De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
He Hera wil geen plaatje terug maar een nieuwe en dat doet ie niet.....

Moet vanmiddag om 1545 bij de tandarts zijn ik wil weten waar die pijn vandaan komt, gezicht is li iets dikker en lip is pijnlijk en bovenaan bij de gagel zitten wat verdikkingen ...brrrr...hoop toch geen abcessen of zo....rrrrrr...maar goed net nog ff geslapen, vanacht nachtdienst blehhhhh.
En DDDJ hoe was het?

Amy, succes bij de tandarts (brr)
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Amy succes bij de tandarts, naar dat je zo veel last hebt...
Wat een oelewappers.

In het begin van het gesprek werd gelijk de hele lading van alles voor m'n voeten weg gemaaid doordat Hoofd Personeelszaken vertelde dat hij Nooit had gesproken over ontslag op staande voet. Echt meiden, dat heeft 'ie niet één keer gezegd, niet twee keer, maar wel Vijf keer. Daarnaast had hij het in dit gesprek over 'jullie' (ik en m'n collega's dus) terwijl tijdens het allereerste gesprek alleen maar gesproken werd over 'jij' (ik dus). Dat maaide natuurlijk de essentie van mijn bezwaar zo weg!

Adviseur is heel kundig. Heeft uiteindelijk links en rechtsom toch wel wat uitspraken kunnen ontlokken. Zo was er aan het eind van het gesprek toch ineens sprake van dat hij gesproken had over een ontbinding van het contract en bleek de verdenking van het 'lekken' nog altijd alleen bij mij te liggen, alleen, hij had verschillende gesprekken gehad met collegae en hij was er niet 'sluitend' achter gekomen. Dus, duidelijk een verstoorde arbeidsrelatie.

Desalniettemin wil werkgever graag dat ik mijn werk weer ga hervatten. Op dezelfde plek, zonder al te veel problemen. Al moet ik dan wel aan tonen dat ik te vertrouwen ben.

Adviseur heeft gezegd dat wij in overleg gaan en dat hij terugkoppelt. Eigenlijk zeg ik direct, nee, ik wil daar niet meer terug. Maar goed, ik laat het even bezinken en zal ook overleggen met ouders en Vent. Ik ben er dus nog niet vanaf. Moet nog even doorbijten, maar de stress is weg. Tijdens het gesprek was wel heel duidelijk dat werkgever had geblunderd en dat ze nu probeerde het recht te breien. En dat is voor mijn knikkende knieën wel goed. Die zullen een volgende keer niet meer zo knikken.

Wat een oelewappers!

Eems, succes bij de tandarts!
Hai,

heb gereageerd bij oehhh. Wel fijn dat je nu van je stress af bent zeg. Errug jammer dat je wel zo lang in de stress gezeten hebt om iets wat helemaal niet nodig was.

Iemand mij toevallig uitgenodigd voor een hight tea ter gelegenheid van de 30ste verjaardag? Heb net met de post een uitnodiging gehad zonder naam.

*gaat sherlocken*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik niet. Ik ben nog laaaaaaaang geen dertig
Haha ik dacht dat je al richting de 40 ging

*duikt weg voor boze DDDJ*
Franske, je moet op je hyves je vriendenprofielen even checken op leeftijden *lampje*
Jemig wat een gedoe zeg DDDJ. Kan me je eerste reactie wel goed voorstellen hoor. Succes met beslissen.

Amy, hopelijk valt het mee bij de tandarts denk aan je! klinkt niet prettig.

Frans, sorry geen high tea van mij, hoewel je natuurlijk altijd welkom bent om een kopje thee te komen drinken

Luke slaapt nu alweer 2 uur achter elkaar en daarvoor 1 uur even wakker en weer een uur.

Gaat dus goed vandaag
Amy, je zit nu denk bij de tandarts, ben benieuwd hoe het gaat.

Wat een lui zeg, op je werk DDDJ.

Nu opeens de andere kant op praten.

Wel goed dat nu blijkt dat ze maar liep te zwetsen...

Hoop voor je dat je er goed uit komt, en dat je je daarbij prettig voelt.

Frans, ik was het ook nie, ook nog laaaang geen 30.
En ik heb het 30-feestje ook al gehad vorig jaar
mijn 30-feestje is ook al voorbij.

DDDJ, hele opluchting dus dat ze in ieder geval eenigszins hebben toegegeven dat ze fout zaten. Maar snap dat het nu lastig is om terug te gaan. Maar ja wat is wijsheid in zo'n situatie. Wat adviseerde adviseur?

Frans, arme milena zo verkouden. Hopelijk is het snel over, ben zelf ook niet zo van de medicijnen. Bij Ties werkt babyluuf en ui naast bed altijd wel goed. En matras iets omhoog aan hoofeinde.

Leuk zo'n verassingsfeestje.

Nala, lekker dat je alles weer even kwijt bent. En beetje afleiding is inderdaad lekker, Als je blijft wachten duurt alles zo lang.

Kay, he vervelend dat kayleigh niet naar kdv wil. Ties heeft dat ook paar weekjes gehad. Beetje zelfde als bij jou, vlak nadat mijn verlof begon was het ineens aan mijn been hangen als we naar binnen gingen en huilen als ik wegging. Merkt toch dat dingen anders zijn en dat jij ineens dagen thuis bent. Na week of 3 was het weer over.

Jas, wat een gedoe met je buren zeg. Dat is niet leuk wonen zo, maar ja om er voor te verhuizen is het ook weer niet waard natuurlijk.

Amy, de tandarts overleefd?

Hera, gelukt met slaapzak? Fenne heeft ontzettende hekel aan als haar handjes vast zitten. Ze slaapt altijd met haar handjes naast haar hoofd. Lekker zo goed geslapen, door de slaapzak?

Uni, lekker ventje hebben jullie. Weet nu al wat ie wil.

Fenne vanochtend nog vier keer gedronken in 2,5 uur maar vanmiddag weer netjes om de 3/ 3,5 uur dus hopelijk komt ze nu weer beetje in ritme. Vandaag alweer 2 weken oud. CB belde, ze komen maandag langs.

Ties heeft portemonnee van man te pakken en is die nu aan het legen in zijn spaarpot

En ik ben boos, had geloof ik verteld dat ik uitkering van uwv gekregen had naast mijn salaris. Krijg ik net brief dat ik dat terug moet betalen. Maar bedrag klopte niet, ruim 200,- meer als ik gekregen heb. Dus ik gebeld moet ik brutobedrag terug betalen en moet ik verschil volgend jaar bij belastingdienst terugvragen. Lekker stel daar, zij (of werkgever ben ik nog niet achter) maken fout en dan kan ik even ruim 200 euro ophoesten. Morgen maar even p&o bellen, zij lossen het maar op.
Ooowww gloepie, bah 12-9, das even een baaltegenvaller! Grrr, vervelend als anderen het verkeerd voor je doen he.
Zooo daar ben ik weer met scheve mond...

Mijn hoektand was dood? met een infectie erboven, hij had ff foto gemaakt.

Dus heeft hij verdoving gezet omdat mijn hele boven kaak pijnlijk was en toen de tand uitgeboord en met chloor gespoeld, nou moet ik half nov terugkomen voor de complete wortelkanaalbehandeling, maar pijn zal snel zakken zei hij.

Dus nu is mijn wang, neus en bovenlip verdoofd, dat vind ik zooooo irritant, maar ged probleem boven water en opgelost!!!!

12-9 jeetje wat irritant zeg, zei maken een fout en jij mag het ff 123 ophoestn pff
Au Amy en zo irritant zo'n verdoving. Hoewel zonder verdoving het natuurlijk nog erger is.

Ik hoop dat de pijn snel zakt.

12-9 dat is raar zij maken een fout en jij mag het even voorschieten in de hoop dat je het later terug krijgt. Groot gelijk dat je het P&O laat oplossen.

Ik hoop voor je dat de regeldagen voorbij zijn. Hoe gaat het trouwens met Ties en Fenne? En valt het je mee 2 kids?

Luke ligt nu alweer 1 1/2 uur te slapen. De eerste 2x moest hij huilen toen hij naar bed ging en niet goed kon bewegen en de laatste keer ging hij rustig liggen en viel zo in slaap.

Luke ligt af en toe ook met zijn handen naast zijn hoofd (zo'n lief gezicht vind ik dat) maar als hij iets wakker wordt/lichter gaat slapen beweegt hij teveel met zijn handen/armen en wordt hij daardoor wakker, denken wij. Dus ik wacht nog even met het bellen naar de chiropractor, misschien is dit de oplossing. Tot nu toe gaat het goed.

Ziet er trouwens niet uit net zo'n mummy

Brabbel heel veel succes morgen!

Nala ook heel veel succes in het zh.

Fijne avond allemaal.
Nala, morgen veel succes, ik duim van 09:00 tot 10:00 uur , dan moet het gaan lukken, toch?

Amy, voor je mondje en ook voor Emma...

Brabs, ook een voor jullie en Kaj, sterkte morgen!

Dddj, balen dat er 'niets" uitgekomen is.... maar geven "bijna" fout toe... afwachten dus maar...

Hera, balen he die driftbuien, heeft Yannick gelukkig niet veel, maar gebeurd wel... gewoon negeren en laten uitrazen... behalve als hij de boel afbreekt... Luke slaapt ook weer lekker, toppie. geinige droom, trouwens..

Kay, succes met je huilende Kay en het kdv, doet Yannick ook wel eens, maar is snel weer over, hoor ik iedere keer weer.

12-9, hopelijk blijft het weer een beetje rustig met Fenne, is ook altijd maar even begrijp ik... wat een gedoe met het uwv zeg...

Uni, wat een lekker jong heb je toch!!! haha die Uniboy...

Quintie, leuk weer een pilstopper rijker hier, het gaat er weer op lijken, hihi

Jac, even buren-verhaal gemist, maar toch een dikke

Frans, ook geen high tea van mij... ik ben onderweg naar de ehum....40...

nog even snel een update over mijn soll.gesprek...

Kwam binnen en na ontvangst direct al een iq-testje onder mijn neus geschoven.... kwam van afdeling Office, maar was niet bepalend voor de soll. was ook pas bij werknemers gedaan, en wilde nu sollicitanten ook mee laten doen... men!!!! ik ging me toch twijfelen aan mijzelf.... heb er volgens mij niks van gebakken, maar ja....

toen het gesprek met de Financial Manager, bleek een leuke jonge meid te zijn (volgens mij zelfs jonger dan ik...)!!! geen zure ouwe sok, gelukkig!! Heel leuk gesprek gehad, van 1.5 uur (bleek pas toen ik naar buiten liep)... heb me goed kunnen profileren, heb goed verteld wat mijn wensen zijn.

Zij heeft het bedrijf goed beschreven en weergegeven, hebben maandag nog 1 soll. en belt mij op woensdag terug met de "uitslag". Ze had er wel een heel goed gevoel bij, dat deed mij goed.

En ik legde nog een bommetje neer aan het eind van het gesprek: dat als zij twijfelde bij het nemen van een beslissing, dat ik bereid was een middagje mee te draaien op het bedrijf ism haar of de detacheringskracht die er nu werkt... dat beviel haar wel en ze vond het een uitstekend idee!!! dus ben benieuwd... doe ik ook een beetje uit zelfbescherming, ook ik wil zeker weten waar ik aan begin.... heb nu een goeie vaste baan met zekerheid (verveel me alleen stierlijk) en duik bij hen wel in het onbekende met zeker een jaar van fulltime werken en dan terug naar parttime (eventueel zelf minder werken of in combi met extra collega wegens groei).

Ow, ik vond het wel spannend (verrassend genoeg)...

Nu effe snel ATWT kijken en weer mijn mandje in...

TOEDELS!!!
Ohhhh dat klinkt goed stiertje. Spannend! Wel slim om eerst even een middagje mee te draaien.
Is het 'voorbij', lig ik nog wakker

Lag al een uur te draaien. Dus er maar eventjes uit en m'n zinnen verzetten. Over een half uurtje nog eens proberen
Wat een K-nacht. Ben ergens rond kwart voor 3 maar weer naar bed gegaan, maar heb het nog 4 uur zien worden. Getvergetvergetver. En ik heb niet eens een vragende baby! Zo nutteloos dan, wakker liggen.

Vanmorgen even naar de huisarts. Werd ik gisteren gebeld of ik het leuk zou vinden mee te werken aan een korte film voor Medicijn Studenten. Welja. Dus Daphne en ik worden beroemd Even m'n wallen camoufleren dus.

Gaat een van jullie al wel eens naar de spel-o-theek? Heb hier nog steeds een proefabbo liggen, dat geldt tot november. Als ik het wil proberen, moet ik het Nu doen. Maar ik kijk iedere keer naar die berg met speelgoed die hier al ligt en vraag me dan af of ze er wel iets aan heeft. Misschien toch eens kijken.

Klinkt goed Stiertje! Ik ga voor je duimen. Maar pfoe. Wel de eerste tijd dus fulltime werken? Lijkt me pittig!

Oei Eems! Dat klinkt pijnlijk. Hoe kan een hoektand nou inene dood zijn? En, is de pijn inderdaad gezakt?

12-9, da's een mooi baalmoment. Lekker handig. Zij doen het fout en jij mag op de blaren gaan zitten. Lekker is dat. Laat je werkgever het maar oplossen inderdaad. Zij hebben er ook het meeste verstand van!

Vannacht toen ik toch wakker was maar aangegrepen om na te denken. Ik wil eigenlijk gewoon niet terug.
Wij gaan zo richting het zh... Ben echt zo zenuwachtig. Maja, ff doorbijten.

Jullie horen het wel, hoe het gegaan is.

xxx
Nala, heel veel succes!! Ik denk aan je!

Brab, succes met Kaj vandaag. Wij denken hier aan jullie.

DDDJ, ik heb vorig jaar een tijdje b ij de speelotheek gehuurd. OP zich was dat wel leuk, want ze hadden ook fietsjes enzo. Of spelletjes. Maar steeds als ik iets terugbracht waren ze er over aan het zeuren. Dat er iets miste of dat de verkeerde batterijen erin zaten ofzo. Terwijl zij zelf die batterijen er in gedaan hadden. Alsof ik ze gejat had ofzo. Dat hebben ze drie keer gedaan en toen was ik het zo zat en heb ik mijn abonnement opgezegd.

Balen dat je nog steeds niet kan slapen zeg.

Stier, wow spannend zeg je sollicitatie! Ik ben benieuwd, het was toch eigenlijk voor een fulltime functie?

Ik ben gisteren gebeld, of ik na de herfstvakantie ook nog iig een week op die school wil werken. Dus dat is mooi!
Succes Nala!
Succes Brab!
Succes DDDJ

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven