Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 december 2015 om 23:37
donderdag 31 december 2015 om 23:49
donderdag 31 december 2015 om 23:50
Oudblond ik wist van j schoonmoeder en hoeveel tijd jullie er aan besteden om hem te ondersteunen.
Maar het klinkt alsof je het nu over een andere boeg moet gaan gooien en wat harder worden. Jullie kunnen dit niet volhouden en hij leunt heel erg op je.Jullie zullen hem dit duidelijk moeten maken anders gaan jullie er zelf aan onderdoor. Hij mag best rekening met jullie houden ondanks het verdriet.
Maar het klinkt alsof je het nu over een andere boeg moet gaan gooien en wat harder worden. Jullie kunnen dit niet volhouden en hij leunt heel erg op je.Jullie zullen hem dit duidelijk moeten maken anders gaan jullie er zelf aan onderdoor. Hij mag best rekening met jullie houden ondanks het verdriet.
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 31 december 2015 om 23:52
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 23:42:
Zo, even Claudia d'r nek omgedraaid.
Ik vond het wel lekker. Niet dat het in de top 2000 hoort, alhoewel de tijdgeest ook een rol speelt natuurlijk.
Maar eigenlijk vind ik het dus gewoon best een mooi nummer maar ik zou er niet op stemmen
Zo, even Claudia d'r nek omgedraaid.
Ik vond het wel lekker. Niet dat het in de top 2000 hoort, alhoewel de tijdgeest ook een rol speelt natuurlijk.
Maar eigenlijk vind ik het dus gewoon best een mooi nummer maar ik zou er niet op stemmen
donderdag 31 december 2015 om 23:53
Dank je Ally. Je hebt helemaal gelijk. Man en ik hebben een 'plan-van-vermindering' gemaakt. Maar met de feestdagen en verjaardag hebben we dat nog maar niet in werking gezet. Volgende week zijn er ook weer een paar erfeniskwesties afgehandeld als het goed is en daarna gaat het plan in werking. Ik stuur man in de eerste linie
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 31 december 2015 om 23:53
quote:Oudblond schreef op 31 december 2015 @ 23:49:
He, dat tikken alleen al luchtte op! Dank voor het lezen en uit jullie reacties maak ik op dat jullie snappen dat ik het niet meer trek. ik ben dus niet raar maar gewoon een mens met geen rek meer in het elastiekske Het is aan jou om iets met dat elastiekje te doen. Je kan het meer ruimte geven zodat het niet meer zo strak staat of je gaat door tot het elastiekje knapt. Zelfde einde, alleen met pijn aan beide kanten.
He, dat tikken alleen al luchtte op! Dank voor het lezen en uit jullie reacties maak ik op dat jullie snappen dat ik het niet meer trek. ik ben dus niet raar maar gewoon een mens met geen rek meer in het elastiekske Het is aan jou om iets met dat elastiekje te doen. Je kan het meer ruimte geven zodat het niet meer zo strak staat of je gaat door tot het elastiekje knapt. Zelfde einde, alleen met pijn aan beide kanten.
donderdag 31 december 2015 om 23:54
quote:Oudblond schreef op 31 december 2015 @ 23:53:
Dank je Ally. Je hebt helemaal gelijk. Man en ik hebben een 'plan-van-vermindering' gemaakt. Maar met de feestdagen en verjaardag hebben we dat nog maar niet in werking gezet. Volgende week zijn er ook weer een paar erfeniskwesties afgehandeld als het goed is en daarna gaat het plan in werking. Ik stuur man in de eerste linie Goed zo
Dank je Ally. Je hebt helemaal gelijk. Man en ik hebben een 'plan-van-vermindering' gemaakt. Maar met de feestdagen en verjaardag hebben we dat nog maar niet in werking gezet. Volgende week zijn er ook weer een paar erfeniskwesties afgehandeld als het goed is en daarna gaat het plan in werking. Ik stuur man in de eerste linie Goed zo