Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Domninoz, ik heb ook een cyste links en het kan inderdaad geen kwaad. Ze gaan vaak vanzelf weer weg. En ik ben er ook gewoon zwanger mee geworden.

Dat huilen heb ik ook vooral bij liedjes. Gisteren tranen over mijn wangen toen ik Hello van Adele in de auto aan het luisteren was. Huh? *schaam schaam* (gelukkig was het al donker).
Wel fijn dat je nog voor een na controle bij de VK kon Dominoz. Soms is het ook niet fijn om alles te weten. Nu hebben ze per ongeluk eigenlijk die cycte ontdekt. Beetje in de gaten houden of nu alles gewoon verloopt.

Ik ben normaal niet heel erg misselijk, maar met er achter gekomen dat we beter even geen sardientjes op brood kunnen doen de honden waren er wel gelukkig mee geloof ik haha.
Dominoz, fijn dat je baarmoeder leeg is en je weer door mag gaan. Een cyste komt idd heel vaak voor.

Hier gaat het niet zo lekker, Jezus wat ben ik misselijk en beroerd. 24 uur per dag, maar met name 's ochtends en 's avonds. 'S Middags een paar uurtjes waarin ik niet alleen maar het gevoel heb te moeten kotsen en op bed te willen liggen.

Ik hield hier natuurlijk al rekening mee, na al die zwangerschappen ging ik er alweer vanuit, maar toch was het wel heel leuk geweest als me dit bespaard was gebleven.

Eerlijk gezegd zie ik nog meer op tegen de komende weken, dan tegen 20 weken thuiszitten.

Dan wordt er wel eens gezegd: misselijkheid hoort erbij of dan weet je tenminste dat het goed zit.

Nou, ik weet zeker dat iemand die net als ik wekenlang 24 uur per dag het gevoel heeft een flinke buikgriep te hebben, daar toch anders over denkt.

Maar goed, genoeg geklaagd. Het gaat geluk een keer over.
Hihi, ik kwam er net achter dat de shampoo die ik al een jaar gebruik naar sinaasappel ruikt. Ik stond onder de douche en dacht: wat ruik ik nou toch?

En dat terwijl ik ontzettend verkouden ben.

Het lijkt alsof de griep ook minder snel over gaat nu. Ben net voor het eerst sinds 3 dagen mijn bed weer uit.

Vanavond komt een mevrouw van moeders voor moeders.
Heeft ee iemand weleens heeeel licht ruïne afscheiding gehad? Vandaag en gister 1 druppel. Maak me er niet te veel druk om maar toch.. De assistente zegt dat t 50% miskraam kan zijn en 50% innesteling. Ik schrok hiervan..
Urgh ook even klagen. Vanaf vannacht ineens Super misselijk. Spugen gaat niet maar kan alleen maar crackers eten en heb ook bonkende koppijn. Ik dacht ik ben al 7 weken en nu slaat de misselijkheid alsnog toe. Ik had gehoopt de dans te ontspringen aangezien mijn moeder nooit misselijk is geweest.
Vandaag krijg ik tweede echo ben vandaag precies 7 weekjes, en had oudjaarsdag ook al echo gehad. Heb helaas nog steeds last van extreme pijn, ze dachten blaasontsteking maar dat kwam niet uit de onderzoeken, nu maar hopen dat alles goed is. Hoe gaat het met jullie?
@Eenhoorn en Chuck, wat vervelend dat jullie je zo rot voelen!!! Hoop echt dat jullie snel opknappen!

Hier vooral heel erg draaierig, juist bij kleine bewegingen met mijn hoofd, soms ist zo erg dat ik echt moet gaan zitten. Ik overweeg om mijn werkgever ervan op de hoogte te stellen, dat mocht ik flauwvallen in elk geval iemand op de hoogte is... Wat zouden jullie doen?

@Psycho, ik had vorige week ook 1 keer wat bruine afscheiding, heb het toen even gegoogled. Die 50/50 kans gaat volgens mij alleen maar op als je ook helderrood bloed verliest en niet bij bruine afscheiding.

@Marie-Louise, wat vervelend dat je zoveel last hebt van krampen, hoop dat alles goed is! Hou je ons op de hoogte?
Zelf geen ervaring met bruine afscheiding PSCYHO. Ja inderdaad ze zeggen 50% bij bloedverlies dat het goed gaat, maar om 2 druppeltjes zou ik hem inderdaad niet meteen spacen. Het kan ook gebeuren door niezen, tijdens de seks of door druk zetten tijdens het poepen. Zeker als het oud bloed is zoals bij jou, komt het vast wel goed. Als het meer wordt en helderrood, dan wordt het pas spannend.

Eenhoornn wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat dit niet het begin van het einde is. Moet jij sowieso na 20 weken thuis zitten? Of bedoel je in totaal je verlof?

zus wel bijzonder dat je dat zelfs door je verkoudheid heen ruikt!

Chuck dat is balen. Misselijkheid kan elk moment komen hoor, een vriendin van mij kreeg het pas na 11 weken. Hoop dat het snel weer ophoudt. Kan me voorstellen dat je hoopte dat het jou dan ook niet zou overkomen, maar elk lichaam is natuurlijk anders.

Marie wat spannend dat je weer een echo krijgt. Hoe laat krijg je hem? Krijg je gewoon een echo of met een speciale reden?

Wilde je nog in de tabel?
@domninoz: geen zorgen! Ik had een cyste van ruim 8 cm bij mijn rechter eierstok, vandaar ook een rustmaand voor de IUI pogingen omdat er door de cyste niet te zien was of en hoeveel eicellen aan het rijpen waren. En uitgerekend in de rustmaand ben ik zwanger geworden Cystes gaan meestal vanzelf weg en gisteren was er tijdens de echo ook geen cyste meer te zien.

@psycho: ik had de eerste 2 weken ook last van bruinige afscheiding. Maar de Gyn zei dat dit geen kwaad kan, zolang het niet meer en helderrood wordt. De baarmoedermond is door de hormonen goed doorbloed en sneller geïrriteerd door bijv. hoesten (zoals bloempje ook aangaf) dat kan dan een kleine bloeding veroorzaken.

Een voor alle meiden die zich zo beroerd voelen door misselijkheid, onzekerheid, hormonen, veranderende emoties, etc. Hopelijk gaat het snel weer wat beter!
Balen, Eenhoornn en Chuck, dat jullie zo misselijk zijn. Ik kan me goed voorstellen dat het verschrikkelijk is. En dan kan iedereen wel zeggen dat het erbij hoort, maar daar heb je niets aan. Ik heb zelf er (nog) geen last van, maar ik heb een afschuwelijke hekel aan misselijk zijn, dus ben er echt bang voor. Ik hoop dat het voor jullie snel mee mag gaan vallen!

Wat leuk Marie dat je al een tweede echo krijgt, weer even naar jullie kind kijken!

En ook hier nog geen bruine afscheiding gehad, Psycho. Ik zou me er in ieder geval niet te druk om maken. Net zoals Bloempje zegt, het is maar zo weinig en het is oud bloed. Maar ik snap goed dat het je onzeker kan maken.

Hier besef ik nog steeds niet helemaal dat ik zwanger ben. Ik heb vanochtend maar weer eens een test gedaan voor de herbevestiging en ja hoor, nog steeds een streep haha. En even dik en gekleurd als de controlestreep, dus het hcg is flink toegenomen. Ik denk dat het met een echo wat echter gaat worden. Dat hoop ik tenminste.
Danjullie wel, ik ga er nu heen. Ik laat het gelijk weten, ze vonden me klachten lijken op bmz maar dat kan niet aangezien ze de embryo al hebben zien zitten in de baarmoeder met 6 weken. Dus wat er wel aan de hand is?? Jullie ook allemaal veel sterkte met alle kwalen!!

@bloempje300 ja wil graag in tabel, leuk!!!
Succes Marie, dan moet je nog even je leeftijd, plus die van je partner, hoeveelste kindje en uitgerekende datum opgeven, dan voeg ik je toe.
Succes Marie!
Met de " baby" gaat alles goed, is al 1cm bijna en hartje klopte ook nog. Maar aangezien ik wel veel pijn klachten heb, moet ik deze week ook nog naar het ziekenhuis om te laten onderzoeken. Daar hoor ik morgen meer over. Maar ben iniedergeval al blij dat de kleine in orde is.

@bloempje300

Mijn leeftijd: 22 jaar

Partner: 23 jaar

En ben ongeveer 23 augustus uitgerekend. En dit is ons eerste zwangerschap.
Spannend Marie :(

Ik ga me niet druk maken om die druppels! Het voelt ook niet echt alarmerend ofzo.

@meiden die misselijk zijn:

Hier voor t eerst ná het eten een beetje misselijk maar nog lang niet vervelend ofzo.
Ik heb bij mijn dochter ook wat bruin bloedverlies gehad, dus hoeft niets te betekenen!
Hmm vervelend Marie die onzekerheid nog aan de andere kant. Hopelijk komt er snel duidelijkheid!

Vanmiddag twee heerlijke kopjes zelfgemaakte warme chocomelk gehad. Was buiten guur weer, dus wat wil een mens nog meer. Man wat ben ik de rest van de dag kotsmisselijk zeg. Heb nu 1,5 uur even gelegen en het zakt af. De honden moeten nu echt wel naar buiten, dus probeer het maar. Bleh.
Haha, mijn man zit nu de "zwanger" te lezen. Die kreeg ik net van de vrouw van Moeders voor Moeders.

Gelukkig een positieve test. Ik vond het toch wel even spannend.

@marie, vervelend die onzekerheid. Hebben ze een idee waar die pijn van kan komen? Wel fijn dat het hartje klopte!

@meme, lekker! Maar ik zou er nu ook niet aan moeten denken. Ik heb al 1,5 week een chocoladereep hier liggen, onaangeroerd, terwijl ie normaal met 1 dag op is. Nog gelukt met de honden?

@psycho, spannend, maar inderdaad niet te druk om maken hoor. Komt vast goed!

@bubje, herkenbaar hoor. Ik besef het ook nog niet zo.

@domninoz, fijn dat je baarmoeder weer schoon is. Vervelend natuurlijk dat het een miskraam is geweest. Over cystes kan ik je niet zo veel vertellen. Veel sterkte.

Dikke voor iedereen die zich minder prettig voelt door de zwangerschap!
Ja is wel een leuk informatief blad vond ik zus. Heb je ook zon lekker zachte wikkeldoek gekregen? Zo schattig haha

Ik heb het krat in de badkamer staan, dat is het meest praktisch maar er zit wel een luchtje aan. Beetje klinisch steriel geurtje. Heb nu een extra luchtverfrisser staan en het badkamer raam vol open haha.

Ja de honden zijn uit geweest en de misselijkheid is nu weer wat gezakt. Heb een bakje kwark met gemberjam. Hopen dat het helpt.
Hier is het ook weer een beetje gezakt maar pas na het eten. Ik heb dus amper avondeten op en overweeg zo nog even een bruine boterham te maken met appelstroop ofzo.

Trouwens even wat anders. Wegens omstandigheden werk ik op dit moment niet wat dus qua kwaaltjes wel fijn is. Maar tegelijkertijd vraag ik mij dan af hoe werkende vrouwen dit doen? Want hoe kun je op je werk functioneren als je constant misselijk bent.

Ik heb vandaag een beetje onzekere bui waarin ik mijzelf een mietje vind
Haha nou ik ben normaal niet super misselijk, maar ik werk sowieso twee dagen thuis en twee op kantoor en kan zonder teveel gedoe wel meer thuis werken. Maar ik ben vooral heel moe op het moment. Ik werk nu dus 3 dagen thuis en doe dan een powernapje van een half uur tussen de middag. Die tijd haal ik later weer in. De dag op kantoor is nu even doorkomen 😉
Ik ben niet misselijk dus kan niet echt meepraten maar concentratieproblemen zijn hier nu al haha. Maar dat komt echt vanwege de excitement van het hele gebeuren, geloof niet dat het fysiologisch is. Ik heb nu het stiekeme kwaaltje gekregen: buiten adem raken! Super lollig, zag het altijd bij andere vrouwen en moest dan altijd denken heh? Is dat een kwaaltje?!

Heb er toch een test tegenaan gegooid en hij kwam al voor de controlestreep, zelfs pas net toen het dopje erop zat! Super knal. Gelukkig, al zegt t niet super veel..
Ja werk is soms vrij lastig, echt ff doorzetten.. Ik werk zelf in de horeca gelukkig weet mijn baas het en de meeste collega's zo kan er al een beetje rekening gehouden worden. Maar als ik vrij ben lig ik ook heel de dag op de bank hoor, dan ben ik helemaal kapot.

Beterschap!!
@ bloempje300, ik ben 24 augustus uitgerekend.. Zag net een formulier waarop ze denken dat ik vandaag 6 weken en 6 dagen ben.;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven