Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
wen, ik nijg erg naar Luvion, mijn schoonzus heeft er 1 en die werkt echt ideaal. Toch hoor ik ook heel veel over een camera en een losse normale babyfoon. Nja nog genoeg tijd om mij erin te verdiepen.

@Hiltje, heel knap dat je zo lang kan wachten. Ik wil het echt het liefst vandaag al weten haha.
Zoo, knap dat je kan wachten hoor! Ik tel de dagen af haha, nog 17!

Ik heb heel veel moeite met overzien wanneer je wat regelt, koopt, afspreekt etc. Herkennen jullie dat? Ik heb sowieso last van dat ik dingen moeilijk kan loslaten, toen ik nog aan de Pabo studeerde had ik altijd alle werkstukken al een week voor de deadline af, want stel dat je printer het niet doet of je krijgt migraine of griep of je computer gaat stuk etc haha. Gelukkig heb ik hier met de kinderen in de klas een heel stuk minder last van, dus ik hoop met mijn eigen kindje straks ook. Maar voor nu heb ik er veel moeite mee.
Per aspera ad astra.
Haha juf, ik tel ze ook af... Nog 15!!!

Nee ik herken dat niet zo.. Maar ik ben dan denk ik meer chaotischer dan jij.. Wat geregeld moet worden regel ik dan ook wel.. Maar ben niet zo georganiseerd.. Dus schuif het nog wel eens voor me uit.

Vroeger op school was het altijd wel optijd in geleverd maar dan laatste paar dagen gas geven haha. Ik presteer dan wel goed onder druk.

Wat ik wel heb.. Ik wil straks geen stress aan het eind van mijn zwangerschap en wil de "boel" ruim van te voren af hebben. Heb ook nog andere klusjes staan, zoals kledingmaten opnieuw indelen en uitmesten.. Maar ben daar helemaal niet goed in en nu met die rug... Bah.
ik had bij de eerste een hele lijst gemaakt, van zolder opruimen tot kleding kopen. Dit gewoon 1 voor 1 afgewerkt, erg fijn gevoel! Nu wil ik niet zoveel. Eigenlijk alleen een nieuwe badkamer 'nodig', maar hier gaan we binnenkort een offerte voor opvragen, weten we hoe duur het is en kunnen we kijken of we het nu nog doen of toch later.
Haha happy-wen, wij hebbe eigenlijk ook nieuwe badkamer "nodig".. Maar aangezien mijn jongens groot zijn en ik alles opnieuw moet aanschaffen EN we een grotere auto nodig hebben loopt de kostenpost hier aardig op.. Dus die badkamer moet dan maar ff wachten. Ook al had ik het het liefst dat ook voor mekaar willen hebben.. Nou ja.. We redden ons prima, maar een dubbele wasbak straks met zijn 5 waarvan 2 pubers is wel praktisch
Wij willen naast het bad een aparte douche, nu moeten we staan in bad. Ik vind dat toch niet zo fijn. En dubbel wasbak erg fijn! Maar goed eerst maar eens kijken of er budget is haha
O idd staan in bad is niet ideaal, had ik in vorige huis ook. Nu hebben we douchecabine, toilet en wastafel.. Prima.. Maar is wel aan vernieuwing toe. Rest van ht huis is toen ik hier kwam wonen 2 jaar terug helemaal vernieuwd.. Alleen de badkamer niet. Maar als ik het die wil ik het ook goed doen.. En dat kost centen..

Dus eerst prioriteiten stellen
Precies kimmie, hier hetzelfde! En we willen beide wc's ook meenemen. Maar als we het nu doen ben ik wel blij met alles in huis. Dus tja...... Haha
Ha dames! Van mij ook nog een gelukkig nieuwjaar voor iedereen. Dat er maar gezonde baby's geboren mogen worden.

Wij hebben een kinderwagen gekocht. We krijgen hem deze week als het goed is. Het wordt steeds echter! We hebben ook cadeaus gekregen voor de baby, super schattig.

We willen binnenkort met de babykamer gaan beginnen.

Ik merk het ook hoor Juf. Wat moet ik regelen? Wanneer moet ik het regelen? Etc. Etc.
Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar!!

Hier nog zo'n enorme regeltante hoor, haha! Wil het liefst alles zo snel mogelijk regelen! Vind het ook veel te leuk om op internet rond te kijken voor spulletjes enzo.. We zijn dit weekend begonnen met wat spullen opruimen, zodat er wat plek komt in huis voor alle baby-spullen!

Ook hier steeds meer cadeautjes, zoo lief hoe iedereen meeleeft!

Mooi al die buikjes! Bij mij begin je t ook te zien, toen we t gister vertelden aan een groep vrienden zeiden 3 mensen dat ze t al dachten te zien ;) eentje zei ook dat ik een soort roes om me heen had en straalde, haha! Ik geloof daar zelf nooit zo in, maar vind t wel schattig!

Pff die duizeligheid en lichamelijke klachten zijn niet fijn! Ik merk ook dat ik snel buiten adem ben en op 1 januari had ik voor mn gevoel een enorme kater, vast van de alcoholvrije champagne ;) zie er ook best tegen op om weer te gaan werken deze week.. Hebben meer mensen dat, zo na alle feestdagen??
Hier hetzelfde.

Hou ook van op tijd alles geregeld hebben.

Je weet nooit hoe het loopt.

Ja leuk hoor die buikjes. Hier nog niks te zien.

Ik ga over 4 weken op wintersport, dus ben benieuwd hoe ik er dan uitzie en of het nog mogelijk isom af en toe een piste te pakken, heb nu het gevoel dat het makkelijk kan, maar ligt er ook even aan hoe druk het is en hoe het weer is.

Nog meer dames die op wintersport gaan?

Wij zijn nu bezig met een andere auto, toch maar een station haha.

Rosalinde volgens mij had ik het al gevraagd maar hoe zijn je bloeddruk en suikergehalte?

Ik heb er ook veel last van. Snel duizelig, buiten adem etc, maar heb een erg lage bloeddruk en suiker, dus daar probeer ik een beetje op te letten.

Nu ook de kraamzorg geregeld.

Box, kinderwagen en maxicosi zijn binnen
Elsa, ik lees overal dat wintersport echt niet mag. Net als bijvoorbeeld skeeleren en waterskiën ivm gevaar om te vallen en de baby zo te bezeren of nog erger.
Per aspera ad astra.
http://www.oudersvannu.nl ... e/zwanger-en-wintersport/

Hier bijvoorbeeld. Je kan tuurlijk best op vakantie gaan maar als ik jou was zou ik echt de piste niet meer op gaan. Kan volgend jaar weer als je dat wil met de kleine erbij =)
Per aspera ad astra.
Ooh wintersport.. Heerlijk! Ik ga normaal ook altijd, maar sla nu een jaartje over.. Heb t vorig jaar (1e zwangerschap) wel gedaan, maar was toen net 8 weken zwanger.. Vk gaf toen aan dat het tot 12 weken sowieso geen probleem is.. Zou t ook even met vk overleggen en idd kijken hoe het voelt, ligt misschien ook aan hoogte en je ervaring? Sowieso lekker een weekje naar de sneeuw!

Suiker en bloeddruk, goeie tip! Zal t morgen eens vragen (mag weer op controle, jeeeuj! Even hartje luisteren ) bloeddruk wordt ook elke keer gemeten en suiker is toen meegenomen in bloedonderzoek denk ik?

Wij gaan ook voor n andere auto kijken binnenkort, vriend helemaal blij , wordt denk ik ook een station.. Toch wel handig als je vaak op pad wil en veeel spullen mee moet nemen! Heerlijk burgerlijk ;)

Gister via marktplaats een hele mooie commode gevonden voor 50 euro! Helemaal blij

Morgen ook de kraamzorg regelen, heeeerlijk al dat geregel fijn om eindelijk echt aan de slag te kunnen!
Hier nog iemand die het geslacht wil weten. Wij gaan wel een extra echo laten doen met 15 weken mits de 12 weken echo uitwendig lukt. Ga er vanuit van wel.

Morgen 11 weken. Stiekem aan het kijken naar babykamers en kinderwagens maar ik wil echt in de safe zone zitten ook al zei de gyn dat ze geen problemen meer verwacht.

Verder twijfel ik of ik al een positiebroek zal bestellen. Broeken zitten niet meer lekker bij de rits. Verwacht met een week of 2 er niet meer in te passen. Heb anders nog wel een broek van een maat groter ivm het afvallen.
Ja hier ook geen zin om te werken! Het liefst ben ik nu al vrij hahaha

Ik ga deze week ook de kraamzorg regelen maar eerst ff de verzekeraars de tijd geven mij in te schrijven haha
Ik ben best een chaotisch persoon maaf nu merk ik dat ik het liefst alles al geregeld zou hebben. Van kamertje tot de kleinste dingen.

Waarschijnlijk ook omdat het allemaal nieuw is voor mij.

Dat maakt mij trouwens best onzeker. Ik ben bang dat ik veel dingen zal vergeten of niet eens weet wat het is haha.

Ik ben steeds op marktplaats aannhet kijken voor kamertjes/babyfoon etc etc

Wie heeft er trouwens al babydozen ontvangen? Of doen jullie daar niet aan?

Ik heb de babydump doos laatst opgehaald en ik kreeg een klein iets van nutrive toegestuurd.
We moeten sowieso lang wachten totdat het kindje er is haha. Dus dan kunnen die paar weken er ook wel bij dachten we.

Ik ben aan de ene kant chaotisch maar aan de andere kant niet. Ben niet perse bang dat ik wat vergeet. Is vast niet iets wat alsnog geregeld kan worden denk ik dan maar.

Straks naar die kinderwagen kijken ben zeet benieuwd. Heb ook al een wipstoeltje. Superleuk. Mn vriend snapt er nis van hahz.

Gister op de nieuwjaarsreceptie alle bewoners en hun ouders verteld dat ik zwanger ben echt superleuke reacties!!!!!!
quote:MisseD schreef op 04 januari 2016 @ 00:51:

Ik ben best een chaotisch persoon maaf nu merk ik dat ik het liefst alles al geregeld zou hebben. Van kamertje tot de kleinste dingen.

Waarschijnlijk ook omdat het allemaal nieuw is voor mij.

Dat maakt mij trouwens best onzeker. Ik ben bang dat ik veel dingen zal vergeten of niet eens weet wat het is haha.

Ik ben steeds op marktplaats aannhet kijken voor kamertjes/babyfoon etc etc

Wie heeft er trouwens al babydozen ontvangen? Of doen jullie daar niet aan?

Ik heb de babydump doos laatst opgehaald en ik kreeg een klein iets van nutrive toegestuurd.

Zo herkenbaar. En dan ben ik pas 11 weken. Volgens mij heb ik met 20 weken alles al klaar

Prenatal doos en die van de etos heb ik aangevraagd. Volgens mij mag ik die ophalen als ik 12 weken ben.
Ik herken me juist niet in jullie regel en optijd drang haha. Ik denk steeds.. Ben nog veel te vroeg! Ben vandaag 13 weken en denk steeds dat er een vloek op heerst als ik te snel iets regel.. Komt Miss door mijn 1e overleden kindje..

Maar wil wel alles op tijd af hebben.. EN het huis aan kant (achterlijk).. Maar wil ook niet straks een paar weken mega druk zijn.. Anderzijds hebben we natuurlijk nog tijd zat.

Hiltje, veel plezier met de kinderwagen bekijken, hoop dat het wat is voor jullie!!
Wowwww ik ben zooo geslaagd!!! Mutsy evo zgan. Kinderwagen autostoeltje en buggie on 1!!!
Goed zo hiltje!!!
Hey!

Zojuist terug van de echo! Prachtig! 7.5 weken, 1.3 cm en een kloppend hartje! Top dus! Vieren :D

Als ik 15 weken ben gaan we ook op wintersport. Maar geen skies voor mij dit jaar hoor, het wordt langlaufen, dat schijnt wel te kunnen!

Kinderwagen krijgen we van mijn ouders heb ik van de week te horen gekregen.
quote:jubiki schreef op 04 januari 2016 @ 16:05:

Hey!

Zojuist terug van de echo! Prachtig! 7.5 weken, 1.3 cm en een kloppend hartje! Top dus! Vieren :D

Als ik 15 weken ben gaan we ook op wintersport. Maar geen skies voor mij dit jaar hoor, het wordt langlaufen, dat schijnt wel te kunnen!

Kinderwagen krijgen we van mijn ouders heb ik van de week te horen gekregen.Gefeliciteerd!!!! Fijn gevoel he!
Wat fijn Jubiki

Toch een hele mijlpaal he! Een kloppend hartje!

Hiltje, gefeliciteerd met je aankoop! Wat kan je daar blij van worden dan he, het wordt ook steeds echter zo!!

Die babydozen twijfel ik n beetje over.. Aan de ene kant leuk, aan de andere kant ben ik n beetje bang voor alle reclame enzo due erop volgt.. Of valt dat mee? Happy Wen, weet jij dat toevallig?

Kim je angst kan ik me voorstellen.. De termijn waarop het toen misging blijft toch spannend denk ik.. Bij mij was dat twee keer voor 12 weken en voel me vanaf dat moment wel n stuk relaxter!

Vanmiddag weer goede controle gehad, zo leuk om het hartje te horen! Baarmoeder zit nu ook wat hoger, dat past bij deze termijn.. Bloeddruk wat lager, maar ok! En weer twee dagen vooruit gezet o.b.v. echo n paar weken geleden, 7 juli nu! Als dit zo doorgaat, eindig ik ook nog in juni ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven