Wat was je eerste aanschaf van 2016?
vrijdag 1 januari 2016 om 11:21
vrijdag 1 januari 2016 om 11:26
vrijdag 1 januari 2016 om 11:28
quote:-Suze- schreef op 01 januari 2016 @ 11:21:
[...]
Hoeveel tabletten zitten daar in?328
https://www.kruidvat.nl/f ... aatwastabletten/p/3471798
[...]
Hoeveel tabletten zitten daar in?328
https://www.kruidvat.nl/f ... aatwastabletten/p/3471798
vrijdag 1 januari 2016 om 11:33
quote:winkelfanaat schreef op 01 januari 2016 @ 11:26:
[...]
Kan me voorstellen. Kwam de lucht je tegemoet? Heb je de schaal bewaard?
Er waren 2 schalen. 1 met kip,biefstuk en varkenshaas. Ander met hamburger, slavink en tartaar. Schaal 1 was prima maar de eerste hap van mijn tartaartje was twijfelachtig. Toen een uitgebreide snuffelsessie en bekijken onder goed licht. En alles was duidelijk verkleurd en rook ranzig. Foto gemaakt, alles weggegooid.
Maar dat komt wel goed hoor. Woon in een klein dorpje en ken de slager al jaren. Maar het viel zo ontzettend tegen.
Had gelukkig extra gehakt, groente, aardappeltjes en veeeeel stokbrood. En pannenkoeken.
[...]
Kan me voorstellen. Kwam de lucht je tegemoet? Heb je de schaal bewaard?
Er waren 2 schalen. 1 met kip,biefstuk en varkenshaas. Ander met hamburger, slavink en tartaar. Schaal 1 was prima maar de eerste hap van mijn tartaartje was twijfelachtig. Toen een uitgebreide snuffelsessie en bekijken onder goed licht. En alles was duidelijk verkleurd en rook ranzig. Foto gemaakt, alles weggegooid.
Maar dat komt wel goed hoor. Woon in een klein dorpje en ken de slager al jaren. Maar het viel zo ontzettend tegen.
Had gelukkig extra gehakt, groente, aardappeltjes en veeeeel stokbrood. En pannenkoeken.
vrijdag 1 januari 2016 om 11:37
quote:vivapimpelmees schreef op 01 januari 2016 @ 11:33:
[...]
Had gelukkig extra gehakt, groente, aardappeltjes en veeeeel stokbrood. En pannenkoeken.Wat balen zeg! De slager is ook niet heel goedkoop en dan verwacht je toch wel goed vlees eigenlijk. Wel 1 gelukje, het lekkerste vlees lag op schaal 1
[...]
Had gelukkig extra gehakt, groente, aardappeltjes en veeeeel stokbrood. En pannenkoeken.Wat balen zeg! De slager is ook niet heel goedkoop en dan verwacht je toch wel goed vlees eigenlijk. Wel 1 gelukje, het lekkerste vlees lag op schaal 1
vrijdag 1 januari 2016 om 12:43
vrijdag 1 januari 2016 om 12:50
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 januari 2016 @ 12:43:
[...]
België zeker?
Ik ga vrijdag shoppen in Wijnegem, eens even kijken of die solden wat is daar!
Oh echt wel dat die solden daar wat is!
Als Nederlandse in België vind ik die vaste soldenperiode echt een uitvinding. Gebrek aan oliebollen is dan weer minder 
On-topic: 2 witte wijn en 1 cola!
[...]
België zeker?
On-topic: 2 witte wijn en 1 cola!
vrijdag 1 januari 2016 om 12:56
quote:newsflash schreef op 01 januari 2016 @ 12:50:
[...]
Als Nederlandse in België vind ik die vaste soldenperiode echt een uitvinding. Gebrek aan oliebollen is dan weer minder 
On-topic: 2 witte wijn en 1 cola!Fijn! Ik rij er zo'n 2 keer per jaar heen, maar ben nog nooit met de solden geweest. Nu speciaal vrij genomen ervoor hopelijk gaan we goed slagen en het is sowieso altijd een heel gezellige dag met mijn beste vriendin. Zijn ook echt de hele dag onder de pannen, daarom gaan we ook op vrijdag. Zijn ze lang open. Lekker lunchen en dineren daar, nu al zin in
[...]
On-topic: 2 witte wijn en 1 cola!Fijn! Ik rij er zo'n 2 keer per jaar heen, maar ben nog nooit met de solden geweest. Nu speciaal vrij genomen ervoor hopelijk gaan we goed slagen en het is sowieso altijd een heel gezellige dag met mijn beste vriendin. Zijn ook echt de hele dag onder de pannen, daarom gaan we ook op vrijdag. Zijn ze lang open. Lekker lunchen en dineren daar, nu al zin in
vrijdag 1 januari 2016 om 13:42
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 januari 2016 @ 12:43:
[...]
België zeker? ,
Idd België
Deze keer valt de eerste dag op een zaterdag maar als het midden in de week valt neem ik meestal een dagje vrij.
Je moet wel tegen de drukte kunnen als je de eerste dag wil gaan want in sommige winkels is het stormloop.
Volgende week vrijdag is denk ik de echte drukte wel al voorbij.
[...]
België zeker? ,
Idd België
Deze keer valt de eerste dag op een zaterdag maar als het midden in de week valt neem ik meestal een dagje vrij.
Je moet wel tegen de drukte kunnen als je de eerste dag wil gaan want in sommige winkels is het stormloop.
Volgende week vrijdag is denk ik de echte drukte wel al voorbij.
vrijdag 1 januari 2016 om 15:44
vrijdag 1 januari 2016 om 15:53
Boodschappen:
- broodjes
- tempeh
- broodbeleg
- Indonesisch 'stoofvlees' van de vegetarische slager
- bananen
Morgen waarschijnlijk 2 nieuwe banden, ik had vanmorgen een lekke band... En afhankelijk van of de garage zegt dat ze binnenkort toch vervangen moeten worden laat ik dus misschien maar 2 nieuwe onder zetten
- broodjes
- tempeh
- broodbeleg
- Indonesisch 'stoofvlees' van de vegetarische slager
- bananen
Morgen waarschijnlijk 2 nieuwe banden, ik had vanmorgen een lekke band... En afhankelijk van of de garage zegt dat ze binnenkort toch vervangen moeten worden laat ik dus misschien maar 2 nieuwe onder zetten
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne