Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
maandag 4 januari 2016 om 16:03
@meme: voor zover ik weet geen voordelen, de controlemomenten en hoeveelheid echo's zijn hetzelfde. Maar doordat ik bij de fertiliteitspoli onder behandeling was, zeiden ze dat ik na een positieve test mocht bellen voor een echo afspraak en mag ik ook in het ziekenhuis onder controle blijven. Mijn zus is ook zwanger en heeft een hele fijne verloskundige, dus ik denk dat ik daar eens naartoe bel. Qua afstand is dat voor mij ook wat fijner dan het ziekenhuis
@psycho: goed zo, blijf positief! Ik hoop dat voor jou en de rest van de dames de komende weken omvliegen!
@psycho: goed zo, blijf positief! Ik hoop dat voor jou en de rest van de dames de komende weken omvliegen!
maandag 4 januari 2016 om 19:06
maandag 4 januari 2016 om 21:55
dinsdag 5 januari 2016 om 07:39
Ja ik heb ook weinig puf en ben niet gezellig Dootje, herken het. Omdat je zo weinig eet kun je denk ik ook slechter concentreren.
Ik heb nu in bed nog een glas water gedronken en toen direct een cracker. Tot nu toe lijkt het goed te gaan..
Man is zo ontzettend lief, heeft gister ingelezen en een hele lijst gemaakt met dingen die hij gaat halen tegen de misselijkheid.. Zoals gember op siroop, appelazijn (scheut in je water schijnt te werken tegen misselijkheid), gemberkoekjes, beschuit.. En ik weer janken omdat hij zo ongelooflijk lief is, haha.
Ik heb nu in bed nog een glas water gedronken en toen direct een cracker. Tot nu toe lijkt het goed te gaan..
Man is zo ontzettend lief, heeft gister ingelezen en een hele lijst gemaakt met dingen die hij gaat halen tegen de misselijkheid.. Zoals gember op siroop, appelazijn (scheut in je water schijnt te werken tegen misselijkheid), gemberkoekjes, beschuit.. En ik weer janken omdat hij zo ongelooflijk lief is, haha.
dinsdag 5 januari 2016 om 09:26
Gefeliciteerd met jullie goede echo's! Fijn al die hartjes!!
Hier ook flinke last van de hormonen, ik ben vooral erg moe en word misselijk wakker. Ik probeer wel rustig te gaan ontbijten, gewoon een cracker met huten kase en dan een glas drinkontbijt voor de extra stevigheid.
Verse gember ligt hier ook al klaar voor door mijn thee. Heb ook gember capsules gekocht, zijn gewoon te krijgen bij de tuinen en werken best goed!
@Psycho, ik ben nu ook 'pas' 5+1.
@Suze, herkenbaar die buien, ik moet ook om veel dingen huilen. Ik heb zo'n 9 maanden dagboek gekocht en moest gisteren gewoon huilen toen ik m aan het doorbladeren was...
Hier ook flinke last van de hormonen, ik ben vooral erg moe en word misselijk wakker. Ik probeer wel rustig te gaan ontbijten, gewoon een cracker met huten kase en dan een glas drinkontbijt voor de extra stevigheid.
Verse gember ligt hier ook al klaar voor door mijn thee. Heb ook gember capsules gekocht, zijn gewoon te krijgen bij de tuinen en werken best goed!
@Psycho, ik ben nu ook 'pas' 5+1.
@Suze, herkenbaar die buien, ik moet ook om veel dingen huilen. Ik heb zo'n 9 maanden dagboek gekocht en moest gisteren gewoon huilen toen ik m aan het doorbladeren was...
dinsdag 5 januari 2016 om 11:44
Wat fijn, al die goede echo's!!
Ik ben vanochtend ook bij de verloskundige geweest, maar helaas niet om een hartje te kunnen zien. Gelukkig is mijn baarmoeder mooi schoon en moet het inderdaad al heel vroeg misgegaan zijn (waarschijnlijk met of net na het innestelen). Wel zag de verloskundige een cyste van 2 bij 3 cm waar ik me dan toch wel druk om zit te maken. Volgens de verloskundige komt het echter vaker voor en hoef ik mij geen zorgen te maken. Ik heb er geen klachten van, dus dat stelt me wel gerust . Mocht ik eind januari/halverwege februari nog niet ongesteld zijn, dan moet ik weer even bellen. Volgens de verloskundige is zwanger raken geen probleem, dus we zien wel wat deze maand brengt!
Ik ga weer lekker in de meelees-modus en hoop op nog heel veel positieve (echo)berichten!
Ik ben vanochtend ook bij de verloskundige geweest, maar helaas niet om een hartje te kunnen zien. Gelukkig is mijn baarmoeder mooi schoon en moet het inderdaad al heel vroeg misgegaan zijn (waarschijnlijk met of net na het innestelen). Wel zag de verloskundige een cyste van 2 bij 3 cm waar ik me dan toch wel druk om zit te maken. Volgens de verloskundige komt het echter vaker voor en hoef ik mij geen zorgen te maken. Ik heb er geen klachten van, dus dat stelt me wel gerust . Mocht ik eind januari/halverwege februari nog niet ongesteld zijn, dan moet ik weer even bellen. Volgens de verloskundige is zwanger raken geen probleem, dus we zien wel wat deze maand brengt!
Ik ga weer lekker in de meelees-modus en hoop op nog heel veel positieve (echo)berichten!