Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 december 2015 om 13:41
quote:yasmijn schreef op 31 december 2015 @ 13:39:
Ik heb hier 5 katten die van de kaart zijn.
En het is nog vroeg, hoe moet dat allemaal vanavond. En we zijn niet thuis vanavond.
Ik doe alles potdicht, kattenluik zit ook al dicht, ze mogen er niet meer uit.
Hier ook nog rustig en ik doe zo het kattenluik dicht.
Poes ligt naast me op de leuning.
De gordijnen dicht en de radio aan vanavond Yas?
Ik heb hier 5 katten die van de kaart zijn.
En het is nog vroeg, hoe moet dat allemaal vanavond. En we zijn niet thuis vanavond.
Ik doe alles potdicht, kattenluik zit ook al dicht, ze mogen er niet meer uit.
Hier ook nog rustig en ik doe zo het kattenluik dicht.
Poes ligt naast me op de leuning.
De gordijnen dicht en de radio aan vanavond Yas?
donderdag 31 december 2015 om 13:42
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 13:22:
Mijn kat ziet er inmiddels zo uit:
[afbeelding]
Ach die arme poes .
Hier zijn ze inmiddels hyper de pieper met elkaar aan het spelen. Af en toe kijken ze mij aan van maak is niet zo'n herrie. Helaas zijn ze hier op een paar meter afstand aan het carbid schieten . Afgelopen jaren nooit thuis geweest overdag maar blijkbaar doen ze dit dus al jaren... volgend jaar ben ik mooi weer ergens anders!
Mijn kat ziet er inmiddels zo uit:
[afbeelding]
Ach die arme poes .
Hier zijn ze inmiddels hyper de pieper met elkaar aan het spelen. Af en toe kijken ze mij aan van maak is niet zo'n herrie. Helaas zijn ze hier op een paar meter afstand aan het carbid schieten . Afgelopen jaren nooit thuis geweest overdag maar blijkbaar doen ze dit dus al jaren... volgend jaar ben ik mooi weer ergens anders!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 31 december 2015 om 13:44
quote:Moiren_ schreef op 31 december 2015 @ 13:37:
[...]
Zo kwam die van mij vorig jaar binnen!
Ze was om 17 uur ontsnapt en daarna de hele avond zoek. Rond 23.30 stoof ze eindelijk naar binnen met zulke ogen. Zo zielig.
Vorig jaar was een memorabele jaarwisseling met het oprichten van de vivaknokploeg O God dat herinner ik me nog wel. Hele forum in afwachting van jouw kat
[...]
Zo kwam die van mij vorig jaar binnen!
Ze was om 17 uur ontsnapt en daarna de hele avond zoek. Rond 23.30 stoof ze eindelijk naar binnen met zulke ogen. Zo zielig.
Vorig jaar was een memorabele jaarwisseling met het oprichten van de vivaknokploeg O God dat herinner ik me nog wel. Hele forum in afwachting van jouw kat
donderdag 31 december 2015 om 13:45
quote:fietsie schreef op 31 december 2015 @ 12:40:
Hier de hele nacht af en toe een knal(letje) en dan vraag ik me af wie dat doen. Pubertjes vinden dat knallen vast leuk, maar lijkt mij dat je als 13, 14, 15, 16 jarige om uiterlijk 22.30 van je ouders binnen moet zijn op de dag voor oudjaar. En als je ouder bent is het dan leuk om de hele nacht met van die kippenscheetjes over straat te lopen? Lijkt mij geen hol aan, mijn buurjongens die heel erg van vuurwerk houden doen dat ook niet. 17 en 14 zijn ze. Dus lopen er dan volwassenen 's nachts voor oudjaar te knallen?Hier gaan de kinderen van 14/16 pas de stad in om die tijd, zie ze regelmatig lopen rond die tijd.
Hier de hele nacht af en toe een knal(letje) en dan vraag ik me af wie dat doen. Pubertjes vinden dat knallen vast leuk, maar lijkt mij dat je als 13, 14, 15, 16 jarige om uiterlijk 22.30 van je ouders binnen moet zijn op de dag voor oudjaar. En als je ouder bent is het dan leuk om de hele nacht met van die kippenscheetjes over straat te lopen? Lijkt mij geen hol aan, mijn buurjongens die heel erg van vuurwerk houden doen dat ook niet. 17 en 14 zijn ze. Dus lopen er dan volwassenen 's nachts voor oudjaar te knallen?Hier gaan de kinderen van 14/16 pas de stad in om die tijd, zie ze regelmatig lopen rond die tijd.
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 31 december 2015 om 13:49
donderdag 31 december 2015 om 14:18
donderdag 31 december 2015 om 14:22
donderdag 31 december 2015 om 14:22
donderdag 31 december 2015 om 14:28
Ik heb net ff humus van pompoen gemaakt en die is zalig. Lekker met komkommer en worteltjes om te dippen. Er ligt nu een pompoen te roosteren, die wilde ik eigenlijk zo meenemen maar daar maak ik straks een brood van. (en een pumpkin spiced hot chocolate whey drink voor mezelf) Maak nog ff een smoothie, wat dips met griekse yoghurt en noten. Lekker!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 31 december 2015 om 14:34
quote:hatsetats schreef op 31 december 2015 @ 14:28:
Ik heb net ff humus van pompoen gemaakt en die is zalig. Lekker met komkommer en worteltjes om te dippen. Er ligt nu een pompoen te roosteren, die wilde ik eigenlijk zo meenemen maar daar maak ik straks een brood van. (en een pumpkin spiced hot chocolate whey drink voor mezelf) Maak nog ff een smoothie, wat dips met griekse yoghurt en noten. Lekker!
Hier chips en bitterballen
Hier chips en bitterballen