Horloge voor vriend

30-12-2015 10:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Mijn vriend zijn horloge heeft het begeven, en hij was echt dol op dat ding. Nu wil ik hem graag een nieuwe geven, maar ik zie door de bomen het bos niet meer! Ik kan niet zoveel vinden, en als ik iets vind is het ineens 429 euro!

http://watchmarkaz.pk/img/productsimg/3 ... 220000.jpg

Hij had deze, en hij wil ook wel weer zoiets. Dus metalen band, en zowel digitaal als analoge klok. Nu zou ik in feite precies dezelfde kunnen kopen voor 60 euro, maar dat vind ik dan ook weer zo saai!

Ik zoek dus een niet te duur horloge, met digitale+analoge klok en een metalen band. Ik hoop dat jullie misschien een horloge weten wat aan deze strenge eisen voldoet

Alvast bedankt
Misschien te simpel gedacht, maar horloge laten repareren?
Wat is er saai aan iets opnieuw kopen waar hij zo dol op was?
quote:apiejapie schreef op 30 december 2015 @ 11:05:

Misschien te simpel gedacht, maar horloge laten repareren?Hij is ondertussen al zo oud, allemaal krassen op het glas, verkleurd. Gewoon tijd voor een nieuwe!
quote:misschicken schreef op 30 december 2015 @ 11:06:

Wat is er saai aan iets opnieuw kopen waar hij zo dol op was?Weet ik eigenlijk niet. Ik ben gewoon niet het soort persoon dat dezelfde dingen koopt. Ik zoek dan liever iets uit wat net wat anders is. Heeft hij ook weer een tijdje speelplezier met een nieuw horloge, en is het weer eens wat anders.
Dan zou ik het hem zelf vragen, misschien wil hij wel weer gewoon fijn dezelfde.
Casio heeft wel meer van dat soort horloges, in verschillende prijsklassen, afhankelijk van de functies die erop zitten. Je kan even bij Kish kijken, zij hebben een behoorlijk assortiment en goede filter functies.

Een horloge van 60 euro is zo weer stuk. Ik zou dan voor wat meer kwaliteit gaan.
quote:MinkeDeWit schreef op 30 december 2015 @ 11:31:

Een horloge van 60 euro is zo weer stuk. Ik zou dan voor wat meer kwaliteit gaan.Dat hoeft echt niet. Al mijn horloges hebben 50 euro of minder gekost en doen het prima terwijl ik zo'n 15 jaar heb. Mijn goedkoopste horloge is een sporthorloge van 13 euro, kan uitstekend mee het zwembad in, ik heb er mee gedoken (20 m diep) en heeft meer functies dan het horloge van mijn vriend dat 30 euro was.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven