Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 januari 2016 om 17:24
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2016 @ 16:41:
[...]
Ik vind het vervelend dat jij steeds probeert te bepalen hoe, waarom en of er gereageerd wordt op van alles.
Dat bepaal ik toch echt zelf
Precies, al zie ik Tass niet zo zeer als iemand die altijd wil bepalen waarover en door wie en waarom er gereageerd wordt.
'k Denk dat iedereen die hier post z'n voorkeuren heeft wat onderwerp betreft en iedereen zal zichzelf in 'ik' herkennen.
[...]
Ik vind het vervelend dat jij steeds probeert te bepalen hoe, waarom en of er gereageerd wordt op van alles.
Dat bepaal ik toch echt zelf
Precies, al zie ik Tass niet zo zeer als iemand die altijd wil bepalen waarover en door wie en waarom er gereageerd wordt.
'k Denk dat iedereen die hier post z'n voorkeuren heeft wat onderwerp betreft en iedereen zal zichzelf in 'ik' herkennen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 5 januari 2016 om 17:29
quote:hatsetats schreef op 05 januari 2016 @ 17:05:
Toch ook wel weer prettig dat mijn gelijk keer op keer bewezen wordt zonder dat ik er iets voor hoef te doen.Wil je je geheim delen?
Toch ook wel weer prettig dat mijn gelijk keer op keer bewezen wordt zonder dat ik er iets voor hoef te doen.Wil je je geheim delen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 5 januari 2016 om 17:31
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 17:23:
Zo, dat is koud thuiskomen vandaag. Brrrr.
De verwarming maar even extra hoog.Een thermostaat waarop je aan- en afslatijden kunt regelen is ideaal. En dan de minimumtemp. niet te laag.
Zo, dat is koud thuiskomen vandaag. Brrrr.
De verwarming maar even extra hoog.Een thermostaat waarop je aan- en afslatijden kunt regelen is ideaal. En dan de minimumtemp. niet te laag.
dinsdag 5 januari 2016 om 17:34
quote:simbalabimba schreef op 05 januari 2016 @ 17:24:
[...]
Jáh.
Het zal.
[...]
Jáh.
Het zal.
dinsdag 5 januari 2016 om 19:05
quote:hatsetats schreef op 05 januari 2016 @ 14:59:
[...]
Ach gos, zitten die arme beesten buiten?Effe denken....Wil ik dit lezen? Nee Ik wil dit niet lezen. Moet ik dit bericht nu gaan staffen? Of zal ik het eerst onder de negeer zetten zodat ik het niet kan lezen, en als ik het niet meer kan lezen....dan ga ik het staffen.
Ach wel nee, dat was ene GRAPJUH!!! dikke Vlaamse reuzen doe je geen plezier om ze bij de haard te zetten.
[...]
Ach gos, zitten die arme beesten buiten?Effe denken....Wil ik dit lezen? Nee Ik wil dit niet lezen. Moet ik dit bericht nu gaan staffen? Of zal ik het eerst onder de negeer zetten zodat ik het niet kan lezen, en als ik het niet meer kan lezen....dan ga ik het staffen.
Ach wel nee, dat was ene GRAPJUH!!! dikke Vlaamse reuzen doe je geen plezier om ze bij de haard te zetten.
LOEP ME MAAR aub.