Ik weet het niet meer.
dinsdag 5 januari 2016 om 05:20
Kunai, dat je terugschrikt van een impulsieve actie, kan gebeuren, maar het is zeker geen fout waar je je excuus voor hoeft aan te bieden. Onsamenhangend schrijven is ook echt geen probleem, ben je mal.
Ik weet niet wat je geschreven had, maar kennelijk moest je iets belangrijks kwijt. Iets zo belangrijk, dat je er zelf van geschrokken bent toen je het getypt en gelezen had. Ik hoop dat je de moed hebt om het nog een keer te uiten. Gewoon, op jouw manier en als dat onsamenhangend en warrig is, dan is dat maar zo. Er zijn altijd mensen die daar de inhoud wel uit weten te vissen en vast woorden voor je hebben waar jij iets aan hebt.
Ik wens je in elk geval heel veel sterkte omdat ik denk dat je dat nodig hebt.
Zorg goed voor jezelf!
Ik weet niet wat je geschreven had, maar kennelijk moest je iets belangrijks kwijt. Iets zo belangrijk, dat je er zelf van geschrokken bent toen je het getypt en gelezen had. Ik hoop dat je de moed hebt om het nog een keer te uiten. Gewoon, op jouw manier en als dat onsamenhangend en warrig is, dan is dat maar zo. Er zijn altijd mensen die daar de inhoud wel uit weten te vissen en vast woorden voor je hebben waar jij iets aan hebt.
Ik wens je in elk geval heel veel sterkte omdat ik denk dat je dat nodig hebt.
Zorg goed voor jezelf!