Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Van die etiquette hebben ze in mijn stad nog nooit gehoord. Ik word hier dus zelf vreemd aangekeken ipv andersom. :-s
quote:Mrs_Big schreef op 06 januari 2016 @ 19:53:

[...]

Het is etiquette. Net als met je vork links en mes rechts eten.

Prima als je dat niet wil doen, maar je wordt dan dus wel vreemd aangekeken. En het staat bekend als asociaal.

In een warenhuis niet, ik heb daar werkelijk nog nooit iemand zien lopen op de roltrap. De treden zijn soms ook best hoog.Of de trappen zijn gewoon te smal om iemand voorbij te gaan.

Is hetzelfde als de persoon die blijft volhouden dat je in winkelstraten aan een bepaalde kant moet lopen, dat is dezelfde onzin.
Iemand vandaag nog in een supermarkt in het noorden des lands geweest? Was het rustiger dan anders? Viel dan vast ook minder te ergeren.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Het gaat om beleefdheid. Om rekening houden met elkaar. Dat je niet in je eentje op de wereld bent enzo.

In een winkelstraat rechts houden vind ik ook geen onzin. Anders loop je elkaar veel meer in de weg.
Sorrie Vera, je postte terwijl ik schreef
Ik woon onder de koude grens dus gelukkig blijft mij die ellende bespaart
quote:SinDudas schreef op 06 januari 2016 @ 21:18:

Het gaat om beleefdheid. Om rekening houden met elkaar. Dat je niet in je eentje op de wereld bent enzo.

In een winkelstraat rechts houden vind ik ook geen onzin. Anders loop je elkaar veel meer in de weg.

En als je dan in de winkel daar tegenover moet zijn, moet je dan eerst de hele straat uitlopen ofzo?

Dus als ik de winkel uitkom en ik wil linksaf omdat daar een winkel is waar ik moet zijn, moet ik dan via de andere kant terugkomen, nee dat is handig? Er lopen toch geen rijen dik mensen steeds ?
Ik zie dat we niet op 1 lijn gaan komen Pipootje, laten we er maar over ophouden

Terug naar de supermarkt? Al heb ik even geen ergernissen daar
quote:pipootje schreef op 06 januari 2016 @ 21:08:

[...]

In een warenhuis niet, ik heb daar werkelijk nog nooit iemand zien lopen op de roltrap. De treden zijn soms ook best hoog.Of de trappen zijn gewoon te smal om iemand voorbij te gaan.

Is hetzelfde als de persoon die blijft volhouden dat je in winkelstraten aan een bepaalde kant moet lopen, dat is dezelfde onzin.Dat jij het onzin vindt, wil nog niet zeggen dat het onzin is.
quote:nerdopviva schreef op 06 januari 2016 @ 21:30:

[...]

Dat jij het onzin vindt, wil nog niet zeggen dat het onzin is.Gelukkig loopt iedereen hier gewoon alle kanten op dat is nooit een probleem, ook niet in andere steden gelukkig, je hoeft toch nooit alleen maar aan 1 kant te zijn. Ik kom soms ook wel 6 keer in dezelfde winkel terug.
quote:pipootje schreef op 06 januari 2016 @ 21:32:

[...]

Gelukkig loopt iedereen hier gewoon alle kanten op dat is nooit een probleem, ook niet in andere steden gelukkig, je hoeft toch nooit alleen maar aan 1 kant te zijn. Ik kom soms ook wel 6 keer in dezelfde winkel terug.Met de roltrap?

In een warenhuis niet, ik heb daar werkelijk nog nooit iemand zien lopen op de roltrap.

Ik moet zeggen dat ik dat ook zelden zie.

En ik sta zelf altijd wel geheel rechts, maar het gebeurt eigenlijk ook vrijwel nooit dat iemand me voorbij gaat. Terwijl ik het postuur heb van een breinaald, dus meer dan genoeg ruimte.

Zelf vind ik het heerlijk om gewoon lekker te staan op de roltrap.

Beetje kijken, beetje relaxen.

Het liefst zou ik ook een roltrap in huis hebben
quote:Vera8 schreef op 06 januari 2016 @ 21:14:

Iemand vandaag nog in een supermarkt in het noorden des lands geweest? Was het rustiger dan anders? Viel dan vast ook minder te ergeren.Hier op het dorp was het idd erg rustig in de supermarkt.

[...]

Is hetzelfde als de persoon die blijft volhouden dat je in winkelstraten aan een bepaalde kant moet lopen, dat is dezelfde onzin.Bij V&D in Haarlem gebeurt dat wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik loop altijd op de roltrap.

Behalve wanneer het druk is
Volgens mij is dit zo onderhand het topic over roltrap etiquette geworden
quote:ploppie76 schreef op 07 januari 2016 @ 08:32:

Volgens mij is dit zo onderhand het topic over roltrap etiquette geworden Waar vind jij dat een goede roltrap aan moet voldoen?
Nou nu je het toch vraagt,hij moet mij van A naar B brengen zonder dat ik hoef te lopen
quote:ploppie76 schreef op 07 januari 2016 @ 08:52:

Nou nu je het toch vraagt,hij moet mij van A naar B brengen zonder dat ik hoef te lopen Tsss en dan nog links staan ook zeker
Ja tuurlijk lekker mensen sarren die het wel druk hebben.
Ik stem voor 2 roltrappen.

Voor lopers en voor luie mensen
Liften zijn pas irritant.

Als het even kan, klim ik alvast via de kabels naar boven hoor.
quote:Lotte35 schreef op 07 januari 2016 @ 10:15:

Liften zijn pas irritant.

Als het even kan, klim ik alvast via de kabels naar boven hoor.Ik heb je gestaft hoor, liften zijn zooooo off topic bij een supermarkt topic
Even terugkomend op de roltrappen....
quote:Corona67 schreef op 07 januari 2016 @ 09:58:

Ik stem voor 2 roltrappen.

Voor lopers en voor luie mensen+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven