Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 december 2015 om 18:24
quote:MevrouwJack schreef op 31 december 2015 @ 18:18:
[...]
Heeft de hond van STD ook een profiel?Ik had ooit een FB-vriendin die voor al haar huisdieren een account had aangemaakt. Die beesten kregen ook haar achternaam, en ze tagte ze. Kreeg je dus berichten als "het was weer gezellig, met Brutus Jansen, Poekie Jansen en Konijn Jansen".
[...]
Heeft de hond van STD ook een profiel?Ik had ooit een FB-vriendin die voor al haar huisdieren een account had aangemaakt. Die beesten kregen ook haar achternaam, en ze tagte ze. Kreeg je dus berichten als "het was weer gezellig, met Brutus Jansen, Poekie Jansen en Konijn Jansen".
donderdag 31 december 2015 om 18:25
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 18:24:
[...]
Ik had ooit een FB-vriendin die voor al haar huisdieren een account had aangemaakt. Die beesten kregen ook haar achternaam, en ze tagte ze. Kreeg je dus berichten als "het was weer gezellig, met Brutus Jansen, Poekie Jansen en Konijn Jansen".Koekoek
[...]
Ik had ooit een FB-vriendin die voor al haar huisdieren een account had aangemaakt. Die beesten kregen ook haar achternaam, en ze tagte ze. Kreeg je dus berichten als "het was weer gezellig, met Brutus Jansen, Poekie Jansen en Konijn Jansen".Koekoek
donderdag 31 december 2015 om 18:29
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 17:49:
[...]
Ik vind het wel een geruststellend bericht. Als de politie zich tot aan de perswoordvoerder toe bezig kan houden met een paar konijnen die zich dood geschrokken zijn zal het met de terreurdreiging ook wel meevallen .
Wel zielig voor die konijnen natuurlijk, dat wel.
Ze hebben daar vast geen bakfietsen.
Wel sneu voor de konijnen en baasjes
[...]
Ik vind het wel een geruststellend bericht. Als de politie zich tot aan de perswoordvoerder toe bezig kan houden met een paar konijnen die zich dood geschrokken zijn zal het met de terreurdreiging ook wel meevallen .
Wel zielig voor die konijnen natuurlijk, dat wel.
Ze hebben daar vast geen bakfietsen.
Wel sneu voor de konijnen en baasjes
Je bent zelf een theepot
donderdag 31 december 2015 om 18:29
[...]
Ik had ooit een FB-vriendin die voor al haar huisdieren een account had aangemaakt. Die beesten kregen ook haar achternaam, en ze tagte ze. Kreeg je dus berichten als "het was weer gezellig, met Brutus Jansen, Poekie Jansen en Konijn Jansen".
[...]
Ik had ooit een FB-vriendin die voor al haar huisdieren een account had aangemaakt. Die beesten kregen ook haar achternaam, en ze tagte ze. Kreeg je dus berichten als "het was weer gezellig, met Brutus Jansen, Poekie Jansen en Konijn Jansen".
donderdag 31 december 2015 om 18:30
[...]
"Ik kreeg weer lekkere kluifjes van mijn mammie"
[...]
"Ik kreeg weer lekkere kluifjes van mijn mammie"
Tjezus, wat vals
donderdag 31 december 2015 om 18:31
donderdag 31 december 2015 om 18:35
quote:Sid-returns schreef op 31 december 2015 @ 18:05:
[...]
Nee, pas 12 uur, dus valt alles mee. Kan uitslapen. Wel meteen 6 diensten achter elkaar ofzo. Vind het niet zo erg, met oud en nieuw werken.
Mer de e hte jaarwisseling ben ik liever thuis, gelukkig zijn voor die dienst altijd vrijwilligers.
Maar overdag vind ik ook geen probleem
[...]
Nee, pas 12 uur, dus valt alles mee. Kan uitslapen. Wel meteen 6 diensten achter elkaar ofzo. Vind het niet zo erg, met oud en nieuw werken.
Mer de e hte jaarwisseling ben ik liever thuis, gelukkig zijn voor die dienst altijd vrijwilligers.
Maar overdag vind ik ook geen probleem
Je bent zelf een theepot