Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 17:44:

[...]

Over een maandje.

Ik ook..

Had nog niet eens gekeken naar sterrenbeeld etc.
Getver Puss, niks aan zo'n drukke laatste dag. Mensen wel een beetje aardig?
quote:Moiren_ schreef op 31 december 2015 @ 17:55:

[...]

Jullie zullen het wel onwijs druk hebben gehad [afbeelding]Yep. Ongeveer de hele dag 300 mensen in de wachtrij. Ik was niet aan het bellen maar mailen en daar was ook niet tegenop te werken.
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 17:58:

[...]

Ooooh dan kan de mijne beter eerder komen, ik ben ook al zo koppig en eigenwijs. Doe mij maar een braaf en meegaand kind dankuwel.Dat gaat 'm niet worden denk ik. Met jouw genen?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 17:58:

[...]

Ik ben ook redelijk kapot. Hele dag in een vrachtautootje gezeten als bijrijder, en bij geen enkele klant bleek een koffieautomaat te bekennen. En als er iets is waar je moe van wordt is het wel van (bijna) de hele dag niks doen en geen koffie te kunnen drinken.En de benzinepomp dan?
quote:Grzeczny schreef op 31 december 2015 @ 17:56:

[...]

Topdrukte natuurlijk. Pff! Ik hoorde op de radio dat cz (geloof ik) tot 23u open is. Bizar.Daar vragn wij met zijn allen toch echt om hoor
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 december 2015 @ 17:58:

[...]

Yep. Ongeveer de hele dag 300 mensen in de wachtrij. Ik was niet aan het bellen maar mailen en daar was ook niet tegenop te werken.Getveredemme. Wat een domme mensen ook om het allemaal maar op de laatste dag aan te laten komen.

[...]

Yep. Ongeveer de hele dag 300 mensen in de wachtrij. Ik was niet aan het bellen maar mailen en daar was ook niet tegenop te werken.Jeetje. En hoeveel agents aan de lijn?
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 17:58:

Getver Puss, niks aan zo'n drukke laatste dag. Mensen wel een beetje aardig?

Ik heb geen klant gesproken Maar hoorde om me heen wel een hoop collega's sussen en uitleggen dat we op volle kracht aan het werk waren.

Het kwam dit jaar ook veel later op gang dan andere jaren. Pas deze week druk. Heel raar.

[...]

Yep. Ongeveer de hele dag 300 mensen in de wachtrij. Ik was niet aan het bellen maar mailen en daar was ook niet tegenop te werken.Dat is veel!
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 17:59:

[...]

Dat gaat 'm niet worden denk ik. Met jouw genen? Sowieso heeft mijn kind alle negatieve eigenschappen van de donor. Dat lijkt me vanzelfsprekend.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 18:00:

[...]

Getveredemme. Wat een domme mensen ook om het allemaal maar op de laatste dag aan te laten komen.Moet je volgende week eens komen. Dan bellen er nog bijna net zo veel die te laat zijn en vinden dat ze alsnog een mutatie door mogen voeren.
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 18:00:

[...]

Jeetje. En hoeveel agents aan de lijn?eeh... ik gok tegen de 1000.
quote:hatsetats schreef op 31 december 2015 @ 18:02:

[...]

Moet je volgende week eens komen. Dan bellen er nog bijna net zo veel die te laat zijn en vinden dat ze alsnog een mutatie door mogen voeren.Jij werkt daar ook?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:Grzeczny schreef op 31 december 2015 @ 18:03:

[...]

Jij werkt daar ook?Waar?
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 17:59:

[...]

En de benzinepomp dan?Op dat idee ben ik niet gekomen. En dat was maar gelukkig ook, want toen ik na gedane arbeid naar de Appie ging om nog wat laatste boodschapjes te doen voor vanavond bleek mijn lopende bankrekening precies op het verkeerde moment gestript door een gemachtigde. Gelukkig had ik nog wel een ander pasje bij me, maar daar stond ook niet bijster veel meer op. Dus als ik dat kopje koffie had gekocht hadden we wel een hele karige oud en nieuw gehad .
quote:hatsetats schreef op 31 december 2015 @ 18:04:

[...]

Waar?Bij een zorgverzekeraar?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:SuzanneSuus schreef op 31 december 2015 @ 17:32:

[...]

Vroege shift?

Ik heb morgenavond dienst ( maar dat kan vanaf thuis), zondagavond en -nacht wel in zh en hopelijk slapend...Nee, pas 12 uur, dus valt alles mee. Kan uitslapen. Wel meteen 6 diensten achter elkaar ofzo. Vind het niet zo erg, met oud en nieuw werken.
Ik ken de branche
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 december 2015 @ 18:03:

[...]

eeh... ik gok tegen de 1000.Ah ok, dat zijn wel best wel veel dan!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 december 2015 @ 18:00:

[...]

Ik heb geen klant gesproken Maar hoorde om me heen wel een hoop collega's sussen en uitleggen dat we op volle kracht aan het werk waren.

Het kwam dit jaar ook veel later op gang dan andere jaren. Pas deze week druk. Heel raar.

Oh ik weet nog dat je vertelde dat jullie met een paar honderd man zaten te wachten op telefoontjes die zaterdag. Toen belde er geen hond.

Vreemd volk.
I like being a mess. It's who I am.
Er mag zeker vanaf nu vuurwerk afgestoken worden?
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 17:41:

[...]

4-5 zo? Voordat het gedaan is met de rust dan hè, verlof duurt wel langer. Lekker hoor. Vind het heel bijzonder om dat zo te volgen, dat hele proces van bedenken of je dat wel of niet wilt, ziekenhuis en dan straks bevallen. Heel dapper van je.
quote:Moiren_ schreef op 31 december 2015 @ 18:06:

Er mag zeker vanaf nu vuurwerk afgestoken worden?Ja 18.00
quote:Moiren_ schreef op 31 december 2015 @ 18:06:

Er mag zeker vanaf nu vuurwerk afgestoken worden?Volgens mij wel. Ik hoor trouwens geen verschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven