Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 december 2015 om 23:10
donderdag 31 december 2015 om 23:11
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 23:10:
Ik ga de oven maar eens aanzetten ofzo.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik helemaal niet heb kunnen vinden of er ergens een vuurwerkshow ofzo is. Dat zal dus wel niet. Leek me wel leuk voor middernacht. Maar goed, dan vier ik mijn winnende staatslot wel met het vuurwerk van de buren.Joh die 5 euro hoef je toch niet te vieren
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik helemaal niet heb kunnen vinden of er ergens een vuurwerkshow ofzo is. Dat zal dus wel niet. Leek me wel leuk voor middernacht. Maar goed, dan vier ik mijn winnende staatslot wel met het vuurwerk van de buren.Joh die 5 euro hoef je toch niet te vieren
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 31 december 2015 om 23:18
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 23:10:
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik helemaal niet heb kunnen vinden of er ergens een vuurwerkshow ofzo is. Dat zal dus wel niet. Leek me wel leuk voor middernacht. Maar goed, dan vier ik mijn winnende staatslot wel met het vuurwerk van de buren.Npo 1 heeft vuurwerk vanaf het scheepvaartmuseum.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik helemaal niet heb kunnen vinden of er ergens een vuurwerkshow ofzo is. Dat zal dus wel niet. Leek me wel leuk voor middernacht. Maar goed, dan vier ik mijn winnende staatslot wel met het vuurwerk van de buren.Npo 1 heeft vuurwerk vanaf het scheepvaartmuseum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 31 december 2015 om 23:21
donderdag 31 december 2015 om 23:24
donderdag 31 december 2015 om 23:25
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 23:24:
[...]
Dan moet ik met de auto en dat leek me nogal een crime. Ik kan ongeveer 200 m galant lopen.
Waar is je balkon? Misschien red ik het nog nét.Oost natuurlijk.
[...]
Dan moet ik met de auto en dat leek me nogal een crime. Ik kan ongeveer 200 m galant lopen.
Waar is je balkon? Misschien red ik het nog nét.Oost natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 31 december 2015 om 23:28
Iemand een idee hoe we de staatsloterij trekking op SBS 6 kunnen zien terwijl we in BE zijn? Heb loten gekocht met het idee om samen de trekking te volgen, kwestie van deze K***T avond nog een beetje leuk af te sluiten, maar er dus niet aan gedacht dat die uitzending op een commerciële zender is die we in BE niet kunnen zien. Online zie ik zo geen mogelijkheid om te kijken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 31 december 2015 om 23:32
quote:Oudblond schreef op 31 december 2015 @ 23:28:
Iemand een idee hoe we de staatsloterij trekking op SBS 6 kunnen zien terwijl we in BE zijn? Heb loten gekocht met het idee om samen de trekking te volgen, kwestie van deze K***T avond nog een beetje leuk af te sluiten, maar er dus niet aan gedacht dat die uitzending op een commerciële zender is die we in BE niet kunnen zien. Online zie ik zo geen mogelijkheid om te kijken.Waarom is het een K*t avond dan?
Iemand een idee hoe we de staatsloterij trekking op SBS 6 kunnen zien terwijl we in BE zijn? Heb loten gekocht met het idee om samen de trekking te volgen, kwestie van deze K***T avond nog een beetje leuk af te sluiten, maar er dus niet aan gedacht dat die uitzending op een commerciële zender is die we in BE niet kunnen zien. Online zie ik zo geen mogelijkheid om te kijken.Waarom is het een K*t avond dan?
I like being a mess. It's who I am.