Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:redbuIIetje schreef op 24 december 2015 @ 20:20:

Ben nu Client List aan 't kijken, staan 2 seizoenen van op. Heerlijk voor 't kerstweekend!

Die kijk ik nu ook, leuke serie!

Bomb girls vond ik ook erg leuk en tegen mijn eigen verwachting in vind ik Nashville ook erg leuk.
Heb het hele topic nog eens doorgelezen en een aantal series op mijn lijst gezet. Ik kwam ook the returned tegen. Volgens mij had ik die al gezien en typte dit in in de zoekfunctie.

Toen kwamen er twee series te voorschijn.

Die met het jongetje in beeld heb ik gekeken, maar is die andere hetzelfde?

Of hetzelfde verhaal in een ander jasje?

Wie weet het verschil?
miepje1971: De een is de amerikaanse versie de andere (de originele eigenlijk) de Franse.

Verschil verhaallijn ongeveer hetzelfde alleen de Amerikaanse versie heb ik eerst gezien en toen de Franse maar dan zie je weer verschil in de Amerikaanse allemaal weer van die "mooie" mensen gehollywood zeg maar. De Franse is wat meer gewoon zeg maar dus niet de opgedirkte barbiepoppen die meespelen. Ik vond persoonlijk de Franse leuker en daar zijn meer seizoenen van gemaakt
I love you,because you join on my weirdness
Meerdere seizoenen? Och balen, er staat maar 1 seizoen op Netflix.
quote:deerke schreef op 29 december 2015 @ 22:39:

[...]

Die kijk ik nu ook, leuke serie!

Bomb girls vond ik ook erg leuk en tegen mijn eigen verwachting in vind ik Nashville ook erg leuk.Nashville vind ik ook erg leuk, dus Bomb girls gaat op het lijstje. Nog andere tips in deze richting?
Nee niets wat hier echt op lijkt, tot nu toe heb ik Gossip Girl, Pretty little liars, Grace and Frankie, drop dead diva, modern family, new Girl en how I met your Mother gezien.

(Nu lijkt het net of ik geen leven heb ).

Van die lijst vond ik na Nashville Grace and Frankie en Gossip Girl het leukste.

Jij nog tips?
ben nu bezig met Marvel's Jessica Jones,

moest even inkomen ( daredavil kwam ik niet in dus niet verder gekomen dan afl 2 ) maar nu wel leuk,

en ok....dat ik hier meer geduld had om erin te komen was vooral omdat ik zat te wachten op airtime van de bad guy; David Tennant...... zo'n leuke vent!

,nou ja..hier speelt die wat minder aardig persoon natuurlijk :-)

voor de netflix kijkers die geen rare dingen doen met vpn extensies ( ik oa ) en balen dat alleen the Blacklist seizoen 1 erop staat ( en die vond ik echt heel erg leuk! ), ik zag dat RTL vanaf maandag avond seizoen 2 gaat uitzenden,

die ga ik dus wel opnemen

( kan ik die irritante reclame tenminste gewoon doorspoelen )

ik heb overigens een proefabo gehad op KPN Play om alle seizoenen Game of Thrones er doorheen te jassen ( ook een leuke serie, wel wat smeriger maar het verhaal is pakkend ) maar TJONGE, wat is die App ongelooflijk gebruikersonvriendelijk! Echt verschrikkelijk!

Telkens vliegt die eruit, onhandig voor of terugspoelen, telkens weer zoeken waar je was gebleven, niet automatisch het volgende verhaal...

het aanbod is misschien niet altijd actueel maar het de gebruikersvriendelijkheid compenseert voor mij wel heel veel.
Ik heb Making a Murderer gezien erg spannend. Ik kijk nu Hannibal maar ik vind het een beetje te nep. IK houd wel van fantasie dingen wanneer het echt fantasie is zoals American Horror Story en Jessica Jones maar wanneer er een quasi wetenschappelijk sausje over wordt gegooid en dan ook nog bloedserieus terwijl het zo nep is dan ....heb ik er wat meer moeite mee. Ik denk dan altijd alleen Amerikanen zijn zo achterlijk dat ze denken dat de FBI op die manier werkt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja ik vond Hannibal ook niet veel aan. Na 2 afleveringen heb ik het opgegeven.

Kijkt iemand Lilyhammer? ik zoek een nieuwe serie.
Ik kreeg gisteren 'n bericht dat seizoen 2 van under the dome online staat, dus die ga ik dit weekend kijken nadat ik de laatste afleveringen van the client list heb bekeken
Shoot first, ask questions later!
Bereid je voor op een teleurstelling Redbull. Seizoen 1 vond ik nog erg leuk, seizoen 2 is zo vergezocht, om maar van seizoen 3 te zwijgen.
Seizoen 1 van Fargo is echt een aanrader! Thanks voor de waarschuwing van under the dome 2, wilde er mee beginnen.
Is het vergelijkbaar met de film? want de film vond ik geniaal goed.
quote:Arizona15 schreef op 31 december 2015 @ 12:53:

Is het vergelijkbaar met de film? want de film vond ik geniaal goed.Is dit een reactie op mij? Ik ken filmversie van Fargo niet. Maar de eerste aflevering van de serie begint al steengoed en zet je er meteen in.
seizoen 2 is echt nog heel heel veel vetter
quote:*bloem schreef op 31 december 2015 @ 13:10:

seizoen 2 is echt nog heel heel veel vetterBen ik mee begonnen, maar vond het zelf wat minder dan de eerste. Wel leuk dat het 2de seizoen qua verhaal zich eerder in de tijd afspeelt tov het 1ste seizoen.
Oke klinkt goed, dan ga Fargo kijken in het nieuwe jaar.
Ciambella je moet de film echt kijken, steengoed.
quote:Arizona15 schreef op 31 december 2015 @ 12:27:

Ja ik vond Hannibal ook niet veel aan. Na 2 afleveringen heb ik het opgegeven.

Kijkt iemand Lilyhammer? ik zoek een nieuwe serie.Ja, alle seizoenen gezien. Het is vooral grappig.
The fall is een echte aanrader! Alleen erg jammer dat seizoen 2 niet op Netflix te vinden is.
quote:viva-amber schreef op 31 december 2015 @ 12:10:

dan ook nog bloedserieus terwijl het zo nep is dan ....heb ik er wat meer moeite mee. Ik denk dan altijd alleen Amerikanen zijn zo achterlijk dat ze denken dat de FBI op die manier werkt.

Ja echt he,hoe snel ''facial recognition"" gaat in sommige series,kwestie van seconden.

Zo ook met vingerafdrukken.

Je weet gewoon dat een zaak in 1 aflevering opgelost gaat worden en dat is dus meestal binnen 1 a 2 werkdagen in een serie..

Daarom hou ik ook meer van doorlopende series,dus niet elke aflevering een losse zaak maar gewoon een verhaal wat verder gaat.

Er zijn uitzonderingen die me (nog) niet vervelen en dat zijn Hawaii 50, af en toe Rizoli en Isles en Chicago (Fire, PD en Med).

Kijk nu ook tussendoor wel eens The Mysteries of Laura, ook al zo onwerkelijk politiewerk.

Blindspot vinden we nu ook nog wel ok.

The affair vond ik ook echt een aanrader.

Geen idee of die op Netflix staan.
Hannibal vond ik te gek!

Under the dome deel twee aan begonnen, wat een amateurisme en rare slechte serie. Ze slaan echt door. En het acteer werk rammelt ook.

Sterk eerste seizoen maar nu vind ik er geen ruk meer aan.
Net 2 afleveringen gezien van seizoen 2 en idd redelijk bagger. Maar goed, waarschijnlijk kijk ik 'm toch wel 'n keer af.

Had er nu nog iemand antwoord op de vraag waar je dan een betrouwbare gratis VPN kunt vinden, die geen spam binnenhaalt?

Degene die het daar over had, is niet meer terug geweest in dit topic en ze heeft haar PM functie ook nog uit staan.
Hoe kijk je dan Redbulletje? Ik gebruik de Hola app. Die werkt op mijn pc en android devices. Van spam heb ik niks gemerkt.
Ik heb helemaal geen verstand van VPN en welke op je chromecast werkt. Daarom zoek ik dus ook 'n kant en klaar linkje naar waar ik 'n betrouwbare VPN kan downloaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven