Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ga de oven maar eens aanzetten ofzo.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik helemaal niet heb kunnen vinden of er ergens een vuurwerkshow ofzo is. Dat zal dus wel niet. Leek me wel leuk voor middernacht. Maar goed, dan vier ik mijn winnende staatslot wel met het vuurwerk van de buren.
Ik moet het geluid gewoon harder zetten door het geknal. Pffffff.
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 23:10:

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik helemaal niet heb kunnen vinden of er ergens een vuurwerkshow ofzo is. Dat zal dus wel niet. Leek me wel leuk voor middernacht. Maar goed, dan vier ik mijn winnende staatslot wel met het vuurwerk van de buren.Joh die 5 euro hoef je toch niet te vieren
I like being a mess. It's who I am.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 23:09:

[...]

De eieren zijn überhaupt op
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:AllyMcBeal schreef op 31 december 2015 @ 23:11:

[...]

Joh die 5 euro hoef je toch niet te vieren Hee pas op hè! Ik ben van plan straks mijn ontslagbrief te schrijven.
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 23:15:

[...]

Hee pas op hè! Ik ben van plan straks mijn ontslagbrief te schrijven.Even wachten tot je het geld op de rekening hebt
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 23:10:

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik helemaal niet heb kunnen vinden of er ergens een vuurwerkshow ofzo is. Dat zal dus wel niet. Leek me wel leuk voor middernacht. Maar goed, dan vier ik mijn winnende staatslot wel met het vuurwerk van de buren.Npo 1 heeft vuurwerk vanaf het scheepvaartmuseum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Happy new topic
quote:Nouschi schreef op 31 december 2015 @ 23:18:

[...]

Npo 1 heeft vuurwerk vanaf het scheepvaartmuseum.Ja dat zag ik, maar ik wil liiiiiiiiive. Beetje frisse lucht enzo.
quote:AllyMcBeal schreef op 31 december 2015 @ 23:17:

[...]

Even wachten tot je het geld op de rekening hebt Oké morgen dan.
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 23:20:

[...]

Ja dat zag ik, maar ik wil liiiiiiiiive. Beetje frisse lucht enzo.Nou op naar het scheepvaartmuseum of hier op het balkon.
quote:Nouschi schreef op 31 december 2015 @ 23:21:

[...]

Nou op naar het scheepvaartmuseum of hier op het balkon.

Dan moet ik met de auto en dat leek me nogal een crime. Ik kan ongeveer 200 m galant lopen.

Waar is je balkon? Misschien red ik het nog nét.
quote:Frizz schreef op 31 december 2015 @ 23:24:

[...]

Dan moet ik met de auto en dat leek me nogal een crime. Ik kan ongeveer 200 m galant lopen.

Waar is je balkon? Misschien red ik het nog nét.Oost natuurlijk.
Iemand een idee hoe we de staatsloterij trekking op SBS 6 kunnen zien terwijl we in BE zijn? Heb loten gekocht met het idee om samen de trekking te volgen, kwestie van deze K***T avond nog een beetje leuk af te sluiten, maar er dus niet aan gedacht dat die uitzending op een commerciële zender is die we in BE niet kunnen zien. Online zie ik zo geen mogelijkheid om te kijken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zo te zien niet oudblond.
Ik voel me echt vreselijk zielig zo alleen op oudjaarsavond
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 31 december 2015 @ 23:28:

Iemand een idee hoe we de staatsloterij trekking op SBS 6 kunnen zien terwijl we in BE zijn? Heb loten gekocht met het idee om samen de trekking te volgen, kwestie van deze K***T avond nog een beetje leuk af te sluiten, maar er dus niet aan gedacht dat die uitzending op een commerciële zender is die we in BE niet kunnen zien. Online zie ik zo geen mogelijkheid om te kijken.Waarom is het een K*t avond dan?
quote:hatsetats schreef op 31 december 2015 @ 23:32:

Ik voel me echt vreselijk zielig zo alleen op oudjaarsavondWaarom ben je alleen dan?

Ik voel me echt vreselijk zielig zo alleen op oudjaarsavondWaarom ben je niet gebleven dan?
quote:AllyMcBeal schreef op 31 december 2015 @ 23:33:

[...]

Waarom ben je niet gebleven dan?Ziek.
Moi

Ik voel me echt vreselijk zielig zo alleen op oudjaarsavondGa weer terug dan!
quote:Nouschi schreef op 31 december 2015 @ 23:34:

[...]

Ga weer terug dan!Nee voel me echt te beroerd
quote:hatsetats schreef op 31 december 2015 @ 23:33:

[...]

Ziek.O bleh en dan nu alleen is niet leuk. Warme kruik, deken, paracetamol, kopje thee helpt misschien?
Hats die zichzelf zielig vindt? Heeft meneer Hats je naar huis gestuurd omdat hij jaloers was op de aandacht die je sexy outfit kreeg? En zit je nu alleen thuis?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven