Waar zijn jullie?

15-10-2008 13:24 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,

Ik ben een man van 23 jaar uit Den Haag en ik ben volgens mij wel redelijk populair onder mijn vrouwelijke leeftijd genoten. Het probleem alleen is, ik ben een beetje uitgekeken op vrouwen van mijn leeftijd, en ben dus op zoek naar een vrouw van rond de 40.

Maar, nu komt de vraag, waar zijn ze? In elke club of bar waar ik rondhang liggen de leuke oudere vrouwen nou niet echt voor het oprapen. Dat betekent dat A: er geen leuke vrouwen van rond de 40 bestaan. Of B: dat ik naar de verkeerde uitgaansgelegenheden ga.

Ik gok zelf op B. Dus mooie vrouwen van rond de 40 in Den Haag, waar gaan jullie een avondje stappen? En nu ik toch bezig ben, reageren vrouwen van rond de 40 sowieso wel op geflirt van een 23 jarige?
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 14:40:

Ik ben maar 25, maar meneer vermeer heeft geen idee wat hij nu mis loopt! Ik ben bedoel maar... je hebt toch liever dat goddelijke lichaam van mij en digi dan die uitgescheurde bejaarden En nog praktisch maagd! Lekker spannend (om den lul)!
Maar waar is meneer Vermeer? Geschrokken van alle gewillige jonge vrouwen van het vivaforum?
M. heb je op advies van Geve je mailbox al gecheckt? Ik ben reuze benieuwd naar al die oneerbare voorstellen!
quote:Ann Liv schreef op 15 oktober 2008 @ 14:41:

Ssst, niet doorvertellen, maar zonder make-up vrees ik dat ik niet eens een bessen-jus mag bestellen. Moeten we nog uitkijken dat we niet onder de ondergrens uitkomen.Bessen-jus? Ik tank vodka! Dat staat volwassener, begrijp je. Bovendien ziet het mannelijke gedeelte van de wereldbevolking er een stuk smakelijker uit na een flesje of twee van die godendrank.
quote:Summerdance schreef op 15 oktober 2008 @ 14:41:

DAMN daar heb ik gewerkt....

Nog voor mijn tijd als overrijpe 30er dat dan weer wel....Toen poepte hij nog in zijn broek, dus jullie hebben elkaar vast nog niet ontmoed
Oh shit, mag ik nou geen bessen meer drinken digi?!
VErMeEr, dUs dIt vInD jE oOk niEt aAntrEkkEliJk? BEetjE BrEezAh?
quote:Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 14:43:

[...]

Bessen-jus? Ik tank vodka! Dat staat volwassener, begrijp je. Bovendien ziet het mannelijke gedeelte van de wereldbevolking er een stuk smakelijker uit na een flesje of twee van die godendrank.Met een rietje? Of mag dat dan ook weer niet? Ik houd het op een advocaatje, lijkt me effectiever in dit geval. Bestel jij dan? Of gebruik ik voor de zekerheid mijn maquillage-kit toch?
quote:Ann Liv schreef op 15 oktober 2008 @ 14:43:

M. heb je op advies van Geve je mailbox al gecheckt? Ik ben reuze benieuwd naar al die oneerbare voorstellen!... van al die rijpe veertigers met 0 of 1 berichten op het vivaforum...
Mag ik wel gewoon een fluitje drinken vermeer?

Of is dat dan weer niet vrouwelijk genoeg?
quote:Ann Liv schreef op 15 oktober 2008 @ 14:45:

[...]

Met een rietje? Of mag dat dan ook weer niet? Ik houd het op een advocaatje, lijkt me effectiever in dit geval. Bestel jij dan? Of gebruik ik voor de zekerheid mijn maquillage-kit toch?Ik kocht op mijn negende al sigaretten, dus dat gaat helemaal goedkomen. Haal jij de XTC dan? Versier ik opium bij de afhaalchinees.
Oh god digi, we moeten natuurlijk ook een nieuwe klerenkast aanschaffen, want die leggings kunnen op ons 40e natuurlijk niet meer...
Vermeer, wees wijs en hou 't bij meiden van je eigen leeftijd joh. Die oudere dames vreten je op met huid en haar. You wouldn't live to tell the day!...

Daarbij, als je maar lang genoeg wacht tot je zelf in die leeftijdscategorie zit, tref je vanzelf dames van in de 40 .... Gaat helemaal vanzelluf.
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 14:47:

Mag ik wel gewoon een fluitje drinken vermeer?

Of is dat dan weer niet vrouwelijk genoeg?Fluitje? Jezus, moet me toch meer gaan verdiepen in de etiquette van de student, want heb geen idee wat het is...
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 14:47:

Oh god digi, we moeten natuurlijk ook een nieuwe klerenkast aanschaffen, want die leggings kunnen op ons 40e natuurlijk niet meer...

Wollige pluizige vesten, roze beenwarmers, blauwe oogschaduw, piercings...zucht, wat is ouder worden saai!

Wat vind je van SM, Vermeer?
quote:geve schreef op 15 oktober 2008 @ 14:47:

[...]

... van al die rijpe veertigers met 0 of 1 berichten op het vivaforum... Die zijn natuurlijk linea recta naar dit topic gegoogled ja. Nou M.? Zat er iets voor je tussen?
Digi, fluitje is een dun glaasje bier, staat net wat vrouwelijker dan een pul.
quote:Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 14:48:

Fluitje? Jezus, moet me toch meer gaan verdiepen in de etiquette van de student, want heb geen idee wat het is...Volgens mij noemen ze dat een pintje bij jullie...
quote:Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 14:47:

[...]

Ik kocht op mijn negende al sigaretten, dus dat gaat helemaal goedkomen. Haal jij de XTC dan? Versier ik opium bij de afhaalchinees.Vergeet de GHB niet, Vermeer zal anders hysterisch wegrennen bij het zien van al die putjes, streepjes, hechtinkjes
quote:zusenzo schreef op 15 oktober 2008 @ 14:50:

Digi, fluitje is een dun glaasje bier, [/b]staat net wat vrouwelijker dan een pul[/b].
@mvermeer, vraag eens aan je moeder waar ze gaat stappen, die moet toch in de gevraagde leeftijdsklasse vallen....
Meisjes (dames) toch....wat hebben jullie gedaan met mvermeer?

Jullie hebben hem natuurlijk vreselijk laten schrikken met al die voorstellen....

Ik ga hem zoeken en hem eens gemoeddelijk tegen mijn borst aandrukken....dat heeft tie nodig...

*schud hoofd....je kan hier ook verdorie geen 10 minuten gewoon aan het werk gaan*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, heeft je moeder geen leuke vriendinnen?
XTC *think-smiley* kunnen we dan niet beter aan de crystal meth? Heb eens van die voor- en naplaatjes gezien en als je uiterlijk ergens een jaar of 15 ouder van wordt is het dat wel. Ik zou allen bijgod niet weten waar dat spul te halen is. Yoyo, heb jij connecties?
Sjuliee, mischien kick hij daar juist op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven