kloppen.
[...]
Misschien moet je je 5-jarige wat meer voorlezen. Leer je zelf ook nog wat van.Ja ik vind de zin, ze doen (2 kinderen) vooral filmpjes kijken best kloppen.
maandag 28 december 2015 om 23:42
dinsdag 29 december 2015 om 00:05
quote:patchouli_ schreef op 28 december 2015 @ 23:51:
[...]
In Noord-Holland, en specifiek West-Friesland, klopt het prima
Ergens in het land zal het vast kloppen toch
Altijd als er een topic komt over kinderen met een Ipad komt er een reactie van zo een moraalridder die nog in het Ot en Sien tijdperk leeft.
Kriegel word ik daarvan.
Geef gewoon een bijdrage die er toe doet of gewoon helemaal niks.
Klap op de vuurpijl ook nog eens de taalnazi uithangen.
T.o. ik hoop dat je dochter leuke apps vind voor de Ipad
[...]
In Noord-Holland, en specifiek West-Friesland, klopt het prima
Altijd als er een topic komt over kinderen met een Ipad komt er een reactie van zo een moraalridder die nog in het Ot en Sien tijdperk leeft.
Kriegel word ik daarvan.
T.o. ik hoop dat je dochter leuke apps vind voor de Ipad
dinsdag 29 december 2015 om 00:22
quote:mafalda schreef op 29 december 2015 @ 00:05:
[...]
Kriegel word ik daarvan.
T.o. ik hoop dat je dochter leuke apps vinden doet voor de Ipad
Tablets en smartphones horen nu eenmaal bij de wereld van onze kinderen. Beetje meedeinen is niet meer dan gezond voor de opvoeding van deze kinderen.
[...]
Kriegel word ik daarvan.
T.o. ik hoop dat je dochter leuke apps vinden doet voor de Ipad
Tablets en smartphones horen nu eenmaal bij de wereld van onze kinderen. Beetje meedeinen is niet meer dan gezond voor de opvoeding van deze kinderen.
dinsdag 29 december 2015 om 06:10
quote:TheQ schreef op 28 december 2015 @ 22:50:
Een stuk touw. Een leeg blik.
Een voetbal.
Een tweedehands mountainbike.
Een paar goede wandelschoenen.
Een ipad voor een 9-jarige? En jij noemt jezelf een goede moeder?Wat triest, TheQ moet weer eens zo nodig reacties uitlokken. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik zat vroeger regelmatig achter de Commodore 64 en keek ook nog tv En ik kan nog steeds prima maat houden met de computer/iPad, sport regelmatig, ben slank en altijd al geweest. Mijn kinderen mogen op mijn iPad en laptop, maar spelen ook gewoon buiten en binnen met vriendinnetjes, voetballen, dansen en zwemmen er op los, maken de mooiste knutselwerken en we bewegen samen ook regelmatig. En jij weet ook heus wel dat het bij de meeste mensen zo gaat.
Een stuk touw. Een leeg blik.
Een voetbal.
Een tweedehands mountainbike.
Een paar goede wandelschoenen.
Een ipad voor een 9-jarige? En jij noemt jezelf een goede moeder?Wat triest, TheQ moet weer eens zo nodig reacties uitlokken. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik zat vroeger regelmatig achter de Commodore 64 en keek ook nog tv En ik kan nog steeds prima maat houden met de computer/iPad, sport regelmatig, ben slank en altijd al geweest. Mijn kinderen mogen op mijn iPad en laptop, maar spelen ook gewoon buiten en binnen met vriendinnetjes, voetballen, dansen en zwemmen er op los, maken de mooiste knutselwerken en we bewegen samen ook regelmatig. En jij weet ook heus wel dat het bij de meeste mensen zo gaat.
dinsdag 29 december 2015 om 09:07