Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 januari 2016 om 21:14
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 januari 2016 @ 21:09:
[...]
Hij doet me aan een bepaalde ava denken.Hmmm welke zou het zijn ik denk nog even verder na... Maar Wolletje als man begint te klagen laat ik hem jouw opmerking en plaatje zien, lekker puh
[...]
Hij doet me aan een bepaalde ava denken.Hmmm welke zou het zijn ik denk nog even verder na... Maar Wolletje als man begint te klagen laat ik hem jouw opmerking en plaatje zien, lekker puh
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 1 januari 2016 om 21:15
quote:Oudblond schreef op 01 januari 2016 @ 21:14:
[...]
Hmmm welke zou het zijn ik denk nog even verder na... Maar Wolletje als man begint te klagen laat ik hem jouw opmerking en plaatje zien, lekker puh
Doe maar, dan heeft hij vast ook geen zin meer om te zoenen
Hij doet me denken aan een ava van ene jibra? Een foto van een lelijke vrouw met weinig tanden.
[...]
Hmmm welke zou het zijn ik denk nog even verder na... Maar Wolletje als man begint te klagen laat ik hem jouw opmerking en plaatje zien, lekker puh
Doe maar, dan heeft hij vast ook geen zin meer om te zoenen
Hij doet me denken aan een ava van ene jibra? Een foto van een lelijke vrouw met weinig tanden.
vrijdag 1 januari 2016 om 21:21
vrijdag 1 januari 2016 om 21:21
vrijdag 1 januari 2016 om 21:22
vrijdag 1 januari 2016 om 21:23
vrijdag 1 januari 2016 om 21:23
quote:Oudblond schreef op 01 januari 2016 @ 21:22:
Bizar hoeveel mensen er tijdens de 'feestsdagen' overlijden. In mijn omgeving dit jaar drie. In 'bekende wereld burger' ook een aantal, van Lemmy, Nathalie, en in Be Jef van Uytsel. Was confronterend afgelopen dagen.Zoals mijn oudste zei: dat is wat kou doet met mensen.
Bizar hoeveel mensen er tijdens de 'feestsdagen' overlijden. In mijn omgeving dit jaar drie. In 'bekende wereld burger' ook een aantal, van Lemmy, Nathalie, en in Be Jef van Uytsel. Was confronterend afgelopen dagen.Zoals mijn oudste zei: dat is wat kou doet met mensen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 1 januari 2016 om 21:27
quote:Oudblond schreef op 01 januari 2016 @ 21:26:
Nuchtere manier van plaatsen van je oudste Solo. Hoe gaat het met de kinderen en met jou?
Het is zijn vorm van humor. Ik hou d'rvan.
Gaat goed hier hoor, ik ben erg moe. Kinderen zijn nog steeds lief voor me, benieuwd hoe lang dat zo blijft.
Nuchtere manier van plaatsen van je oudste Solo. Hoe gaat het met de kinderen en met jou?
Gaat goed hier hoor, ik ben erg moe. Kinderen zijn nog steeds lief voor me, benieuwd hoe lang dat zo blijft.
The early bird suffers longer.
vrijdag 1 januari 2016 om 21:27
vrijdag 1 januari 2016 om 21:30
quote:Solomio schreef op 01 januari 2016 @ 21:27:
[...]
Gaat goed hier hoor, ik ben erg moe. Kinderen zijn nog steeds lief voor me, benieuwd hoe lang dat zo blijft.Die humor houdt ons hier op de been. Moe begrijp ik helemaal. Lief zijn: 'uitbuiten zolang het lukt' Maar niet onderschatten Solo. Vinger aan de pols houden, ook bij jezelf.
[...]
Gaat goed hier hoor, ik ben erg moe. Kinderen zijn nog steeds lief voor me, benieuwd hoe lang dat zo blijft.Die humor houdt ons hier op de been. Moe begrijp ik helemaal. Lief zijn: 'uitbuiten zolang het lukt' Maar niet onderschatten Solo. Vinger aan de pols houden, ook bij jezelf.
vrijdag 1 januari 2016 om 21:30
vrijdag 1 januari 2016 om 21:37
Maar dan ben ik wel weer een origineel kunstwerk. Enn had zo haar best gedaan om me glitterende vleugeltjes te geven, maar die wilden niet glitteren op VF. Ben nu eigenlijk ook wel gewend aan mijn vleugels. En niet meer kunnen vliegen, hmm... nadeeltje. Ik overweeg om ze te houden en Enn te vragen om de glitters er af te halen.