Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2016 @ 21:49:

[...]

Bespeur ik nu bij jou een dirty mind?Nee joh, zoiets zou ik nooit denken.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 21:50:

[...]

Ik vond het wel de moeite waard, begint vooral heel spannend, maar later komen er ook wat meer "menselijke" verhaallijnen in zeg maar.Nou, die andere series waren heel leuk, dus als jij deze goed vond, gaat het op mijn lijstje.
quote:impala schreef op 05 januari 2016 @ 20:58:

[...]

Serieuze vraag: Waarom hou jij je stil over het feit dat vrouwenrechten te grabbel worden gegooid? En notabene een burgemeester het in haar hoofd haalt te zeggen dat vróuwen hun gedrag moeten aanpassen als ze door mannen worden aangerand? Dan ben je je feministische nick niet waard.

Ja ik ben verbijsterd door de oorverdovende stilte hierover op het grootste vrouwenforum van Nederland.

Helaas wordt zodra er ook maar een moslim in de buurt was of de dader enigszins donker haar heeft gelijk de vuilnisbak opengetrokken.

Hoe graag ik ook mee wil praten over cultuur en over vrouwenrechten, dat moslim gebash is gewoon genant en daar loopt het altijd op uit.

Dan wordt de discussie mij te dom en vals.

Dus een normale discussie graag maar mensen zo negatief lopen framen daar word ik echt niet lekker van.

Levensgevaarlijk ook.
#Roosje: Tsss.... je hebt de advocaat nodig die Tats niet nodig heeft. Bewijsmateriaal is te overduidelijk: happend in chocola reageren op ' in de verkeerde koffer belanden' . Tssss.... je poging om je brave doorn-imago vol te houden is hierbij de mist in gegaan volgens de rechtbank!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:doornroosje9 schreef op 05 januari 2016 @ 21:54:

[...]

Nou, die andere series waren heel leuk, dus als jij deze goed vond, gaat het op mijn lijstje.Zul je zien dat je het niets vindt
Doornroosje9: heb jij trouwens bij het aanmaken van je nick 10 versies geprobeerd (van geen toevoeging tot 9) en lopen er dan nog 9 anderen rond op het VF? Tijd voor een reünie?
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2016 @ 21:59:

Doornroosje9: heb jij trouwens bij het aanmaken van je nick 10 versies geprobeerd (van geen toevoeging tot 9) en lopen er dan nog 9 anderen rond op het VF? Tijd voor een reünie?Zeker. Ik heb hier zelfs een doornroosje75 (of zoiets?) zien schrijven, kan je nagaan.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 21:56:

[...]

Zul je zien dat je het niets vindt Dan geef ik jou de schuld natuurlijk.
Ohw roosje, dus jij heb niet alleen je eigen groepje maar jullie boeken jaarlijks een cruise schip vol! *gaat even kijken hoe ze van nick kan veranderen*
Komt er een meet
quote:vruchtgebruik schreef op 05 januari 2016 @ 21:55:

[...]

Helaas wordt zodra er ook maar een moslim in de buurt was of de dader enigszins donker haar heeft gelijk de vuilnisbak opengetrokken.

Hoe graag ik ook mee wil praten over cultuur en over vrouwenrechten, dat moslim gebash is gewoon genant en daar loopt het altijd op uit.

Dan wordt de discussie mij te dom en vals.

Dus een normale discussie graag maar mensen zo negatief lopen framen daar word ik echt niet lekker van.

Levensgevaarlijk ook.Wil je nog beledigd worden omdat je een werkende moeder bent, gewoon, voor de verandering? Ik wissel het graag af: eerst ben ik een linkse Gutmensch, nu ben ik een slechte moeder/carrieretrut.
quote:doornroosje9 schreef op 05 januari 2016 @ 22:04:

[...]

Dan geef ik jou de schuld natuurlijk. Lekker
quote:Phoolan schreef op 05 januari 2016 @ 22:04:

Komt er een meet Phool, hoe is het ermee?
Woll, goed hoor. Maar ik pleit voor een meet!
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2016 @ 22:04:

Ohw roosje, dus jij heb niet alleen je eigen groepje maar jullie boeken jaarlijks een cruise schip vol! *gaat even kijken hoe ze van nick kan veranderen*Doornroosje9758625852 is nog vrij. Dacht ik.
quote:Phoolan schreef op 05 januari 2016 @ 22:10:

Woll, goed hoor. Maar ik pleit voor een meet!Fijn om te horen. En leuk je weer wat vaker te zien hier.
quote:doornroosje9 schreef op 05 januari 2016 @ 22:10:

[...]

Doornroosje9758625852 is nog vrij. Dacht ik.Heb je dat niet bijgehouden op je lijstje op de koelkast? Tssss, slordig hoor.
Phool! Hoe gaat ie?
quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 22:06:

[...]

Wil je nog beledigd worden omdat je een werkende moeder bent, gewoon, voor de verandering? Ik wissel het graag af: eerst ben ik een linkse Gutmensch, nu ben ik een slechte moeder/carrieretrut.Precies. Dat gedraai/omgedraai/gelees naar eigen interpretatie e.d. zorgt er voor dat er over 'angst-onderwerpen' blijkbaar geen conversatie gevoerd kan worden op een forum. Ik zou best wijzer willen worden, input en inzicht willen krijgen. Maar voortschrijdend inzicht kan blijkbaar maar van 1 kant groeien.
quote:Phoolan schreef op 05 januari 2016 @ 22:10:

Woll, goed hoor. Maar ik pleit voor een meet!Meet is altijd goed.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 05 januari 2016 @ 22:13:

[...]

Meet is altijd goed.+1
I like being a mess. It's who I am.

[...]

Wil je nog beledigd worden omdat je een werkende moeder bent, gewoon, voor de verandering? Ik wissel het graag af: eerst ben ik een linkse Gutmensch, nu ben ik een slechte moeder/carrieretrut.

O graag.

Waar kan dat vanavond?
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2016 @ 22:14:

[...]

O graag.

Waar kan dat vanavond?Ik wil het hier wel even doen?
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

Wil je nog beledigd worden omdat je een werkende moeder bent, gewoon, voor de verandering? Ik wissel het graag af: eerst ben ik een linkse Gutmensch, nu ben ik een slechte moeder/carrieretrut.Gelukkig is het steeds hetzelfde.
quote:doornroosje9 schreef op 05 januari 2016 @ 22:10:

[...]

Doornroosje9758625852 is nog vrij. Dacht ik.Geprobeerd: nope is al in gebruik. Maar die prins, daar kan ik nog wel wat mee en zonder die prins heb jij niks aan een cruise want dan slaap je gewoon de hele tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven