Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 januari 2016 om 21:55
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 21:51:
[...]
Deze beter?Beetje veel decolleté en de gewichten kunnen wel wat meer in beeld.... Na jouw posts afgelopen dagen zit ik natuurlijk te wachten op afgebladderde glitternagelak, een rode pijnlijke snufneus, een riante boezem en een heeeel strakke kont. Kan je daar wat mee?
[...]
Deze beter?Beetje veel decolleté en de gewichten kunnen wel wat meer in beeld.... Na jouw posts afgelopen dagen zit ik natuurlijk te wachten op afgebladderde glitternagelak, een rode pijnlijke snufneus, een riante boezem en een heeeel strakke kont. Kan je daar wat mee?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 1 januari 2016 om 21:56
quote:Oudblond schreef op 01 januari 2016 @ 21:55:
[...]
Beetje veel decolleté en de gewichten kunnen wel wat meer in beeld.... Na jouw posts afgelopen dagen zit ik natuurlijk te wachten op afgebladderde glitternagelak, een rode pijnlijke snufneus, een riante boezem en een heeeel strakke kont. Kan je daar wat mee?Je bent verder niet veeleisend he.....
[...]
Beetje veel decolleté en de gewichten kunnen wel wat meer in beeld.... Na jouw posts afgelopen dagen zit ik natuurlijk te wachten op afgebladderde glitternagelak, een rode pijnlijke snufneus, een riante boezem en een heeeel strakke kont. Kan je daar wat mee?Je bent verder niet veeleisend he.....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 1 januari 2016 om 21:57
vrijdag 1 januari 2016 om 21:59
quote:Oudblond schreef op 01 januari 2016 @ 21:48:
Ik heb ooit in Tate drie uur voor ' Girl in a Chemise' gezeten. Tranen met tuiten, vreugde, identificatie, alle emoties die ik ooit gevoeld heb bij elkaar, hele verhalen gingen door mijn hoofd. Ben Picasso dankbaar dat hij dit in 1904 schilderde en mij daar mee raakt. Mooi. Zo was ik helemaal van slag van De Geslachte Os van Mulders
Ik heb ooit in Tate drie uur voor ' Girl in a Chemise' gezeten. Tranen met tuiten, vreugde, identificatie, alle emoties die ik ooit gevoeld heb bij elkaar, hele verhalen gingen door mijn hoofd. Ben Picasso dankbaar dat hij dit in 1904 schilderde en mij daar mee raakt. Mooi. Zo was ik helemaal van slag van De Geslachte Os van Mulders
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 1 januari 2016 om 22:13
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 21:59:
[...]
Mooi. Zo was ik helemaal van slag van De Geslachte Os van MuldersKunst is relatief, maar heeft als gemene deler dat de 'kijker' er zijn of haar oordeel, gevoel.... bij voelt. Lelijk kan mooi zijn, confronterend kan troostend zijn enz.... Voor mij is het een rustpunt, iets waar ik door gegrepen word, waardoor ik even weg ben van wat ik moet.
[...]
Mooi. Zo was ik helemaal van slag van De Geslachte Os van MuldersKunst is relatief, maar heeft als gemene deler dat de 'kijker' er zijn of haar oordeel, gevoel.... bij voelt. Lelijk kan mooi zijn, confronterend kan troostend zijn enz.... Voor mij is het een rustpunt, iets waar ik door gegrepen word, waardoor ik even weg ben van wat ik moet.
vrijdag 1 januari 2016 om 22:17
vrijdag 1 januari 2016 om 22:19
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 januari 2016 @ 21:08:
[...]
ja vast, die heeft toch geen leven.https://m.youtube.com/watch?v=ShIt7ZjkGU8
[...]
ja vast, die heeft toch geen leven.https://m.youtube.com/watch?v=ShIt7ZjkGU8
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 1 januari 2016 om 22:24
quote:AllyMcBeal schreef op 01 januari 2016 @ 22:20:
Feow is nog in kerstsferen
Nee, hoor. Pesthumeur.
En een plan.
Maar dan moet ik eerst naar de schuur, en een foto maken. En daarna Enn heeeeeeel lief aankijken.
Feow is nog in kerstsferen
Nee, hoor. Pesthumeur.
En een plan.
Maar dan moet ik eerst naar de schuur, en een foto maken. En daarna Enn heeeeeeel lief aankijken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 1 januari 2016 om 22:26
quote:feow schreef op 01 januari 2016 @ 22:24:
[...]
Nee, hoor. Pesthumeur.
En een plan.
Maar dan moet ik eerst naar de schuur, en een foto maken. En daarna Enn heeeeeeel lief aankijken.Enn, lieve Enn we zullen een heel jaar heeeel lief zijn Wil je Feow helpen?
[...]
Nee, hoor. Pesthumeur.
En een plan.
Maar dan moet ik eerst naar de schuur, en een foto maken. En daarna Enn heeeeeeel lief aankijken.Enn, lieve Enn we zullen een heel jaar heeeel lief zijn Wil je Feow helpen?