Thee en taart
donderdag 9 oktober 2008 om 18:43
Bij deze een topic voor de vrouwen die me zo hebben gesteund in mijn love-troubles de afgelopen dagen, en die zelf ook zo hun troubles blijken te hebben. Op dit topic hoef je je niet bezwaard te voelen dat lekker te spuien, dit is een topic voor iedereen.
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
Ik heb net water gekookt en de theedoos staat op tafel. Kies een lekker smaakje, de taart die op tafel staat is vandaag mijn taart: chocoladetulband met boerenjongens en -meisjes en brokjes pure chocola.
Eeet smakelijk, en barst los.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 14 oktober 2008 om 13:36
Ja ik lust ook wel lekker stukje taart, voor de afwisseling
Welke wordt het vandaag? Laatst zag ik bij de beijenkorf, chocolademouse minitaartjes met bosvruchten
Mijn hartje is trouwens niet zozeer gekwetst, moet bewijzen dat ik mij volgens de universitaire regels kan gedragen en (het ergste nog) op de lange termijn kan volhouden Ook als ik gruwelijk verliefd ben. Begin het er nu moeilijk mee te krijgen.....maar ja doorzetten of anders baan kwijt en potentiele geliefde voorgoed kwijt
Welke wordt het vandaag? Laatst zag ik bij de beijenkorf, chocolademouse minitaartjes met bosvruchten
Mijn hartje is trouwens niet zozeer gekwetst, moet bewijzen dat ik mij volgens de universitaire regels kan gedragen en (het ergste nog) op de lange termijn kan volhouden Ook als ik gruwelijk verliefd ben. Begin het er nu moeilijk mee te krijgen.....maar ja doorzetten of anders baan kwijt en potentiele geliefde voorgoed kwijt
dinsdag 14 oktober 2008 om 18:43
quote:Feliciaatje schreef op 13 oktober 2008 @ 23:55:
Dikke voor iedereen met hartsores. En Spinster, je opmerking bij wat ik had gepost, het spijt me voor je dat je in hetzelfde proces zit. Rot voor je.Dank je Feli. Sommige dagen gaan heel lekker en dan íneens is er een lied of een grapje en dan... AU!
Hoe is het nu met jou?
En met de anderen, Poes, yas, EV...?
Dikke voor iedereen met hartsores. En Spinster, je opmerking bij wat ik had gepost, het spijt me voor je dat je in hetzelfde proces zit. Rot voor je.Dank je Feli. Sommige dagen gaan heel lekker en dan íneens is er een lied of een grapje en dan... AU!
Hoe is het nu met jou?
En met de anderen, Poes, yas, EV...?
dinsdag 14 oktober 2008 om 19:14
Ik heb een hele zak chocoladepepernoten.
Verder alles wel ok.
Ik hoef niet geopereerd aan mijn arm! Het groeit aan elkaar!
Mag kleine oefeningetjes doen en over 2 weken fysio. Gaat de goede kant op!
En sausen en vloer leggen in mijn nieuwe holletje! Wanneer dat begint, weet ik nog niet, de hulptroepen moeten tijd hebben
Verder alles wel ok.
Ik hoef niet geopereerd aan mijn arm! Het groeit aan elkaar!
Mag kleine oefeningetjes doen en over 2 weken fysio. Gaat de goede kant op!
En sausen en vloer leggen in mijn nieuwe holletje! Wanneer dat begint, weet ik nog niet, de hulptroepen moeten tijd hebben
Geen bijzonderheden
dinsdag 14 oktober 2008 om 19:30
Ah, wat fijn voor je, Yasmijn. De goede kant op. En ook met je holletje (klinkt ook echt als zodanig; een plek waar je je wonden kunt likken, zoiets komt er bij me op). Ik hoop dat het een hele fijne plek voor je gaat worden.
Met mij gaat het wel aardig vandaag. EM zei iets echt steunends vanmorgen, en het werk was te doen.
Met mij gaat het wel aardig vandaag. EM zei iets echt steunends vanmorgen, en het werk was te doen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 15 oktober 2008 om 07:02
donderdag 16 oktober 2008 om 07:16
quote:Elmervrouw schreef op 15 oktober 2008 @ 07:02:
[...]
Dat roept bij mij wel andere associaties op, en ik weet niet of Yasmijn dáárop zit te wachten
Nee!! Dat is allang en lang en lang achter de rug!
Wordt tijd om oma te worden!
Fijne dag maisjes, laten jullie nog wat taart over?
[...]
Dat roept bij mij wel andere associaties op, en ik weet niet of Yasmijn dáárop zit te wachten
Nee!! Dat is allang en lang en lang achter de rug!
Wordt tijd om oma te worden!
Fijne dag maisjes, laten jullie nog wat taart over?
Geen bijzonderheden
donderdag 16 oktober 2008 om 20:30
Hallo meiden,
Ja, hier gaat het OK. Heb niet veel te melden. Had goed nieuws nav de issues op mijn werk en das overwinning 2! Dat kan ik ook achter me laten.
Gister kwam ik een oude bekende tegen, afspraak gemaakt om volgende week weer eens bij te kletsen onder genot van een borrel. Leuk!
Verder nadert de winter, tenminste, zo voelt het. Das niet mijn favo seizoen.
Ja, hier gaat het OK. Heb niet veel te melden. Had goed nieuws nav de issues op mijn werk en das overwinning 2! Dat kan ik ook achter me laten.
Gister kwam ik een oude bekende tegen, afspraak gemaakt om volgende week weer eens bij te kletsen onder genot van een borrel. Leuk!
Verder nadert de winter, tenminste, zo voelt het. Das niet mijn favo seizoen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 16 oktober 2008 om 21:17