Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 januari 2016 @ 16:34:

[...]

Doe ik eigenlijk altijd op 1 januari, dan heb ik het echt gehad met de kerst en alles wat daarbij hoort.Ik ben wel blij als straks weer alles opgeruimd is. Buiten vind ik het zo waterig-koud en dan vind ik die lichtjes wel weer gezellig.
LOEP ME MAAR aub.
Precies. Maar goed, een paar extra waxinelichtjes en het lijkt wel weer wat.
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 16:03:

[...]

Plus 1. Maar ik vind het ook heel gewoon om iemand een complimentje te geven. Gisteravond liepen we over straat. Komt er een groepje pubers al rotjes gooiend van de andere kant. zegt er eentje 'even wachten jongens, eerst die meneer en mevrouw er langs laten'. Heel normaal, maar wel heel lief. Dus 'dank je wel mannen en alvast een gelukkig nieuwjaar!'. 'U ook'. Te schattig toch.

Heel veel kinderen zijn gewoon heel leuk. Daarom geef ik ook zo graag les.

Op 1 januari is het een Oost-Groningse traditie zoveel mogelijk familieleden in zo min mogelijk tijd te bezoeken, waarbij je bij iedereen zoveel mogelijk moet eten, anders voelen mensen zich gekwetst. Spekdikken, kniepertjes, oliebollen, appelflappen, gekookte droge worst, rollade, kaas, chips, rolletjes met en zonder slagroom, kerstkransjes, leverworst, grillworst en taart. En toen was het nog maar 3 uur. Het is zelfs mij teveel. Straks dineren met een boterham met kipfilet en een appel in stukjes. Zo fijn.
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 16:34:

[...]

Yep. Ik hou drvan!

Op de sportschool loopt een jochie van een jaar of 15/16. Echt zo'n lefgozertje. Tikkie brutaal. Maar wel heel beleefd. Houdt de deur voor je open, ruimt mn gewichten op. Te cute. Daar bedank ik hem uitbundig voor en dan krijg ik zo'n vette players-knipoog van m. En tegelijk is het 'U' en 'mevrouw, onee Tats' Het één hoeft het ander ook niet uit te sluiten 💖
Ik ga voor ajam ketjap met rijst en doperwten.
Er is geen supermarkt open in dit dorp

En we krijgen drie logees die avondeten en ontbijt moeten krijgen

En we hebben, op zoute sticks en twee flesjes Belgisch bier na echt niets meer in huis
IMHO
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 16:34:

[...]

Yep. Ik hou drvan!

Op de sportschool loopt een jochie van een jaar of 15/16. Echt zo'n lefgozertje. Tikkie brutaal. Maar wel heel beleefd. Houdt de deur voor je open, ruimt mn gewichten op. Te cute. Daar bedank ik hem uitbundig voor en dan krijg ik zo'n vette players-knipoog van m. En tegelijk is het 'U' en 'mevrouw, onee Tats'

Dit maakt de meeste pubers ook zo leuk vind ik, dat bijdehante maar toch beleefde.

Trouwens, over complimentjes gesproken, ik vind je ava leuk!
quote:GrimbleGrumble schreef op 01 januari 2016 @ 17:11:

En we hebben, op zoute sticks en twee flesjes Belgisch bier na echt niets meer in huis Ook niets om pannenkoeken te bakken?
quote:barbaracartland schreef op 01 januari 2016 @ 16:57:

[...]

Heel veel kinderen zijn gewoon heel leuk. Daarom geef ik ook zo graag les.

Eens. En ze willen allemaal nooit naar school, maar als ik vraag of er iemand na schooltijd kan helpen biedt de helft zich aan

En we hebben, op zoute sticks en twee flesjes Belgisch bier na echt niets meer in huis Eten laten bezorgen en morgen vroeg de deur uit voor broodjes

En we hebben, op zoute sticks en twee flesjes Belgisch bier na echt niets meer in huis Tankstation met shop voor afbakbroodjes en wat beleg en take out als avondeten?

En we hebben, op zoute sticks en twee flesjes Belgisch bier na echt niets meer in huis Iets halen bij een restaurant een optie?
Vraag de logees t eten mee te nemen, zij komen van de bewoonde wereld?
quote:Moiren_ schreef op 01 januari 2016 @ 17:12:

[...]

Ook niets om pannenkoeken te bakken?Nee, tenzij we de Nutrilon dreumesmelk van dochtertje zouden gebruiken...
IMHO
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 januari 2016 @ 17:13:

[...]

Eten laten bezorgen en morgen vroeg de deur uit voor broodjes Geen contant geld in huis.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 01 januari 2016 @ 17:18:

[...]

Geen contant geld in huis.De pinapparaten zijn ook dicht?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier zijn 3 AH's open, ook die op het station, dus met de trein is het te doen
Je kan tegenwoordig met ideal betalen.
quote:SaveTheDay schreef op 01 januari 2016 @ 17:13:

[...]

Tankstation met shop voor afbakbroodjes en wat beleg en take out als avondeten?Heb 45 minuten rondgezworven op zoek naar iets, maar niets gevonden. We hebben geen auto.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 01 januari 2016 @ 17:18:

[...]

Geen contant geld in huis.Naar buiten gaan en ergens een duif of konijn schieten en wortels uit het veld trekken?
Thuisbezorgd kun je met iDEAL betalen. Maar bezorgen ze wel dan daar?
quote:linjmh schreef op 01 januari 2016 @ 17:15:

Vraag de logees t eten mee te nemen, zij komen van de bewoonde wereld?

Zij zitten al in de trein.

*rent paniekerig, met armen zwaaiend door het huis*
IMHO
Zijn ze bij jullie ook nog aan het knallen met vuurwerk? Hier zijn ze nog steeds bezig.
Hier is het stil Stone.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 januari 2016 @ 17:20:

[...]

Naar buiten gaan en ergens een duif of konijn schieten en wortels uit het veld trekken? Ik vrees dat dit het gaat worden
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven