Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 januari 2016 om 14:46
quote:Eleonora-1 schreef op 06 januari 2016 @ 14:26:
[...]
Serieus, het geeft rust, die keuze maken.
Niet belerend bedoeld of zo, ik was zelf ook verbaasd dat het zo werkte maar in het echte leven probeer ik ook om voor mij vervelende types heen te leven en op een forum heb je zelfs de luxe om iemand helemaal links te kunnen laten liggen.
Zij van dat Sabia topic toen, blóed onder mijn nagels vandaan, oooowwwww, verschrikkelijk. Ook haar had ik niet op moeten zoeken steeds, want dat deed ik.
Ik vind het inmiddels echt fijn dat ik niet hóef hier.
Gett'n ma drift?
Ja je hebt vast gelijk o wijze vrouw
[...]
Serieus, het geeft rust, die keuze maken.
Niet belerend bedoeld of zo, ik was zelf ook verbaasd dat het zo werkte maar in het echte leven probeer ik ook om voor mij vervelende types heen te leven en op een forum heb je zelfs de luxe om iemand helemaal links te kunnen laten liggen.
Zij van dat Sabia topic toen, blóed onder mijn nagels vandaan, oooowwwww, verschrikkelijk. Ook haar had ik niet op moeten zoeken steeds, want dat deed ik.
Ik vind het inmiddels echt fijn dat ik niet hóef hier.
Gett'n ma drift?
Ja je hebt vast gelijk o wijze vrouw
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:42:
[...]
Nou ja, mijn ballen smaken raar. Vind ik.
Eergisteren vond ik de rode kool die ik klaar maak met appeltjes en die ik vervolgens ouderwets in bokaaltjes 'inweck' zuur/aards proeven. Ik hoefde niet meer, maar man vond het niet anders smaken dan anders. Kan dus ook gewoon aan jou liggen Moiren, hormonaal momentje of zo?
*En nu hup weer aan de arbeid, koffiepauze is voorbij*
[...]
Nou ja, mijn ballen smaken raar. Vind ik.
Eergisteren vond ik de rode kool die ik klaar maak met appeltjes en die ik vervolgens ouderwets in bokaaltjes 'inweck' zuur/aards proeven. Ik hoefde niet meer, maar man vond het niet anders smaken dan anders. Kan dus ook gewoon aan jou liggen Moiren, hormonaal momentje of zo?
*En nu hup weer aan de arbeid, koffiepauze is voorbij*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:fietsie schreef op 06 januari 2016 @ 14:45:
[...]
Doe ik ook vaak, en gaat altijd goed! Misschien was je gehakt al wat oud toen je ze in vroor? Of zaten je ballen te lang in de vriezer? Of smaken ze nu naar het bakje of het zakje oid,
Gehakt was net gekocht en zeker niet over de datum.
Nah geen idee. Ik zeg wel tegen het kind dat-ie de ballen niet moet eten.
[...]
Doe ik ook vaak, en gaat altijd goed! Misschien was je gehakt al wat oud toen je ze in vroor? Of zaten je ballen te lang in de vriezer? Of smaken ze nu naar het bakje of het zakje oid,
Gehakt was net gekocht en zeker niet over de datum.
Nah geen idee. Ik zeg wel tegen het kind dat-ie de ballen niet moet eten.
woensdag 6 januari 2016 om 14:47
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:
Weetje wat ik ook nog het grappigst eerder triest. Dat je met 1 persoon over en weer aan het praten en dat de rest over je heen valt alsof je de gebeten hond bent. Bijzonder bijzonder allemaal maar he het heeft geen efect op mijn rl en ik eet er ook geen brood minder om. Ken je de uitdrukking "hoe harder iemand roept dat iets niet zo is... "?
Weetje wat ik ook nog het grappigst eerder triest. Dat je met 1 persoon over en weer aan het praten en dat de rest over je heen valt alsof je de gebeten hond bent. Bijzonder bijzonder allemaal maar he het heeft geen efect op mijn rl en ik eet er ook geen brood minder om. Ken je de uitdrukking "hoe harder iemand roept dat iets niet zo is... "?
woensdag 6 januari 2016 om 14:48
quote:Oudblond schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:
[...]
*En nu hup weer aan de arbeid, koffiepauze is voorbij*Ja, daar zat ik ook aan te denken, al heb ik geen hormonale momentjes.
[...]
*En nu hup weer aan de arbeid, koffiepauze is voorbij*Ja, daar zat ik ook aan te denken, al heb ik geen hormonale momentjes.
woensdag 6 januari 2016 om 14:48
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:
Weetje wat ik ook nog het grappigst eerder triest. Dat je met 1 persoon over en weer aan het praten en dat de rest over je heen valt alsof je de gebeten hond bent. Bijzonder bijzonder allemaal maar he het heeft geen efect op mijn rl en ik eet er ook geen brood minder om. Als je 1 op 1 wilt praten kun je beter chatten of whats appen
Weetje wat ik ook nog het grappigst eerder triest. Dat je met 1 persoon over en weer aan het praten en dat de rest over je heen valt alsof je de gebeten hond bent. Bijzonder bijzonder allemaal maar he het heeft geen efect op mijn rl en ik eet er ook geen brood minder om. Als je 1 op 1 wilt praten kun je beter chatten of whats appen
woensdag 6 januari 2016 om 14:51
woensdag 6 januari 2016 om 14:51