Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2016 @ 22:14:

[...]

O graag.

Waar kan dat vanavond?

Zeg slechte moeder met je flutwerk, ga voor je dochter zorgen!

Zoiets? Als dat niet genoeg is gewoon even zeggen hoor
Ik vraag me altijd af of mensen die echt alleen maar over hun stokpaardjes kunnen schrijven nou werkelijk niets anders te vertellen hebben. Iets leuks ofzo.
quote:Moiren_ schreef op 05 januari 2016 @ 22:17:

Ik vraag me altijd af of mensen die echt alleen maar over hun stokpaardjes kunnen schrijven nou werkelijk niets anders te vertellen hebben. Iets leuks ofzo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Ik vraag me altijd af of mensen die echt alleen maar over hun stokpaardjes kunnen schrijven nou werkelijk niets anders te vertellen hebben. Iets leuks ofzo.Nope.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 22:16:

[...]

Zeg slechte moeder met je flutwerk, ga voor je dochter zorgen!

Zoiets? Als dat niet genoeg is gewoon even zeggen hoor Ik mis het linkse gutmensch boomknuffelaargedeelte. Ik weet niet hoor, dit was nog maar de helft volgens mij.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2016 @ 22:19:

[...]

Ik mis het linkse gutmensch boomknuffelaargedeelte. Ik weet niet hoor, dit was nog maar de helft volgens mij.Die bewaar ik voor LV. Sorry schat, wat dat betreft kun jij echt niet aan haar tippen.
quote:Solomio schreef op 05 januari 2016 @ 22:15:

[...]

Ik wil het hier wel even doen?Ha fijn.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2016 @ 22:14:

[...]

O graag.

Waar kan dat vanavond?School nog een dag dicht-topic. Maar ik heb Pejeka boos gemaakt.
quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 22:20:

[...]

School nog een dag dicht-topic. Maar ik heb Pejeka boos gemaakt.Volgens mij is daar niet zo veel voor nodig toch?

[...]

School nog een dag dicht-topic. Maar ik heb Pejeka boos gemaakt.

Nah! Hoe kan dát nou.

Heb je nou je zin?!

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 21:38:

[...]

Wat fijn Blond! Kun je weer lekker zwemmen..JA, zo fijn. En ik ben intussen ook een beetje over mijn schaamtegevoel van het 'hilarische' event heen. Dus morgen na het werk maar meteen het zwembad in. Als je van je paard valt dan.... Koop je een spectaculair outfit en ga je weer!

Ik vraag me altijd af of mensen die echt alleen maar over hun stokpaardjes kunnen schrijven nou werkelijk niets anders te vertellen hebben. Iets leuks ofzo.Uhm: ik heb een verslaving aan altijd-prijs-loterijen. Die combineren mijn hang naar spanning met mijn braverigheid. Nu heb ik 25 Euro geinvesteerd in twee verrassingsdozen van een dubieus bedrijfje. Ik heb geen idee wat er in zit, maar het moet 100 Euro waard zijn. Het voelt zo decadent, maar ik vrees dat ik morgen een lelijke kandelaar en een kaasplankje rijker ben
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 22:20:

[...]

Die bewaar ik voor LV. Sorry schat, wat dat betreft kun jij echt niet aan haar tippen.

[...]

School nog een dag dicht-topic. Maar ik heb Pejeka boos gemaakt.
IMHO
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 22:21:

[...]

Volgens mij is daar niet zo veel voor nodig toch?Mwah. Het was ook wel flauw van me.
quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 22:06:

[...]

Wil je nog beledigd worden omdat je een werkende moeder bent, gewoon, voor de verandering? Ik wissel het graag af: eerst ben ik een linkse Gutmensch, nu ben ik een slechte moeder/carrieretrut.

.

Maar wat errug, MIS je je kinderen niet vreselijk als je zo van huis bent steeds de hele tijd ??

Ik persoonlijk huil heel vaak op mijn werk van opluchting dat ik ben ontsnapt en met grote mensen mag praten

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 22:21:

[...]

Volgens mij is daar niet zo veel voor nodig toch?Neuh. Een opinie verkondigen die in de jaren 50 impopulair was, dan ben je d'r wel
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2016 @ 22:22:

[...]

niet huilen schatje. Speciaal voor jou dan:

quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 22:22:

[...]

Uhm: ik heb een verslaving aan altijd-prijs-loterijen. Die combineren mijn hang naar spanning met mijn braverigheid. Nu heb ik 25 Euro geinvesteerd in twee verrassingsdozen van een dubieus bedrijfje. Ik heb geen idee wat er in zit, maar het moet 100 Euro waard zijn. Het voelt zo decadent, maar ik vrees dat ik morgen een lelijke kandelaar en een kaasplankje rijker ben
OMG, kan iemand Pejeka terug in het mausoleum zetten.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Woll, je hebt een PB!
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2016 @ 22:22:

[...]

JA, zo fijn. En ik ben intussen ook een beetje over mijn schaamtegevoel van het 'hilarische' event heen. Dus morgen na het werk maar meteen het zwembad in. Als je van je paard valt dan.... Koop je een spectaculair outfit en ga je weer!You go girl!
quote:vruchtgebruik schreef op 05 januari 2016 @ 22:23:

[...]

.

Maar wat errug, MIS je je kinderen niet vreselijk als je zo van huis bent steeds de hele tijd ??

Ik persoonlijk huil heel vaak op mijn werk van opluchting dat ik ben ontsnapt en met grote mensen mag praten

Ik houd zo veel van mijn kinderen. Vandaag was ik onverwacht vrij. Ik houd zo veel van mijn kinderen. Toch vind ik het ook fijn dat ik werk heb.

Ik ben meestal niet het mikpunt, want man en ik werken beide parttime. Maar een collega van me die fulltime werkt en vrouw is, die wordt toch regelmatig door collega's daarop aangesproken. Waar bemoeien mensen zich mee?
quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 22:22:

[...]

Uhm: ik heb een verslaving aan altijd-prijs-loterijen. Die combineren mijn hang naar spanning met mijn braverigheid. Nu heb ik 25 Euro geinvesteerd in twee verrassingsdozen van een dubieus bedrijfje. Ik heb geen idee wat er in zit, maar het moet 100 Euro waard zijn. Het voelt zo decadent, maar ik vrees dat ik morgen een lelijke kandelaar en een kaasplankje rijker ben Dit vind ik nou zo leuk om over jou te weten.
quote:Phoolan schreef op 05 januari 2016 @ 22:24:

Woll, je hebt een PB!Pb terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven