The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

woensdag 28 oktober 2015 om 12:16
If more people become a part of us, we get stronger.
Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.
Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.
Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.
1) Wie is je favoriet?
2) Wie ship je?*
3) Waarom?
* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary
Hier de link van het vorige topic.
Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!
Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.
Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.
Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.
Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.
1) Wie is je favoriet?
2) Wie ship je?*
3) Waarom?
* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary
Hier de link van het vorige topic.
Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!
Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

donderdag 31 december 2015 om 13:28
donderdag 31 december 2015 om 13:28
quote:Starshine schreef op 31 december 2015 @ 13:20:
ik heb trouwens op een amerikaans forum per ongeluk eens gezegd dat mijn zoon van 11 wel eens meekeek.
Nou dat was zwaar not done gezien de leeftijdskeuring
Jouw kind,jouw regels!
Zo was mijn schoonvader vroeger leerkracht en die zette gerust bij groep 7/8 pet cemetary oid op
ik heb trouwens op een amerikaans forum per ongeluk eens gezegd dat mijn zoon van 11 wel eens meekeek.
Nou dat was zwaar not done gezien de leeftijdskeuring
Jouw kind,jouw regels!
Zo was mijn schoonvader vroeger leerkracht en die zette gerust bij groep 7/8 pet cemetary oid op

donderdag 31 december 2015 om 13:30

donderdag 31 december 2015 om 13:50
Natuurlijk de promo nog 30 keer gekeken...
Die gast richt op Sasha lijkt wel?? Zou het daarom zijn dat Abe ineens interesse in haar moet hebben, zodat hij beserk kan gaan met een reden?
En ik zie Maggie schreeuwen/huilen. Wat gebeurt er?? Kwam Glenn haar redden maar valt hij alsnog ten prooi aan de Walkers (oh wat een gemene wending zou dat zijn).
Petje af hoor AMC, ik heb alleen maar meer vragen gekregen.
Die gast richt op Sasha lijkt wel?? Zou het daarom zijn dat Abe ineens interesse in haar moet hebben, zodat hij beserk kan gaan met een reden?
En ik zie Maggie schreeuwen/huilen. Wat gebeurt er?? Kwam Glenn haar redden maar valt hij alsnog ten prooi aan de Walkers (oh wat een gemene wending zou dat zijn).
Petje af hoor AMC, ik heb alleen maar meer vragen gekregen.

vrijdag 1 januari 2016 om 14:17
quote:Hunniebunnie schreef op 01 januari 2016 @ 11:26:
[...]
Ja, die, da's toch geen toeval meer?!
Tja ach, het is een mooie manier om een omvangrijke cast volledig te laten zien.
Ik lees er niet speciaal een verwijzing naar het een of ander in.
Voor Abraham zou het trouwens positief uitpakken want Randleman in BoB overleeft en is pas in 2003 overleden.
edit:
het wordt vaker gedaan:
Lost:
[...]
Ja, die, da's toch geen toeval meer?!
Tja ach, het is een mooie manier om een omvangrijke cast volledig te laten zien.
Ik lees er niet speciaal een verwijzing naar het een of ander in.
Voor Abraham zou het trouwens positief uitpakken want Randleman in BoB overleeft en is pas in 2003 overleden.
edit:
het wordt vaker gedaan:
Lost:

zaterdag 2 januari 2016 om 14:11
ik lees nooit comments want negen van de tien keer is het 100 x I<3 you Norman/Andrew, 50 X TWD is geen zak meer aan na S4, 150X gebekvecht over dat TWD nog wel leuk is, 300X spoilers, 400X gebekvecht of spoilers nu wel of niet waar e/o toegestaan zijn. 500X voorspellingen dat Daryl doodgaat, 500x de wens dat Daryl doodgaat, 500X de wens dat Daryl niet doodgaat.
Dus.
Dus.