Yves Rocher
dinsdag 29 december 2015 om 20:32
Ik gebruik een aantal van hun gezichtsproducten, en mijn favoriete mascara is ook Yves Rocher. Helaas gaat de mascara uit assortiment, dus onlangs nog even ingeslagen.
Ik gebruik de Hydra Vegetal lijn, maar kop wel alleen dingen met 50% korting, maar die is er bijna altijd wel als je hun bonnen enzo gebruikt. Gewoon even inschrijven voor de aanbiedingen.
Ik gebruik de Hydra Vegetal lijn, maar kop wel alleen dingen met 50% korting, maar die is er bijna altijd wel als je hun bonnen enzo gebruikt. Gewoon even inschrijven voor de aanbiedingen.
dinsdag 29 december 2015 om 20:34
dinsdag 29 december 2015 om 20:45
quote:nephthys schreef op 29 december 2015 @ 20:32:
Ik gebruik de Hydra Vegetal lijn, maar kop wel alleen dingen met 50% korting, maar die is er bijna altijd wel als je hun bonnen enzo gebruikt. Gewoon even inschrijven voor de aanbiedingen.Ja, die gebruik ik ook. Fijne producten en inderdaad met de kortingen altijd.
Ik gebruik de Hydra Vegetal lijn, maar kop wel alleen dingen met 50% korting, maar die is er bijna altijd wel als je hun bonnen enzo gebruikt. Gewoon even inschrijven voor de aanbiedingen.Ja, die gebruik ik ook. Fijne producten en inderdaad met de kortingen altijd.
dinsdag 29 december 2015 om 21:21
Ik koop mijn shampoo's daar omdat ik verschrikkelijk veel jeuk krijg van siliconen in shampoo's. Dat doe ik een keer per maand. Qua prijs vind ik het echt mee vallen (4 euro per fles). En meestal koop ik het zo rond de tijd dat ze weer een aanbieding hebben. Dan ben ik goedkoper uit, en ik bestel dan ook direct allerlei extra dingen (die ik eigenlijk niet nodig heb )
dinsdag 29 december 2015 om 23:28
woensdag 30 december 2015 om 09:34
donderdag 31 december 2015 om 18:08
quote:Flitsss schreef op 29 december 2015 @ 20:34:
Ik gebruik de oogremover al wel omdat ik van andere oogremovers uitslag krijg.
Die koop ik eigenlijk altijd wel met een aanbieding.
Krijg ook regelmatig die foldertjes binnen vandaar dat ik eens ben gaan denken om over te stappen op de rest van de productenOogremover
Ik gebruik de oogremover al wel omdat ik van andere oogremovers uitslag krijg.
Die koop ik eigenlijk altijd wel met een aanbieding.
Krijg ook regelmatig die foldertjes binnen vandaar dat ik eens ben gaan denken om over te stappen op de rest van de productenOogremover
donderdag 31 december 2015 om 18:36