Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Is het de moeite om Herman Finkers terug te kijken van gisteren?
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 01 januari 2016 @ 18:30:

Is het de moeite om Herman Finkers terug te kijken van gisteren?Kun je doen, maar ik vond hem erg tegenvallen, maar misschien komt dat omdat ik van Herman beter gewend ben.
LOEP ME MAAR aub.
Mwah
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ja ik vond de oude conferences van HF erg leuk, zijn humor. Maar ik heb nu alleen de eerste 10 minuten gezien, die vond ik niet zo.
Tjezus, wat vals
Stomme vraag, 2 weken geleden heb ik iets zwaars op mijn voet laten vallen, stuk voet zwart en de onderste helft van mijn tenen. Deed pijn, maar prima te doen.

Alleen jeukt het nu onwijs, aan de binnenkant! Ik word er gek van. Waarom jeukt het en wat kan ik er aan doen
Jeuken is genezen zei mijn moeder vroeger altijd. Maar of dat hier ook geldt, geen idee

Zwart wel weg?
Kat is al sinds vanmorgen weg. Stom. Vriend en kind zijn nu maar eens een rondje lopen buiten.
quote:Star schreef op 01 januari 2016 @ 18:47:

Jeuken is genezen zei mijn moeder vroeger altijd. Maar of dat hier ook geldt, geen idee

Zwart wel weg?

Ja, op een klein stukje na.

Is er nog vuurwerk bij jullie? Of is kat gewoon de hort op?
Heel veel lol, geluk en gezondheid dit jaar !!

Is het de moeite om Herman Finkers terug te kijken van gisteren?Neuh
quote:Moiren_ schreef op 01 januari 2016 @ 18:50:

[...]

Ja, op een klein stukje na.

Is er nog vuurwerk bij jullie? Of is kat gewoon de hort op?

Geneest er vast inwendig iets.

Nog wel wat geknal af en toe, dus mss is hij geschrokken en weggerend. Grrrr, stom.
Balen, ik hoop dat jullie haar snel vinden Star.
quote:SaveTheDay schreef op 01 januari 2016 @ 17:28:

Wat zouden jullie zelf eten vanavond als er geen visite zou komen?

Bier dus.

Denk ik.
quote:Nicotientje schreef op 01 januari 2016 @ 18:51:

Heel veel lol, geluk en gezondheid dit jaar !!Jij ook! 😄
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 januari 2016 @ 17:24:

[...]

Een bezorgchinees googlen waar je met IDeal kan betalen. Sommige slimmeriken hebben ook zo'n mobiel pinautomaatdingetje bij zich, maar dat moet je dan wel meteen even vragen als je belt (ben ik onlangs de mist mee ingegaan: kwartier lang zitten bellen voor een bestelling en een routebeschrijving en hier te breed en daar te lang en toen dat eindelijk allemaal klaar was bleek ik niet te kunnen pinnen )Situatie GG: Hij krijgt logés, die zijn al onderweg met de trein, vriendin was vergeten dit te vertellen, GG heeft geen avondeten of ontbijt in huis, geen voorraad in huis, niet eens een pak pannekoekenmeel, de winkels zijn dicht, geen auto, geen contant geld om iets te kopen.....maar dan word van de bezorgchinees verwacht dat hij slim genoeg is om een mobiel "pinautomaatdingetje" bij zich te hebben.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 januari 2016 @ 18:59:

[...]

Bier dus.

Denk ik.En zoute stokjes. En dan vullen ze de gaatjes met Nutrilon Dreumesmelk .
Ik heb spelt-eiwitpannenkoeken gebakken. War diepvriesgroenten geroerbakt, blikje kidneybonen, kruiden, tomaatjes. Wat rookvlees op de pannenkoek, groenten erop, kaas, avocado, kledder chipotlesaus. Vijf minuten werk
quote:Star schreef op 01 januari 2016 @ 18:47:

Zwart wel weg?Dat zeggen ze nog steeds hoor .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 januari 2016 @ 19:07:

[...]

Dat zeggen ze nog steeds hoor .

O echt?

Ik vond het zo'n typisch ouderwets iets.
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 19:06:

Ik heb spelt-eiwitpannenkoeken gebakken. War diepvriesgroenten geroerbakt, blikje kidneybonen, kruiden, tomaatjes. Wat rookvlees op de pannenkoek, groenten erop, kaas, avocado, kledder chipotlesaus. Vijf minuten werkWeer een beetje opgeknapt dus?
Eten kan ik altijd
En lekker! Nu heb ik ér nog eentje, voor mn toetje, wat diepvriesframbozen warm maken, banaan erdoor snijden, wat griekse yoghurt, beetje kaneel.
Ik maak een restje pom op en dan is het klaar met dat vreten.
quote:Nicotientje schreef op 01 januari 2016 @ 18:51:

Heel veel lol, geluk en gezondheid dit jaar !!U2! Hoe ging het met de friese doorlopers?

Is het de moeite om Herman Finkers terug te kijken van gisteren?Ik vond het leuk, maar niet zo rap als bijvoorbeeld Youp of Guido Weyers. Vanavond Jochem Meyer op NPO1 om 20. 20.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven