Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 14:51:

Mag ik ook een lindje? Teveel kc
Gelukkig is het maar internet hé.
He, wel even lekker lachen hier. Had ik nodig. Man is thuis om wat klusjes te doen, een hele week! Voor mij is de week nu wel voorbij, maar in het echie duurt het nog twee dagen. Zaterdag moet hij lekker naar school en zondag sporten.

De klusjes vorderen wel, maar het overleg niet zo! Ik wilde alle kerstspullen achter de knieschotten op de logeerkamer bergen vandaag, wil hij juist op dat moment eindelijk eens iets gaan doen aan het al jaren klemmende raam daar. Logeerkamer is zeer klein, en het raam zit boven het knieschot.
quote:yasmijn schreef op 06 januari 2016 @ 14:59:

[...]

Teveel kcKc?
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:57:

Vroeger toen ik naar de middelbare school ging mijn moeder was destijds een halfjaar dood. Ik stond bij de kluistjes ik was altijd wel een stil meisje dachten een paar tweedeklassers mij te plagen ik deed mij kluistje open werd ik van alle kanten aangevallen. Mijn rugtas en alle inhoud wat er in mijn kluisje zat werd op de grond gegooid daar zat ik dan en ze renden heel hard weg. Op het schoolplein hetzelfde expres duwen en dan lachten ze met z'n allen. Ik krijg die herinnering nu weer naar boven. Waarom zou je je druk maken om reacties op een forum?
dubbel

Vroeger toen ik naar de middelbare school ging mijn moeder was destijds een halfjaar dood. Ik stond bij de kluistjes ik was altijd wel een stil meisje dachten een paar tweedeklassers mij te plagen ik deed mij kluistje open werd ik van alle kanten aangevallen. Mijn rugtas en alle inhoud wat er in mijn kluisje zat werd op de grond gegooid daar zat ik dan en ze renden heel hard weg. Op het schoolplein hetzelfde expres duwen en dan lachten ze met z'n allen. Ik krijg die herinnering nu weer naar boven.

Wat naar dat je zo gepest bent.

Misschien is het dan verstandig om hier niet te lezen?
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:58:

[...]

Duh. En iedereen die hetzelfde zegt als ik loopt dan met mij mee?Ik sowieso, maar dat is algemeen bekend.
quote:fietsie schreef op 06 januari 2016 @ 14:59:

He, wel even lekker lachen hier. Had ik nodig. Man is thuis om wat klusjes te doen, een hele week! Voor mij is de week nu wel voorbij, maar in het echie duurt het nog twee dagen. Zaterdag moet hij lekker naar school en zondag sporten.

De klusjes vorderen wel, maar het overleg niet zo! Ik wilde alle kerstspullen achter de knieschotten op de logeerkamer bergen vandaag, wil hij juist op dat moment eindelijk eens iets gaan doen aan het al jaren klemmende raam daar. Logeerkamer is zeer klein, en het raam zit boven het knieschot.Als je hem zat bent mag hij hier wel komen klussen hoor.

Vroeger toen ik naar de middelbare school ging mijn moeder was destijds een halfjaar dood. Ik stond bij de kluistjes ik was altijd wel een stil meisje dachten een paar tweedeklassers mij te plagen ik deed mij kluistje open werd ik van alle kanten aangevallen. Mijn rugtas en alle inhoud wat er in mijn kluisje zat werd op de grond gegooid daar zat ik dan en ze renden heel hard weg. Op het schoolplein hetzelfde expres duwen en dan lachten ze met z'n allen. Ik krijg die herinnering nu weer naar boven.

Jeetje, overdrijven is ook een vak.

Naar dat je dat meegemaakt hebt, maar als je hier dat gevoel opnieuw krijgt, stop dan met forummen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 15:00:

[...]

Ik sowieso, maar dat is algemeen bekend.Ja, zo ben jij wel inderdaad.

Wat naar voor je.

Ik zie de overeenkomst niet, maar ik vind het toch een rotherinnering die je oproept.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:doornroosje9 schreef op 06 januari 2016 @ 14:58:

[...]

[afbeelding]Och Erme
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Kc is kilocalorietjes.
Yette, sterkte ermee!
Oooh. Nou dan neem ik nog wel een kniepertie.
quote:fietsie schreef op 06 januari 2016 @ 14:59:

De klusjes vorderen wel, maar het overleg niet zo! Ik wilde alle kerstspullen achter de knieschotten op de logeerkamer bergen vandaag, wil hij juist op dat moment eindelijk eens iets gaan doen aan het al jaren klemmende raam daar. Logeerkamer is zeer klein, en het raam zit boven het knieschot.De horror, ik stuur mijn vriend altijd gauw weg als hij langer dan 2 dagen thuis zit.
quote:yette schreef op 06 januari 2016 @ 14:58:

Ah, is de culinaire rubriek weer hierheen verhuisd?

Ik ga zo een zak pommes frites en une boite de fricadelles halen. Ben doodmoe. Vannacht de ambulance gebeld voor de oudste en ik ben net weer thuis. Hij ook. Dus we hebben wat te vieren! en én eet smakelijk!
Nou ja.. dat dus..
Die flashback schoot net naar boven. Waarom zou ik weg gaan ik vind dit fijn forum ik heb er wel wat aan. Maar eeuwig strijd en gehakketak moet ook gewoon keer ophouden.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 15:02:

Oooh. Nou dan neem ik nog wel een kniepertie.

Kniepertjes

Asjeblieft.
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 15:03:

Die flashback schoot net naar boven. Waarom zou ik weg gaan ik vind dit fijn forum ik heb er wel wat aan. Maar eeuwig strijd en gehakketak moet ook gewoon keer ophouden.Dat stopt nooit, ik zei toch, zelfs koeien die 15 jaar geleden de sloot in zijn geduwd blijven hier levend. Helemaal als je het zelf nog eens voert.

Die flashback schoot net naar boven. Waarom zou ik weg gaan ik vind dit fijn forum ik heb er wel wat aan. Maar eeuwig strijd en gehakketak moet ook gewoon keer ophouden.

Dat heeft nog niemand vanaf dag 1 kunnen bewerkstelligen.

Jij hebt een raar beeld van forummen.

Waarom iets willen veranderen?

Blijkbaar gaat het hier zo. Ik ben van mening van niet trouwens (soms, maar lang niet altijd), maar jij ziet vast dingen die ik niet zie

Je past je aan of je schopt er tegen aan, moet je zelf weten, maar dat maakt het er niet leuker op lijkt me.

Ik kan me niet voorstellen dat je het hier leuk en gezellig vind, op napraat in ieder geval dan, je loopt alleen maar te zeiken namelijk.
quote:yasmijn schreef op 06 januari 2016 @ 14:58:

[...]

Bartje.Que?
Amaqanda, jouw topic:
Nou ja.. dat dus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven