***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Wat erg Lilien, heel veel sterkte gewenst!! Vervelend dat je man er nu niet is. Een hele dikke knuffel

Lara: Kim krijgt inderdaad opvolgmelk Friso 3. Omdat ze zo weinig drinkt en omdat ze nog steeds zo minimaal eet.

Bij het CB vorige week was ze toch goed gegroeid en woog ze 11 kilo en is ze nu 80.5 cm. Volgens de arts hoefde ik me geen zorgen te maken.

Layla: Leuk is dat he, die schoentjes voor de kleintjes..en wat lief laarsjes voor Zahra.

Kim heeft ook sinds kort nieuwe schoentjes..maar door de vorm van haar voet kon ze geen hoge schoentjes aan..was wel jammer want die vond ik net zo stoer.

Zo ik ga eens kijken of ik op msn foto's kan plaatsen.

Fijne avond nog
Arme Lilien! Wat naar! Misschien is het een geruststelling, maar ik heb bij zowel deze zwangerschap als die van de jongens een week lang gebloed. Toch is alles goed gegaan! Misschien is het loos alarm? Ik hoop het voor je vrouwtje!

Framboos, thanks voor de tip! Ik geef altijd volle kwark van of Almhof of AH huismerk en afhankelijk van mij bui doe ik er een druppel diksap doorheen. Nu heb ik dit al weken niet meer gedaan en ik heb het idee dat de jongens het niet missen. Ze rammen de kwark in ieder geval naar binnen!

Vanavond was niks niet gezellig. Hugo had vanmiddag slecht geslapen, waardoor Steijn ook slecht geslapen had. (dit gebeurt normaliter dus niet) Oma kwam langs en Steijn wilde alleen maar bij me zijn. Heel lief, maar hij begon keihard te huilen als ik naar de wc ging/iets moest pakken/Hugo erbij kwam zitten/ga zo maar door. Niet gezellig dus! Tijdens het eten hebben ze allebei alleen maar zitten klieren met de kwark, wat resulteerde in twee hard huilende jongetjes omdat ik hun kwarkbordjes weg had gehaald. Nog minder gezellig dus! Overigens kreeg ik wel een kusje van Huug en een neusje van Steijn toen ik ze naar bed bracht, dus dat maakte weer een hoop goed.
Ik heb ook kwark geprobeerd, maar dat blieft meneertje niet. Volle yoghurt (zonder iets erin) moet het wezen. Bij oma is er wel vruchtenyoghurt gegeven en dat was natuurlijk heerlijk, maar dat vind ik echt te zoet.

Framboos: geef je volle melk/ yoghurt of halfvolle? Anders kun je ook eens op volle overstappen?

Vanmiddag zat Puk enorm in zijn handjes te klappen, te zingen en heen en weer te bewegen en ik had geen idee wat hij nou deed. Ineens bedacht ik me dat hij "klap eens in je handjes" deed, inclusief "zo varen de bootjes voorbij". Zo schattig! Vast op het kdv geleerd.
Lilien wat erg! je klinkt wel sterk overgens...Trek je dit wel? heb je andere mensen in je omgeving die er nu ff voor je kunnen zijn? Sterkte!

Layla kijk dit maar eens

IKEA servies

plastic glazen ikea

servies ikea

Muis, ik ga ook weer eens kwark proberen...yogurt lijkt mij wat zuur

Ben blij dat jullie kids ongeveer net zo eten als Tommy..Denk soms zelfs dat Tommy nog meer eet!

Vandaag gaf ik hem van alles wat extra, en dat resulteerde tot dit:

Tussen de middag ''olvarit bordje'' pasta!

Krentebolletje na

Op de creche een banaan+beschuit

avond eten 3stronken broccoli 2 gehaktballetjes 4krieltjes

fruit toetje na

2 plakken koek + groeimelk voor het slapen gaan!
Wauw, hoe heeft hij het weggekregen :puke:

Leuk servies Framboos, maar er staat bij dat het voor kindjes vanaf 3 jaar geschikt is. Ik ga wel ff 'live'kijken van de week of er erg kleine onderdelen bij zitten, volgens mij valt het wel mee.
quote:layla1969 schreef op 15 oktober 2008 @ 20:43:

Wauw, hoe heeft hij het weggekregen :puke:

Leuk servies Framboos, maar er staat bij dat het voor kindjes vanaf 3 jaar geschikt is. Ik ga wel ff 'live'kijken van de week of er erg kleine onderdelen bij zitten, volgens mij valt het wel mee.

ben ook een beetje opgekeken van dat eetgedrag van vandaag! Hij kan dus zelfs nog meer op dan ik dacht

Morgen maar even een tussenweggetje zoeken

Dat servies kan prima volgens mij...Maar ja, het kan wel stuk natuurlijk! In de intertoys folder staat ook een leuke van nijntje. Deze is van plastic.

trouwens over geschikt zijn voor een leeftijd heeft frambozeman geen boodschap aan. Tommy kreeg 2 wk terug het houten treintje van ikea (vanaf 3jaar) Op zich ging dit redelijk..Behalve dat hij om de haverklap de rails loshaalde maar o.k...

Maar die mega racebaan met bestuurbare autootjes (vanaf 6jr!!)

vond ik echt nog wat hooggegrepen...

Frambozeman heeft iig wel de halve zaterdag samen met zijn vriend de baan ''getest'' voor Tommy door tegen elkaar wedstrijdjes te houden!! uhu....
Haha, het kind in je vriend is los gekomen?

Biedt het Tommy inderdaad gewoon aan en als het op gaat, dan gaat het op, zeker als het gezond is. Zo doe ik dat ook met Puk (hoewel er bij hem wel een stop op gaat na de 4e boterham).
Zwaaaaaaiiiiiii, heel druk deze week, dus heb al moeite met bijlezen.

Dikke voor Lilien. Ik hoop dat het net als bij Muis is en loos alarm....
Hier ook veel en veels te druk, dus ik kom ook alleen ff zwaaien en Lilien een dikke knuffel geven! Wat ontzettend vervelend dat je man er nu ook niet is zeg! Bah!!
Lilien, hele dikke knuffel.

Ik hoop mee dat het allemaal toch meevalt, net als bij Muis.

Heel veel sterkte in ieder geval.

Wow Framboos, haha hij heeft even "bijgegeten".

Leuk, ik had al op mijn lijst staan morgen naar de Ikea te gaan, maar nu helemaal. Ik wil die trein eigenlijk voor kerst kopen. Finn is gek op auto's en treinen.

Volgens de creche begint Finn ook echt al Zwitserduits te spreken.

Ha, gisteren kwamen we een kat tegen, dus ik vrolijk "poes, miauw" waarop ik een lege blik kreeg. Toen zij ik "Katze" en toen begon hij te glunderen. Dat kent hij dus wel.

Oeps, maar snel een Duits kinderboek kopen, zodat mama ook alle woordjes kent!

Yumak, wat een lief meisje is Kim zeg. Echt een meisje! Superleuke foto's.

Framboos, jeetje van is Livia al groot zeg. Ze ligt al zo lief met haar hoofdje helemaal omhoog, schattig.

Muis, jouw mannetjes beginnen ook al van die lange manen te krijgen. Het zijn echt stoere mannetjes. Die trui van Hugo is supercool, waar is ie van???

Joepie, vrijdag lekker afgesproken met een oud collega van mij. We hebben 7 jaar lang samengewerkt in R'dam totdat ik weg ben gegaan. Hij is 2 jaar geleden naar Australie gegaan en wilde nu nog een 2 jaar in het buitenland werken. Ik heb hem over kunnen halen dat ze naar Zurich komen. Zo gaaf! Ze hebben een kleine van ongeveer een jaar oud. Ben benieuwd hoe de jongens samen zijn.

En zondat lekker brunchdate bij vrienden van ons, gezellig!
Hihi Framboos, het kind in R. is los! Volgens mij is het iets mannelijks: de jongens halen ook het kind in A. naar boven!

Ik vind zo'n houten treinbaan zo leuk! Zijn ze er alleen nog niet te jong voor? Wij hebben een Playmobil treintje met rails en daar doen ze van alles en nog wat mee, maar niet wat ze er mee "moeten".

Swis, de trui van Huug is gewoon van de Hennes! Stelt niet veel voor, maar leuk is ie! Ze hebben hem ook in het grijs (en wij hebben die dus ook...), maar ik vind de witte wat frisser staan.

Vanavond hebben we een etentje van het werk van A. Voor het eerst in de drie jaar dat hij daar werkt zijn de partners uitgenodigd! (ze zijn te goed voor deze wereld...) Laar, we gaan eten bij Sing Sing, ken je dat?
Muis: alweer aan het nachtbraken? Ik heb met je te doen....
Muis, vorig jaar had ik ook zo'n soort trui voor Finn. Idd ook van de Hennes. Ik vind alleen het aanbod alleen veel slechter voor boven 86. En ik wil geen 86 meer kopen, die gaan niet eens meer de winter mee denk ik.

Wat was jij idd weer vreselijk vroeg op zeg, ik hoop dat je nog even hebt kunnen doorslapen. Vooral met een etentje vanavond.

Hier is het ineens rotweer. Brr regen.

Maar goed, ik wou toch even naar de Aldi, want ze hebben mooie orchideen in de aanbieding. Man heeft er gisteren al 10 meegenomen, maar is ook een mooi kado om zondag mee te brengen.

Finn was op vakantie veel met een houten trientje aan het spelen. Hij begreep het nog niet helemaal, maar vond het toch wel erg leuk.

Ff Finn uit de box halen (ligt lekker een flesje te drinken).
Wij hebben hier wel een houten treinbaan, die ligt nog op zolder, ik vind Ole daar idd nog iets te klein voor. Die wieletjes breken ook vrij gemakkeijk af!

Wel hebben we een duplo-trein, die vindt Ole wel erg leuk. Echt op e sporrbaan rijden doet Ole nog niet, maar obver de grond vindt hij prachtig en hij kan ook erg gefascineerd kijken naar de trein (hij werkt op batterijen).

Score voor Sint so far:

- little tikes oplegger

- 2 boekjes

nav dat idee van aquadoodle (van lievust dacht ik) ben ik gaan googelen en kwam "aquadraq van Thomas de Trein tegen" en die vind k eht geweldig. Het werkt hetzelfde als die aquadoodle, maar heeft als extra functie dat je ook met een roller een treinbaan kan tekenen / rollen op de mat en dat het bijgeleverde (Thomas de) treintje het spoor volgt wat je getekend hebt. Vind hem echt super. Maar heb nog grote twijfel, want hij is wel belachelijk duur! (rond de 60 euro!)

Keukentje is ook wel een erg leuk idee, juist voor in de keuken (alle losse dingen hebben we (natuurlijk) al)

Hier ook rotweer Swissie, regen, bah, bah, bah.. (gelukkig moet ik werken en zit ik toch de hele dag binnen..)

Ik weet niet meer wie het vroeg maar Ole krijgt geen flesjes melk meer. Hij krijgt bij ontbijt en lunch een half bekertje halfvolle melk en als hij 's nachts wakker wordt nog bv.

Nou, dag meisjes, ik moet hup naar de trein, naar mijn werk..
aquadraw, niet aquadraq!!
Goedemorgen!!

Muis, swiss, tommy vind dat houten treintje van ikea wel erg leuk. Wij helpen dan met de rails opzetten, en hij gaat dan met de treintjes over de rails! (en soms er even naast! )

Nu kan er op de rails van ikea ook een ander (duurder) merk.

Dit merk heeft hele leuke treintjes, en andere dingetjes.....

Frambozeman wil dit dus ook gaan aanschaffen in de toekomst...

Zal eens vragen welk merk dat was....

Fachat lekker druk met sinterklaas!! Wij hebben mazzel, frambozeman(instalatie bedrijf) krijgt bij aankoop van cv ketels een intertoys kadobon van 15euro...We hebben er al 3, en dat worden er nog wel een paar meer! Wij gaan dus sint shoppen bij de intertoys!
vraagje!

Opvolgmelk nr 1 is op, en ik kan het pas vanmiddag voor Liv halen.

Nu heb ik haar uit nood een fles nr 2 gegeven vanmorgen.

Het ging niet echt van harte, maar het ging op (toeval?)

Nu moet ze straks weer een fles nr 2, want ik kan niet weg hier...Of ik moet oppas regelen...Kan zoiets kwaad??zo'n nr 2?

Ze is nu bijna 5maanden...
Framboos, sorry geen idee. Volgens mij kan het niet zoveel kwaad hoor, het is idd alleen misschien iets dikker dus moeilijker te drinken.

Joepie, helemaal geslaagd bij de Aldi! Mooie orchideen voor vrienden, en een heleboel leuke dingen voor Finn.

Ze hebben hier supergave auto's (incl oldtimers), man zei meteen dat hij die vroeger nooit mch omdat die altijd zo duur waren. 2 voor Finn en een als kado gekocht. Verder hadden ze van die ronde bakken met blokjes (altijd handig) en ook een ronde bak met een klein treintje. Dat voor Eur 10. Daar dus ook maar een bak van meegenomen.

Joepie, leuk!

Ga lekker ff koffie drinken en eens wat studiespullen doorlezen, Finn slaapt.
Ik heb geen idee Framboosje... Twee flesjes kan vast niet zoveel kwaad (en er zit er toch al een in).

Wat en goede aankopen Swiss! Ze hadden hier wel orchideeen, maar dat speelgoed geloof ik niet.
oh heerlijk geshopt Swiss!! Goede aankopen maken je dag meteen goed he?? Wanneer ga je Finn ermee verblijden?

Oja, en heb wel wat gehad aan je opmerking over opvolgmelk 2. Ze dronk natuurlijk moeilijker omdat het iets dikker was! Dat was ik even vergeten...Heb daarom toch maar besloten om net de 2de fles ook van 2 te geven. Eind goed, al goed
Ik had de doos met het treintje in de kamer gezet, die had hij direct gevonden. Hij vond het idd erg gaaf.

Volgens mij is het ongeveer hetzelfde als degene van de IKEA, da's mooi, want dan kunnen we die erbij doen voor een grote baan.

Met die melk kan je natuurlijk ook iets minder poeder bij het water doen, daardoor wordt het weer iets minder dik.

Finn heeft volgens mij ook weleens de verkeerde melk gehad, ik had ook niks anders in huis. Geen probleem hoor.

oeps er wil er een aandacht
Oh ja, Muis ik ken Sing Sing wel. Ik heb er 1 keer gegeten (met stokjes, het is Oosters en was heel hip) en een keer wat gedronken. Best een leuke tent, maar ben er al 2 jaar niet geweest. Veel plezier!

Puk kan springen! Hij probeerde het al tijden, maar is nu eindelijk van de grond afgekomen (tot zijn grote verbazing).

Wat een rotweer. Zat net midden in een hagelbui.
Ben ik weer ... weer met goed nieuws, had voor de brieven 14/20, voor rekenen een keer 6/7 en een keer 8/10. Gaat lekker ... Morgen Frans, hopelijk valt dat ook mee. Daarvoor moet ik minstens 65/100 hebben anders mag ik niet verder doen met de cursus.
Wow Witchke, dat gaat hartstikke goed zeg.

Voor rekenen was je toch best bang? Heerlijk dat je die wel gehaald hebt. Je zult wel enorm trots op jezelf zijn. En het maakt het verder leren waarschijnlijk ook wat gemakkelijker.

Eet smakelijk Muis (je zal al wel weg zijn).

Lara, wow springen. Finn heeft dat een paak keer op vakantie gedaan toen een meisje continue aan het springen was, maar nu kan hij het volgens mij niet meer. Ik vind die koppies zo geweldig als ze verbaasd zijn omdat iets goed gaat.

Hier ook rotweer, de hele dag regen. Bah.

Hopenlijk morgen beter.
Wat zijn jullie toch lief

Bedankt voor de lieve reacties! Ik heb gelukkig mijn ouders in de buurt en mijn twee beste vriendinnen weten er van. Maar eerlijk gezegd had ik niet veel zin om iemand te zien. Vandaag gewoon aan het werk geweest en dat was ook wel lekker, even zinnen verzetten.

Ik bloed echt behoorlijk net zoals bij mijn menstruatie eigenlijk en heb vannacht ook flink krampen gehad. Dus ik ga er vanuit dat het niks meer is. Volgens de vk kan het, aan de hand van mijn verhaal, niet goed gaan en is dit een miskraam. Diep in mijn hart hoop ik natuurlijk dat je gelijk hebt, muis...

Witch, je gaat goed zeg met die mooie cijfers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven