Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 december 2015 om 15:25
donderdag 31 december 2015 om 15:36
quote:thee schreef op 31 december 2015 @ 15:35:
OMFG, kan niet in betreffende topic reageren want dan komt ie in m'n lijst. Wat een gestoorde ziel met problematische huid zeg. Om te gieren van het lachen als het niet zo in- en intriest zou zijn.Ik heb haar ook gestaft. Om kotsmisselijk van te worden dat dode kind (haar woorden he) inzeten.
OMFG, kan niet in betreffende topic reageren want dan komt ie in m'n lijst. Wat een gestoorde ziel met problematische huid zeg. Om te gieren van het lachen als het niet zo in- en intriest zou zijn.Ik heb haar ook gestaft. Om kotsmisselijk van te worden dat dode kind (haar woorden he) inzeten.
donderdag 31 december 2015 om 15:40
quote:hatsetats schreef op 31 december 2015 @ 14:28:
Ik heb net ff humus van pompoen gemaakt en die is zalig. Lekker met komkommer en worteltjes om te dippen. Er ligt nu een pompoen te roosteren, die wilde ik eigenlijk zo meenemen maar daar maak ik straks een brood van. (en een pumpkin spiced hot chocolate whey drink voor mezelf) Maak nog ff een smoothie, wat dips met griekse yoghurt en noten. Lekker!Heb je een recept vd humus Hats? Wij zijn hier niet zo vd pompoen, behalve mijn 'Thaise' pompoensoep dan, maar nieuwe recepten probeer ik graag.
Ik heb net ff humus van pompoen gemaakt en die is zalig. Lekker met komkommer en worteltjes om te dippen. Er ligt nu een pompoen te roosteren, die wilde ik eigenlijk zo meenemen maar daar maak ik straks een brood van. (en een pumpkin spiced hot chocolate whey drink voor mezelf) Maak nog ff een smoothie, wat dips met griekse yoghurt en noten. Lekker!Heb je een recept vd humus Hats? Wij zijn hier niet zo vd pompoen, behalve mijn 'Thaise' pompoensoep dan, maar nieuwe recepten probeer ik graag.
Je bent zelf een theepot
donderdag 31 december 2015 om 15:45