Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 januari 2016 om 10:06
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2016 @ 09:59:
Zo,er gaan er weer los op Barbiee.... en die spreken dan over zichzelf zelf altijd van klasse en niveau.
Bia, je bent mijn grote liefde, mijn eerste verloofde maar er wordt nu, ook door jou, vind ik, met twee maten gemeten.
En degene die oa zo los gaat op B moet toch beter weten, aangezien zij zelf vaak voor weet ik veel wat werd uitgemaakt. Onder meer voor slechte ouder etc.
Zo,er gaan er weer los op Barbiee.... en die spreken dan over zichzelf zelf altijd van klasse en niveau.
Bia, je bent mijn grote liefde, mijn eerste verloofde maar er wordt nu, ook door jou, vind ik, met twee maten gemeten.
En degene die oa zo los gaat op B moet toch beter weten, aangezien zij zelf vaak voor weet ik veel wat werd uitgemaakt. Onder meer voor slechte ouder etc.
woensdag 6 januari 2016 om 10:07
Gewoon niet gaan, mensen! Veel te gevaarlijk! Ik heb geen baas meer maar ik zou echt niet gaan, al had ik er wel een. Ik neem aan dat het ov ook nauwelijks rijdt. Ik vind het altijd zo erg als mensen dan toch gaan proberen naar het werk te gaan en dan een ongeluk krijgen. Denk aan jezelf he, het is maar werk. Moeder natuur blijft toch een beetje de baas, af en toe. Ik denk dat je maar beter je kop kunt buigen voor haar.
woensdag 6 januari 2016 om 10:17
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 10:12:
[...]
Ach, al opent ze er 100, ik heb er geen last van. Maar waarom gaan mensen nou zo los? Omdat ze zit te geilen op een semi-rappertje?
Ik open het, ik sluit het! In het begin ooit iets gepost op één van haar topics, maar bleek niet zo mijn soort vermaak te zijn.
Bij haar laatste topic werd ik getriggerd door het woord 'ken' in de titel. Openen, stukje op lezen, sluiten, klaar!
[...]
Ach, al opent ze er 100, ik heb er geen last van. Maar waarom gaan mensen nou zo los? Omdat ze zit te geilen op een semi-rappertje?
Ik open het, ik sluit het! In het begin ooit iets gepost op één van haar topics, maar bleek niet zo mijn soort vermaak te zijn.
Bij haar laatste topic werd ik getriggerd door het woord 'ken' in de titel. Openen, stukje op lezen, sluiten, klaar!
woensdag 6 januari 2016 om 10:18
Die Barbieee vindt het volgens mij alleen maar leuk hoor. Ze doet het erom. Mij boeit het niet. Misschien gaan mensen zo los omdat ze ergens een steek van jaloezie voelen, ik dus niet. Barbieee staat voor mij symbool voor de vermonsterlijking van vrouwen, terwijl ze denken dat ze zichzelf mooier maken, gaan ze er steeds vreemder uitzien. Maar goed, ik hou niet van aandacht dus liever zij dan ik.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 januari 2016 @ 10:06:
[...]
Ik zei het net al in dat topic ; qua privacy doet Barbiee niets anders dan degene die niet wil dat we ouwe koeien uit de sloot halen maar daar wel naar verwijst, maar wat post ze nou helemaal? Een beetje over haar modesmaak en muzieksmaak. Ze gaat nergens los over anderen, ze maakt niemand boos en toch doen mensen alsof ze dodelijk beledigd worden puur door het feit dat ze bestaat.
En degene die oa zo los gaat op B moet toch beter weten, aangezien zij zelf vaak voor weet ik veel wat werd uitgemaakt. Onder meer voor slechte ouder etc.Die reageert haar frustraties af op Barbiee, wat ik al bizar vind, wat kan dat kind daar nou helemaal aan doen? Ver voor haar tijd.
[...]
Ik zei het net al in dat topic ; qua privacy doet Barbiee niets anders dan degene die niet wil dat we ouwe koeien uit de sloot halen maar daar wel naar verwijst, maar wat post ze nou helemaal? Een beetje over haar modesmaak en muzieksmaak. Ze gaat nergens los over anderen, ze maakt niemand boos en toch doen mensen alsof ze dodelijk beledigd worden puur door het feit dat ze bestaat.
En degene die oa zo los gaat op B moet toch beter weten, aangezien zij zelf vaak voor weet ik veel wat werd uitgemaakt. Onder meer voor slechte ouder etc.Die reageert haar frustraties af op Barbiee, wat ik al bizar vind, wat kan dat kind daar nou helemaal aan doen? Ver voor haar tijd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 6 januari 2016 om 10:27
woensdag 6 januari 2016 om 10:46
Als ik een topic van Barbie bekijk, voelt dat alsof ik in een wachtkamer veroordeeld ben tot het lezen van de Privé: plaatjes en onbenullige praatjes over iemand die ik niet ken en die me niet boeit.
Ik erger me absoluut niet aan Barbie op zo'n moment, maar wel aan mezelf. Wat beziel ik dat ik niks beters weet te verzinnen met mijn tijd???!!!
Ik erger me absoluut niet aan Barbie op zo'n moment, maar wel aan mezelf. Wat beziel ik dat ik niks beters weet te verzinnen met mijn tijd???!!!
woensdag 6 januari 2016 om 10:50