VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Leuke uitnodigingen heb je gemaakt Pebbles! Hij zal er wel helemaal mee in zijn nopjes zijn

Ik heb peen en uien stamppot op. Aap had het gemaakt dus we konden zo aanschuiven en het smaakte ook goed. Heerlijk!
Kiloknaller mag drie keer proberen, dan bepaalt de trainer of hij mag blijven. Nou is de trainer afgelopen twee keer er door ziekte niet geweest, dus vanaf nu nog 3 keer . Hij vindt het wel erg leuk en het is voor 4/5 jaar: voornamelijk allemaal jongetjes die dit jaar 4 worden/zijn geworden.
En nu ga ik ein-del-lijk onder de warme douche. Wel gegeten, maar nog steeds koud. Toedeloe!
Leuke uitnodigingen Pebbles!

Grappig Wind, hier ook een jongetje wat al die herfstblaadjes en kastanjes e.d. geweldig vindt.

En goh, het was blijkbaar Hollandse Hap-dag. Hier aardappels, bietjes en cordon bleu. Of zoals Mini het noemt; tostikaasvlees.
Oh, en tong klinkt heel naar Nathje. Ik hoop voor je dat het zalfje helpt!
Ik had de slavinken laten aanbranden en de snijbonen hadden weinig smaak. Maar de Pebbeltjes hebben goed gegeten en dat is wel fijn want ze waren de laatste weken wel weer erg aan het prutten. Niet alleen niet eten, maar ook moeten plassen onder het eten, met handen eten, met hand onder hoofd zitten, eten vanaf rand bord mond in schuiven en meer van dat soort ongezellig gedoe. Dus vanaf gisteren sturen wij ze naar de wc v'óór het eten en voeren we verder een strak regime.

Groot Pebbeltje was ook helemaal blij Nathje. Wel grappig, vriendje kreeg vanmiddag een sneak-preview van Partijtje kaart (met bowlingbal en kegels!) en op mijn vraag "wat denk je dat we gaan doen?" antwoordde hij: "Uhm, een speurtocht?".

Ik Evy trouwens niet meer. Ga er wel weer aan in het voorjaar. Ik vind nu pas om 20.30 -21 uur rennen in het donker tussen de huizen en hier en daar een hangjongere door niet fijn. En ook niet zo veilig in het verkeer ofzo.
quote:Mille schreef op 15 oktober 2008 @ 20:16:

Grappig Wind, hier ook een jongetje wat al die herfstblaadjes en kastanjes e.d. geweldig vindt.Hier liggen de kastanjes alweer te verrimpelen en beschimmelen...
Kan iemand me trouwens vertellen waarom we bij ons topic van Google Ads te lezen krijgen dat er bloedmooie Thaise vrouwen met ons willen trouwen?
En vreemdgaan voor haar, staat er ook nog naast: life is short, have an affair!
Ik volg je niet, Mille.

Uitnodigingen zien er leuk uit, Peb!

Net terug met Evy. Was twee weken niet geweest en wilde het echt weer oppakken voordta de klok achteruit gaat. Ook ik ga de polder niet meer in maar pak een lange goedverlichte weg hier in de buurt. Ging goed en ik was verbaasd over de resterende conditie na twee weken niets. Ging echt heel goed! Dat motiveert.

En nu... thee!~

Morgen voor werk naar Almere én Utrecht.

Pffff... wordt een lange dag.
Wind, als je helemaal onderaan de bladzijde kijkt, nog onder het scherm om een reactie te plaatsen, dan zie je Ads door Google. Dat reageert blijkbaar op wat er getypt is/waar het topic over gaat ofzo.

Nu staat er trouwens een reclame voor de grootste online snoepwinkel (vast door die thee van jou ) en voor 4,6% spaarrente bij Ohra. Maar net dus voor die vage Thaise huwelijkstoko.

Ik ga ook aan de thee, en wat post wegwerken!
Hahaha.. zit lekker te computeren hoor ik KW onwijs praten in zijn slaap. Echt grappig.

Heeft iedereen opeens een sociaal leven?

Joehoeee!
Ja, wezen sporten en ben net terug. Ben er wel hoor.

Nath, we kunnen bellen! Ik ben erg tevreden over zwemlessen bij ons, maar...je moet echt watervrij zijn. Ze oefenen niet lang met ondiep badje (lees 2 a 3 keer en dan door naar diepe bad).

Leuk zeg KK voetballen! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik van plan ben mijn kinderen op binnensporten te houden aangezien ik het geen aanlokkelijk idee vind om langs de lijn te gaan staan. Ik ga voor judo voor Mormel en ballet nu nog voor Loeder. Als Loeder haar 2 diploma's heeft, wil ze graag op turnen en ballet. Nou best vind ik.

Wind, dat is inderdaad wel nadeel aan weggetje bij jou achter. Het is echt supermooi, maar wel verlaten denk ik 's avonds in het donker?

Nope, wij hadden geen hollandse pot vanavond. Gister wel: spinazie. Vanavond pasta met kip & cougette.

Meerijden is goed plan! Ik ben voor!
Binnensporten

Hoe verzín je het.

En wat nou als Mormel (of Loeder ) op voetbal wil?

KW heeft het vaak over hockey gehad (veel kinderen uit de straat/buurt) zitten op hockey, maar sinds een tijdje is hij stellig in het feit dat hij op voetbal gaat. Ik hoop zo dat het hockey wordt, maar het ventje kiest. Hoe gaat dat bij jullie? Ik heb nu zoiets van dat hij alles mag kiezen wat híj wil (behalve de scouting, want dat wil ik echt niet), maar heb toch wel een voorkeur.
ik bel je nu, op je thuistelefoon? ik ga even mobiel proberen want geen gehoor...
quote:vrolijk schreef op 15 oktober 2008 @ 21:59:

Wind, dat is inderdaad wel nadeel aan weggetje bij jou achter. Het is echt supermooi, maar wel verlaten denk ik 's avonds in het donker?

Ja, heel verlaten en niet/amper verlicht.

Geen optie dus (alleen in het weekend als ik 's morgens ga rennen). Balen joh!
Spaghetti gegeten.

Schorrie mag op de sport die hij wil. Als het maar geen hockey is juist, maar dat heb je hier gelukkig niet dus op dat idee zal hij wel niet komen . Het lijkt me heel leuk om hem te zien voetballen. Maar ook judo lijkt me leuk. Alleen lijkt het me wel fijn als hij eerst zijn zwemdiploma haalt want anders ben je 3 keer per week bezig met hem (zwemmen is hier 2x per week).

En nu tukken. Knorrie krijgt 40cc uit een flesje eerst want hij moet maandag naar kdv en we hebben pas 1 keer geoefend met een fles.

Gaat de klok dit weekend achteruit of volgend weekend?
Hier spinazie

En nu veel te veel wijn gedronke. Kan niet eens meer tiepen.

Tis wat.

Wilde op alles reageren, maar ik reageer niet eens meer helder, dus laat maar

morgen meer

(ik zie een patroon)
quote:Elyane schreef op 15 oktober 2008 @ 23:18:

Hier spinazie

En nu veel te veel wijn gedronke. Kan niet eens meer tiepen.

Tis wat.

Wilde op alles reageren, maar ik reageer niet eens meer helder, dus laat maar

morgen meer

(ik zie een patroon)

Ik weet nog wel die keer toen Mams lekker zat was. Ik heb toen zo gelachen!
Nope, hier word soms ook al over hockey gesproken. Maar stuur liefdevol een beetje richting binnensport. Turnen is fine by me en Judo ook. Maar als het echt zo is, dan moet het maar. Alleen dan gaat Vrolijkerd langs de lijn en ik niet.
Nath, ik vond het gezellig om even bij te kletsen! :-)

Meiden, morgen weer een dag werken en ik ga dus naar bedje toe. Vrijdag wel lekker vrij, dus morgen laatste dag.
Ik ook!

Meiden ik heb een mailtje gestuurd over volgende week vrijdag (Elyane, jou dus niet )
Ely heeft geleerd van die actie en gaat weg voordat ze brokken maakt

slaap lekker allemaal!
ik heb al teruggemaild .

Hallo en dag van deze kant! Ik hoop ook van ganser harte dat S&W kiezen voor een binnensport, als ze gemotiveerd zijn om überhaupt te gaan sporten. Zat te denken aan scouting voor Suske, daar hoeven we zelf niet bij aanwezig te zijn . Er zitten een stuk of 6 verenigingen in de buurt. En Wiske wil dansen, wat een verrassing.

Morgen hele dag bezig met werk, 's middags een workshop over een nieuw produkt, en vrijdag vrij!
Ely, drink je volgende week ook teveel? Ja, toe?

Wij hebben trouwens bloemkool op, met een sukadelapje. Ook Hollandse pot dus. Morgen ccc.

En volgens mij gaat de klok in de nacht van 25 op 26 okt. een uur achteruit. Altijd in het weekend ná de 21 maart/oktober, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven