Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 januari 2016 om 14:34
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:33:
[...]
Hoeft allemaal niet nee, maar ik kies er voor om dat wel te doen.
Ik voel me geen haar slechter om jouw reacties of om de reacties die ik op jou geef. Ik ben niet emotioneel bij jou betrokken, jij bent voor mij gewoon een nick op een forum en daar reageer ik op als ik dat wil en hoe ik dat wil.
Als ik merk dat ik met emotie ga reageren, dan negeer ik, want dan heb ik er last van. Dat is bij jou totaal niet aan de orde. Ik reageer puur op jouw uitspraken, niet op jou als persoon en dat is een groot verschil imo.
[...]
Hoeft allemaal niet nee, maar ik kies er voor om dat wel te doen.
Ik voel me geen haar slechter om jouw reacties of om de reacties die ik op jou geef. Ik ben niet emotioneel bij jou betrokken, jij bent voor mij gewoon een nick op een forum en daar reageer ik op als ik dat wil en hoe ik dat wil.
Als ik merk dat ik met emotie ga reageren, dan negeer ik, want dan heb ik er last van. Dat is bij jou totaal niet aan de orde. Ik reageer puur op jouw uitspraken, niet op jou als persoon en dat is een groot verschil imo.
woensdag 6 januari 2016 om 14:36
quote:yasmijn schreef op 06 januari 2016 @ 14:35:
[...]
Nee, tuurlijk niet!
De ballen moeten vers in de soep. Daarna kun je de soep (met de ballen) invriezen en later de soep met ballen weer ontdooien.Ik heb geen plek voor soep in de vriezer. Dus doe ik altijd een berg ballen draaien en de rest maak ik pas als ik het eet.
[...]
Nee, tuurlijk niet!
De ballen moeten vers in de soep. Daarna kun je de soep (met de ballen) invriezen en later de soep met ballen weer ontdooien.Ik heb geen plek voor soep in de vriezer. Dus doe ik altijd een berg ballen draaien en de rest maak ik pas als ik het eet.
woensdag 6 januari 2016 om 14:37
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:16:
Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen zich zo over op kunnen winden, over mensen die je niet eens in rl kent. Leef en laat leven. Het heeft toch geen effect op jou leven je eet daardoor toch niet een broodje minder om?Als iemand anders dit zou schrijven zou er wat in zitten maat uit jouw mond..
Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen zich zo over op kunnen winden, over mensen die je niet eens in rl kent. Leef en laat leven. Het heeft toch geen effect op jou leven je eet daardoor toch niet een broodje minder om?Als iemand anders dit zou schrijven zou er wat in zitten maat uit jouw mond..