Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Leuk juf een wagen gekocht, die kleine dingen van een eerste kindje mis ik wel, ik heb niks nodig. Pas na de 20 weken echo en geslacht kan ik verder dingen kopen.
Wenn wat fijn hoe jij over de bevalling praat! Daar krijg ik weer hoop van! Ik heb inderdaad al mega veel horrorverhalen gehoord, ook van een van mijn beste vriendinnen die net bevallen is en dan denk ik ja die mensen willen het ook kwijt maar bij mij blijft t in mn hoofd zitten.. Heb het nooit als optie gezien om het af te kappen omdat ik het onbeleefd en onaardig vond, maar ik vind het helemaal niet zo'n gekke tip eigenlijk. Nu nog kijken of ik dat ook durf hahaha, held.
Per aspera ad astra.
Kim jij ook veel plezier morgen met de echo!
Per aspera ad astra.
@kimmie ohhh nee alleen met 10 weken helaas. Maar ach 11 januari hopelijk meer duidelijkheid vind het zo spannend.

@Rikz nee we houden het niet geheim. Ik kan dat niet eens haha

@wenn wat een lief bericht. Je verwoordt het zo mooi. Ik zie nu nog niet tegen de bevalling op. Komt misschien nog wel maar ik ga iig niks lezen.

Luiers doe ik ook nog niet. Zie ik dan wel weer. Haha.

Iedereen hele fijne jaarwisseling. Ik ga morgen op facebook zetten. Ik wilde het eerst niet doen maar vind het toch wel leuk. He de echo foto bewerkt met happy new year. Zoek alleem nog een leuke zin in het engels om erbij te zetten. Wilde iets van wij vieren het niet met ons 2en maar met ons 3en. Kan er alleen niks fatsoenlijks in het engels op bedenken haha.
Happy new baby! Daar had ik,nog aan gedacht hahahah voor de grap. Maar wij hebben het gister al bekend gemaakt leuk alle reacties!

Luiers niet teveel kopen inderdaad...maar bij veel winkels mag je met vragen vaak een maat wel ruilen. Weet niet of ze daar nu nog zo makkelijk mee zijn. Ik wil met een goede actie toch wel al stuk of 8 newborn pakken pampers kopen. En mocht dit voor de baby niet werken verkoop of ruil je dit toch ook weer makkelijk.
Wij hebben gisteren de uitslag van combinatietest gehad: kans van 1:5000 dus kleinst mogelijke kans! Erg blij mee

Verder is mijn misselijkheid eindelijk zo goed als over, na ruim 13 weken! Heel fijn! Al heb ik wel enorme hoofdpijn in de plaats gekregen, maar ach..

NUB: bij onze echo vorige week dat de echoscopist een meisje, maar zei ook dat ze er heel slecht in was haha. Over een week al geslachtsbepaling; dus dan weten we het.! En gaan het ook niet geheim houden, zou ik nooit kunnen haha!

Kinderopvang vind ik ook erg lastig; we hebben geen optie van oma's dus moeten wel, maar er zijn zoveel kinderopvangs in de buurt dat ik niet weet waar ik moet beginnen.. Heb ook nog weinig vrienden met kinderen, dus ook niemand om te vragen..

Gelukkig nieuwjaar alvast!
Hoi dames,

Gisteren intake gehad bij de gyn. Leuk mens. Weer een echo gehad. Lukte nog niet uitwendig maar alles was weer goed.

Moet in verband met mijn gewicht en chronische ziekte extra controles. Vooral bloedcontroles.

We hebben besloten de nekplooimeting niet te laten doen. Ik vond het echt heel lastig.

Wel doen we een geslachtsbepaling met 15 weken. Mits de uitwendige echo lukt met 12 weken!

Mijn baarmoeder ligt gekanteld dus dat is wat lastig.

Verder kreeg ik een groot compliment voor mijn gewichtsbeheersing en ook waarschuwingen voor zwangerschapsuiker dus dat helpt om mij keurig aan mijn dieet te houden.

Ik eet zoutarm en suikervrij. Soms best lastig onder invloed van de hormonen....

10 weken en 3 dagen nu. Morgen vertellen we het de familie. Mijn oma gaat erg slecht en ik wil dat ze het in ieder geval weet.
Goed dat je zo goed bezig bent ikbenik49, mag je trots op zijn! En fijn dat je weer een goede echo had.
Per aspera ad astra.
En gefeliciteerd met de goede uitslaga Pris! Ik nog 2,5 uur wachten..

Hebben jullie nog last van je darmen? Zoals ik al een zei heb ik dat sowieso erg vaak, maar ik had verwacht dat t wel over zou gaan. Helaas voorlopig dus nog hetzelfde en t doet echt wel heel zeer. Van de week moest ik ook niezen en dat deed zoveel pijn aan mn baarmoeder de tranen liepen over mn wangen. Vriendinnetje van me zei zullen je banden wel zijn, herkennen jullie dat?
Per aspera ad astra.
Ja met niezen heb ik dat ook! Ik grijp dan echt meteen naar m'n baarmoeder. Dacht ook aan banden. Het is dan een steek die ook heel snel wegtrekt.
Vind het wel mooi Juf maar voor ons iets te zweverig denk ik.

Ik heb ook last met niezen en hoesten, of hard lachen ook! Heb dat al een tijdje en inderdaad grijp dan ook gelijk naar mijn baarmoeder. Soms voelt mn buik ook alsof ik fanatiek heb gesport dag ervoor soort spierpijn.
Haal ik m weer eraf want ik zo wel erg herkenbaar haha.

Ok, niets om me zorgen over te maken dus =)
Per aspera ad astra.
Hier weer mooie goede echo gehad!! Ze nam extra tijd ervoor, ken deze vk die ik vandaag had erg goed en de kids waren er vandaag ook bij, was erg leuk! Ze keek nog of ze geslacht al kon zien.. Maar helaas.. We moeten toch echt nig ff geduld hebben haha.

Mooi happy-wen zoals jij je bevalling beschrijft.. Hoop dat ook een keer mee te maken.. Mijn bevallingen gaan heel erg snel en hebben tot nu toe altijd gestart met vliezen breken, weeën storm en rugweeen tot het kind er is. De jongste is in een uur geboren, wist niet waar ik het zoeken moest, dus hoop nu een keer wat meer te kunnen ontspannen en niet in paniek te raken.

Maar idd.. Alle horor verhalen niet naar luisteren!!

Gister kraamzorg geregeld.. Die vertelde dat zorgverzekeraars alleen nog intake thuis vergoeden bij een 1e kindje.. Bij 2e en vlgd gebeurt het tegenwoordig telefonisch.. Nou ja.. Prima.

Goed.. Ondanks mijn rug ga ik appelbeignets bakken!!!
Pris! Kinderopvang had ik ook geen idee, maar kijk ook wat er in de kosten bij zit. Bij ons zijn dit alleen de luiers. Bij andere hebben ze soms ook de flesvoeding. Scheelt veel geld! Ook hebben ze bij ons veel uitjes, speciale stints noemen ze dat waar ze met veel kindjes op pad kunnen gaan, heel leuk!! En een ruime buiten speelplaats.

ikbenik super bezig. Na mijn dochter ben ik ook 15 kilo afgevallen.

Juf ik had laatst bij draaien een heftige pijnscheut, echt mijn banden. Niet fijn! Maar met niezen etc is zelfde effect, plotseling een drukmoment. Ik ging gister bijna over mijn nek toen ik moest hoesten blegh!

Iedereen een fijne jaarwisseling!! Wij gaan straks bij mijn ouders oliebollen eten. En vanavond lekker thuis. 2 halve oudejaarsloten, wie weet nog wat geluk!
Kimmie dat van de kraamzorg hoorde ik ook.....maar over de vergoeding wist ik niet. Ik zal dat navragen als ik mij ga aanmelden, ik wacht nog even ivm wisselen verzekering.
Heeeu 1 op 9duizend nogwat! Helemaal blij. Alleen geeeeen leuke vk vond ik. Vriend vond t wel meevallen haha. Maar dit is toch niet de praktijk waar ik ga bevallen dus geeft niks.
Per aspera ad astra.
Jeej ook fijn juf!!
Super juf en pris! @juf ik ben nu stiekem wel nieuwsgierig wat je erop had staan haha

Bij de kinderopvang waar wij heen willen zit alles bij in. Voeding en luiers ideaal!

Ik moest nog een paar uurtjes werken maar alle bewoners werden vroeg opgehaald dus lekker vrij! Wij zijn ook gewoon thuis en hebben een straatje oudejaarsloten samen met mijn ouders. Dus we gaan ervoor ha ha.

Fijn dat je een goede echo hebt gehad kimmie!!!!

Iedereen veel plezier vanavond. Goede jaarwisseling. Nog iemand spannende plannen?😊
Fijn zo'n verhaal over bevalling Wen, dat geeft weer moed

Hier ook net uitslag van combi-test binnen, net als Pris kleinere kans dan 1 op 5000 dus

Super opgelucht nu juf, grappig dat ze bij jou zelfs 1 op 9000 zeiden? Bij ons was 1 op 5000 kleinste kans!

Daar kunnen we goed t jaar mee uit!

Kim en Ikbenik, ook weer n mooie echo gehad, fijn!

Pijn bij het niezen, check! Darmen doen bij mij ook raar, kan moeilijk naar de wc zeg maar probeer veeel fruit te eten, dat helpt!

Kraamzorg ga ik volgende week regelen, wil maandag even bij de vk vragen of zij tips heeft!
Rosalinde volgens mij is dat verschil doordat Juf een stuk jonger is :-)
Dat denk ik ook , pris... Dat vertelde de vk mij.. Ze zei: iemand met dezelfde nekplooimeting en dezelfde bloedwaarde en zeangerschapsduur.. Maar dan 10 jaar jonger... Heeft een hele andere berekening.

Ik begin vanmiddag ff aan mijn waarde te twijfelen toen ik jullie hoge percentages zag .. Maar ik ben ook ouder dan jullie, dat zal zeker schelen
Bij ons werd t ook afgekapt op 1:5000 voor de officiële uitslag hoor, kleinere kans geven ze niet. Maar uit de berekening kwam 1:9457 zoiets. En t gemiddelde voor mijn leeftijd was geloof ik 1:900-nogwat. Nouja in iedergeval super mooie uitslag om t jaar mee t eindigen! Ook gefeliciteerd Rosalinde, fijn hoor!
Per aspera ad astra.
Allemaal de beste wensen voor dit speciale nieuwe jaar!
Gelukkig nieuwjaar!!
Gelukkig nieuwjaaaar!
Per aspera ad astra.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven