wintertenen !
dinsdag 5 januari 2016 om 10:13
dinsdag 5 januari 2016 om 10:22
Er schijnen ook zooltjes te zijn die je 'kan aanzetten' zodat ze warmte afgeven. Dat lijkt mij echt heerlijk, maar het is volgens mij ook vrij prijzig.
Ik heb er trouwens ook last van TO. Heel irritant ja. Wat dat betreft ben ik dus blij met de tot nu toe warme winter.
En mijn extra probleem is trouwens dat ik maat 43 heb en het liefste jurkjes draag. Dus zie daar maar eens iets betaalbaars en leuks voor te vinden...
Ik heb er trouwens ook last van TO. Heel irritant ja. Wat dat betreft ben ik dus blij met de tot nu toe warme winter.
En mijn extra probleem is trouwens dat ik maat 43 heb en het liefste jurkjes draag. Dus zie daar maar eens iets betaalbaars en leuks voor te vinden...
dinsdag 5 januari 2016 om 10:26
dinsdag 5 januari 2016 om 10:32
dinsdag 5 januari 2016 om 10:36
quote:amarna schreef op 05 januari 2016 @ 10:32:
[...]
Vitamine B!
Thnx. Werkte bij mij als een tiet. Paar winters injecties gehad, nu al jaren geen last meer. Dat ik niet meer rook helpt natuurlijk ook mee!
Over die schoenen en jurkjes: liever in de winter een broek en 'lompe' schoenen dan wintertenen. Want wat doet dat zeer!!!!
[...]
Vitamine B!
Thnx. Werkte bij mij als een tiet. Paar winters injecties gehad, nu al jaren geen last meer. Dat ik niet meer rook helpt natuurlijk ook mee!
Over die schoenen en jurkjes: liever in de winter een broek en 'lompe' schoenen dan wintertenen. Want wat doet dat zeer!!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 5 januari 2016 om 10:39
quote:hatsetats schreef op 05 januari 2016 @ 10:36:
[...]
Ja, misschien denk ik er anders over als ik die wintertenen weer heb. Ik heb ook wel in moonboots buiten rondgelopen om vervolgens binnen weer iets anders aan te doen.
Maar omdat ik zo lang ben heb ik een beperkt broeken repertoire en zijn jurkjes dus echt handiger
[...]
Ja, misschien denk ik er anders over als ik die wintertenen weer heb. Ik heb ook wel in moonboots buiten rondgelopen om vervolgens binnen weer iets anders aan te doen.
Maar omdat ik zo lang ben heb ik een beperkt broeken repertoire en zijn jurkjes dus echt handiger
dinsdag 5 januari 2016 om 10:46
Ik lees mee, ik heb meestal in september al wintertenen. Als het echt hard gaat vriezen krijg ik ook wintervingers, winteroren en ik heb een keer een winterkin gehad.
Ik heb van de pedicure een middeltje gekregen, dat helpt goed als het nog niet gigantisch koud is, zoals nu.
Ik woon in het zonnige zuiden he
Ik heb van de pedicure een middeltje gekregen, dat helpt goed als het nog niet gigantisch koud is, zoals nu.
Ik woon in het zonnige zuiden he
dinsdag 5 januari 2016 om 10:55
Als ik uit mijn bed kom zijn mijn benen nog warm om aan te raken maar in de loop van de dag (ondanks activiteit) worden ze steeds kouder, behalve als ik echt intens ga bewegen, dan worden ze weer warmer.
Ik denk overigens dat dit niet over de temperatuur gaat IN het been, maar aan de buitenkant. Bloedvaten trekken zich samen om warmteafgifte te reduceren, denk ik.
Ik denk overigens dat dit niet over de temperatuur gaat IN het been, maar aan de buitenkant. Bloedvaten trekken zich samen om warmteafgifte te reduceren, denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 5 januari 2016 om 11:04
dinsdag 5 januari 2016 om 20:38
Laarzen met schapenvacht helpen hier ook. Ik heb niets anders aan in de winter. Zijn niet de meest charmante schoenen (geen Uggs), maar ach. Pijn lijden of die jeuk als het weer warm wordt, is het me niet waard om er hip bij te lopen.
Niet te strakke sokken aan doen, ook liever niet meerdere paren over elkaar (tenzij het echt heel koud is).
Verder zorgen dat je niet stil staat in de kou. De rest van je lichaam moet ook warm blijven, anders krijgen je voeten het vanzelf koud.
Niet te strakke sokken aan doen, ook liever niet meerdere paren over elkaar (tenzij het echt heel koud is).
Verder zorgen dat je niet stil staat in de kou. De rest van je lichaam moet ook warm blijven, anders krijgen je voeten het vanzelf koud.