Waar zijn jullie?

15-10-2008 13:24 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,

Ik ben een man van 23 jaar uit Den Haag en ik ben volgens mij wel redelijk populair onder mijn vrouwelijke leeftijd genoten. Het probleem alleen is, ik ben een beetje uitgekeken op vrouwen van mijn leeftijd, en ben dus op zoek naar een vrouw van rond de 40.

Maar, nu komt de vraag, waar zijn ze? In elke club of bar waar ik rondhang liggen de leuke oudere vrouwen nou niet echt voor het oprapen. Dat betekent dat A: er geen leuke vrouwen van rond de 40 bestaan. Of B: dat ik naar de verkeerde uitgaansgelegenheden ga.

Ik gok zelf op B. Dus mooie vrouwen van rond de 40 in Den Haag, waar gaan jullie een avondje stappen? En nu ik toch bezig ben, reageren vrouwen van rond de 40 sowieso wel op geflirt van een 23 jarige?
Haha SD.. achjochiekommaareensevenlekkerhierahgossietoch.....
Ah....een dun glaasje bier. Ok. Ik drink geen bier. Doe wel allerlei dingen met fluiten...oa het Ave Maria door mijn neusgaten fluiten. Bestel jij nooit een meter bier dan Yoyo?
quote:Summerdance schreef op 15 oktober 2008 @ 14:53:

Ik ga hem zoeken en hem eens gemoeddelijk tegen mijn borst aandrukken....dat heeft tie nodig...

Hij zoekt geen moederliefde, hij wil gewoon een geile uitgelebberde chick om mee te neuken!
anoniem_40836 wijzigde dit bericht op 15-10-2008 14:56
Reden: verstand komt met de jaren....
% gewijzigd
quote:Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 14:54:

Bestel jij nooit een meter bier dan Yoyo?Dat deed ik tot mijn 23e, nu 2 jaar later drink ik keurig fluitjes...
quote:Ann Liv schreef op 15 oktober 2008 @ 14:54:

XTC *think-smiley* kunnen we dan niet beter aan de crystal meth? Heb eens van die voor- en naplaatjes gezien en als je uiterlijk ergens een jaar of 15 ouder van wordt is het dat wel. Ik zou allen bijgod niet weten waar dat spul te halen is. Yoyo, heb jij connecties?Ohja, da's nog vlotter dan heroine. Hm, je kunt het geloof ik zelf maken hoor. Maar ja, iemand die pizza's opwarmt in de oven kan natuurlijk geen crystal meth in elkaar flansen.
Goed, goed, om Digi en Yoyo maar tegemoet te komen; Ik ben eenmalig voor jullie twee beschikbaar (tegelijk) voor een gezellige avond SM/poep/plassex.

Het idee is dan dat jullie twee je verkleden als 2 bejaarde mannen (met voorbinddildo's) en je expres een week van tevoren niet douchen.

Ik zal dan met mijn 10 centimeter lange roede jullie anus penetreren terwijl jullie poepen/plassen en mij met een zweep slaan en in mijn anus penetreren met de voorbinddildo. Ondertussen zingen we met zn 3en een sinterklaasliedje naar keuze!

Interesse?
Heb inmiddels wel mijn outfit bij elkaar gescharreld.

Plaatje doe het niet!
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 14:54:

[...]

Hij zoekt geen moederliefde, hij wil gewoon een geile uitgelelebberde chick om mee te neuken!

Present!

Vermeer, lijd jij aan een Oedipuscomplex? En vind jij dat ene stuk uit 'The end' van The Doors ook zo...geil?
Toon is geinfiltreerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:mvermeer schreef op 15 oktober 2008 @ 14:56:

Goed, goed, om Digi en Yoyo maar tegemoet te komen; Ik ben eenmalig voor jullie twee beschikbaar (tegelijk) voor een gezellige avond SM/poep/plassex.

Het idee is dan dat jullie twee je verkleden als 2 bejaarde mannen (met voorbinddildo's) en je expres een week van tevoren niet douchen.

Ik zal dan met mijn 10 centimeter lange roede jullie anus penetreren terwijl jullie poepen/plassen en mij met een zweep slaan en in mijn anus penetreren met de voorbinddildo. Ondertussen zingen we met zn 3en een sinterklaasliedje naar keuze!

Interesse?

Schrijf mij maar op!

Ook fan van Marquis de Sade toevallig?

Het is dus toch waar dat oudere mannen beter in bed zijn...
Nou, dat vind ik wel een belediging voor Toontje hoor.....maar vertel eens ff wat over wasmachines.
10 centimeter. Ben ik even blij dat je enkel Digi en Yoyo gedoogt.
Ohja tien centimeter...nee bedankt. Kan ik net zo goed een potlood in mijn aars stoppen.
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 14:57:

Toon is geinfiltreerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vermeer, vind jij óók niet dat hier altijd met 2 maten gemeten wordt?

Als een 23-jarige chick een 40-jarige vent wil binnenhalen wordt hier met geen woord over gerept, omgekeerd daarentegen merk je zelf wel hoe het gaat.
sorry hoor, maar mijn ongeslepen potlood richt zelfs nog meer schade aan..

Interesse?Hey joehoe!!! En ik dan???
Goh, dat ik over die 10 cm heen lees zeg....

Nou, er over vallen kan ik niet....maar 10 cm zeg doe eens ff normaal zeg....over mishandeling gesproken.
quote:juliee schreef op 15 oktober 2008 @ 15:03:

Hey joehoe!!! En ik dan???

Digi en ik bedanken voor zijn kleuterleuter.

Je mag hem in zijn geheel hebben!
Ik kan ontzettend leuk zingen, ben bovendien klein dus 10cm is voor mij al gauw heel groot (denk aan; een kinderhand is snel gevuld enzo) ik heb een ontettend fijne paarse roteerdildo die ook nog eens licht geeft, dus je kunt die ook gebruiken tijdens het verstoppertje spelen na afloop.

Uh... verder douche ik vrijwel nooit, dus ik ben eigenlijk helemaal wat je zoekt.

Interesse?
quote:juliee schreef op 15 oktober 2008 @ 15:06:

Ik kan ontzettend leuk zingen, ben bovendien klein dus 10cm is voor mij al gauw heel groot (denk aan; een kinderhand is snel gevuld enzo) Hij zoekt iemand van 40, niet van 14....
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 15:05:

[...]

Digi en ik bedanken voor zijn kleuterleuter.

Je mag hem in zijn geheel hebben!Sorrie, maar dat kan ik dan weer net niet hebben, biedt iemand hulp?
Maar goed, wat heb je een vrouw van 40 nog meer te bieden dan een pikkie van 10 cm en een lege bankrekening?
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 15:07:

[...]

Hij zoekt iemand van 40, niet van 14....oh bummer
Ik heb honger gekregen van dit topic en gok zo dat Digi geen koud stukje pizza voor me heeft overgelaten. Ga zo maar eens een eitje bakken, ook burgerlijk toch? Vermerio, jij ook iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven